![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
men mag dromen hé... Het is een mening als een andere. Ik zeg niet dat ik ga instaan voor de verwezenlijking ervan. IK heb niets nieuws uitgevonden hé. Het principe bestaat in de angelsaksische landen toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() ER is teveel ontevredenheid bij de gewone mensen ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als Europa voort doet zoals het bezig is, samen met NAVO en USA het conflict opzoeken met Rusland, stevenen we af op WOIII, en dat willen we niet, en al zeker niet op Europese bodem. Bovendien wil de meerderheid van het land geen islamisering, geen overspoeling van migranten en vluchtelingen, Schengenzone afschaffen etc.. Een conservatieve, pattriotische, antiglobalistische en protectionistische partij zou daar komaf mee maken. Helaas is het politieke landschap te versplinterd door de proportionele vertegenwoordiging. Daardoor zijn coalitieregeringen niet krachtdadig genoeg, en bestaat er altijd onrechtvaardigheid zoals electorale uitsluiting (nl cordon) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben het beu. Ik word teveel geconfronteerd met "time out" en "afzender onbekend". Als ik ooit nog een programma koop zal het "Apple" zijn. Ik zal verdomd geen draad meer pogen te openen op dit forum. Oeps! "Time out" en "'afzender dus onbekend". Afzender kreeg dus de tijd niet om zijn naam en mailadres onderaan in te vullen. Dit forum is dus versleten en absoluut niet compatibel met mijn internet programma of provider. Ge zult wel blij zijn zeker Lolopotter? Maar je hebt toch nog een klankbord aan Panda. En Another Jack is er ook nog. En nog een paar andere jenners; teveel om op te noemen. Alhoewel; Panda schrijft meestal zinnige dingen. Je merkt wel dat hij het niveau van het forumgrut overstijgt via gedegen kennis. Spijtig is wel dat hij zich gevoelsmatig islam-gematigdheid aanmeet tegenover andere vertegenwoordigers van partijen op dit forum. Maar sommigen vragen dan ook uitdrukkelijk achter die behandeling. Als je uwe kop op het blok legt loop je het risico dat hij wordt afgehakt. En nog een euvel van dit versleten forum. Je vliegt buiten en vijf minuten nadien sta je er terug te beuzelen onder een gewijzigde "Nickname" Dat gaan ze op Zaventem ook nog voor hebben. Den boel vliegt in de lucht en s'anderendaags vliegt den boel opnieuw in de lucht. Dat is dus de beveiliging in België. De eerste keer met een zwarte rugzak en de tweede, derde of vierde keer met een anders gekleurde rugzak. Idem dito voor wat betref dit forum. Ze kunnen hier zelfs niet beletten dat je terug binnen geraakt . Zelfs hacker spelen is niet nodig. De poort staat open. Succes hoor Lolo. Kots het spel maar verder onder. Ik zeg dus definitief "foert" tegen zulkdanig forum. Er zijn vele andere dingen waaraan ik mij zal kunnen ergeren. Daar heb ik dus geen afgesproken plaats voor en door hooligans voor nodig. Doei!!!!! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 4 mei 2016 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Raar ...het spookt hier
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 mei 2016 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() ? ik blijf met zoveel vragen aan mijn lot overgelaten ..... maar ja , zo is het leven zekers...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 mei 2016 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat "Apple" programma werkt precies ook van geen kanten. Of had ge dat nog niet gekocht?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier ben je via het systeem D'Hondt wiskundig zeker dat diegenen die aan de macht zijn via de coalitie altijd minstens 51% van de kiezers vertegenwoordigen en dat binnen een opkomstplicht. In de andere landen kan het gerust zijn dat de regering slechts een minderheid van de kiesgerechtigde bevolking kan vertegenwoordigen. Ons systeem kent dus democratisch een hoge legitimiteit. En de kiezer kan volgende keer het beleid afstraffen of belonen naar eigen inzicht. En zijn nieuwe verkozenen zullen via hun partij opnieuw naar een beleidsconsensus (= regeerakkoord binnen de nieuw te vormen coalitie) moeten zoeken. In een systeem van representatieve democratie zie ik persoonlijk niet in hoe je het spel nog een hoger democratisch gehalte kunt geven. Een systeem waarbij iedereen (in casu alle partijen) meeregeren is pure theorie. Dan speelt het parlement geen rol meer, en doet de regering wat ze wil aangezien ze bij consensus beslissen. Lijkt nogal sterk op systemen zoals in china, de vroegere USSR... Daar bedank ik feestelijk voor hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voor het Brits systeem. Het geeft meestal duidelijke meerderheden waardoor een duidelijk programma realiseerbaar is en als je het slecht doet , dan kan het zijn dat je de volgende keer niet meer op de kaart staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voor het Brits systeem. Het geeft meestal duidelijke meerderheden waardoor een duidelijk programma realiseerbaar is en als je het slecht doet , dan kan het zijn dat je de volgende keer niet meer op de kaart staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga toch nog definitief afsluiten.
Was vergeten iets te zeggen daarstraks. Het valt nog wel mee met de onnozelheden van trollers die natuurlijk weerom volgden. Ik had het erger verwacht. Gedurende mijn tijdelijk bezoek aan dit forum heeft er nooit een van de blaters hier zijn mening of omschrijving durven geven over een politieker. Daarom zal ik de mijne eens geven. Een politieker is een individu die zijn eigen mening en geweten verkoopt voor een paar zilverlingen. En die geveinsde vriendschap van een bende debielen koopt via de korstjes die hij van zijn rijk gedekte tafel veegt. En als de debieltjes hun maag is gevuld zullen ze nooit denken of begrip opbrengen voor degenen die ten onrechte alle eten ontzegd worden. Maar het zijn uitsluitend de politiekers die doorslecht zijn natuurlijk. Wel ik denk er anders over. En nu is het terug aan jullie om verder te trollen. En ik wens zelf dat ik mag doodvallen als ik nog één woord verspil in de toekomst aan onze westerse waarden die er niet zijn en nooit zullen zijn. Het allooi van de kleine man heb ik reeds lang door. De enige Samaritaan die bestaan heeft liep in de Bijbelse parabels rond. Hier loopt alleen maar het vuil rond dat schreeuwt om ook zijn zakken te mogen vullen. Maar gewetensvolle oprechtheid zal nooit uit hun onderbuik opwellen. Heel dit forum mag dus fier zijn op zichzelf. En de paar uitzonderingen die er rondlopen bevestigen alleen maar de algemene regel. Foert! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 4 mei 2016 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |