![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
het overgrote deel van 800 000 is minstens 400 001. dat hij met bewijzen komt. Citaat:
Citaat:
6 + 2 = 8 (waaronder kinderen!) op 800 000 moslims. 8/800 000 is geen "significant deel"
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kiezers zullen hem gedenken.
In welke zin denk je ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En dat er maar één Islam is, beweren diverse moslims zelf.. uit vele zaken leid ik af, dat er toch wel verschillende interpretaties moeten zijn van de Islam en/of het bijhorende boek, waarom anders moorden ze ook mekaar uit in naam van hun god(sdienst)? Trouwens, als iedereen op aarde Christen zou zijn, was er wellicht ook vrede. En neen, ik ben geen Christen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wordt meer en meer duidelijk voor de gewone burger wie de stinkende wonde in onze maatschappij wel is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() [quote=Sywen;8072424]er zijn 800 000 moslims in Belgie.
Afgaande op hun gedrag zijn er dat inderdaad 800 000 te veel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Oh maar ze hebben de subsidiekraan die hen steunt...
Hoe ver onder nul moeten de sossen zakken voordat men eindelijk die kraan kan afsluiten??? Of zouden het die verdomde zuivere kapitalisten zijn die zich dik verrijken dank zij dat desastreus sossenbeleid??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 18 april 2016 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terroristenvriendje Abou Jahjah dient klacht in tegen Jambon:
http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...passeren.dhtml Het kan niet zijn dat een minister zegt waar het op staat en zich niet meer politiek correct gedraagt zoals alle voorgaande excellenties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Minister-President
|
![]() Gelieve mijn quotes niet te vervalsen.
![]() |
#214 |
Minister-President
|
![]() oh? zijn er dan ook autochtone kinderen op school bevraagd geweest of ze dansten?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 18 april 2016 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af wanneer Jambon al dat links uitschot van de VRT gaat buitenwerken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In het andere geval maakt hij deel uit van het probleem. Je moet al van een andere planeet komen, het écht niet willen zien of zelf moslim zijn, om niet te constateren dat een aanzienlijk deel van de ummah sympathie koestert voor het extremistische gedachtegoed. Struin eens wat rond op islamitische fora, lees er eens wat Facebook-commentaren op na. Ofwel proberen ze het volledig los te koppelen van de islam, waarbij ze zelf ook gebruik maken van exact dezelfde argumentatie als de extremisten door te beweren dat alleen zij de juiste interpretatie van de koran kennen (kom niet af met Nederlandse citaten want die kun je blijkbaar écht alleen in het Arabisch vatten), ofwel rechtvaardigen ze het door een rits aan externe factoren. Maar daar gaat het niet over. Met onbesuisde uitspraken als deze legitimeert de houding van de ummah die steevast elke verantwoordelijkheid van de radicalisatie aan externe factoren wijt en zich constant in de slachtofferrol blijft wentelen. Tenzij hij het écht kan bewijzen. Dan kan Jahjah zichzelf in de vaart gooien.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 18 april 2016 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop dat je genoeg tissue bij hebt. Je hebt het vast nodig.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 18 april 2016 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |