Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 mei 2016, 16:56   #201
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus;8103899[QUOTE
]Heb je geen argumenten ?
Een straffe madam gelijk jij is toch geen kakkebroek ? Het kan toch geen probleem zijn om gewoon aan te geven op welke punten ik volgens jou fout zat ? Of zitten we hier gewoon wat met slogans naar elkaar te gooien ?[/quote]

Ik heb er al genoeg rond gestrooid zekers... of heb je een paardenbril aan?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 16:59   #202
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Jij daarentegen bent niet overtuigd van je grote gelijk en bent vatbaar voor ideeën en gedachten die buiten je bevattingsvermogen liggen.
Als ze buiten mijn bevattingsvermogen liggen dan kan ik ze niet bevatten, laat ik daar duidelijk over zijn. Ik meen echter dat ik daarin geen uitzondering ben omdat dit voor alle mensen opgaat.

Anderzijds ben ik niet diegene die fanatiek een deel van de Vlamingen uitsluit omdat ze in de weg staan van het grote anti-Vlaamse Belgische gelijk.

Van mij mogen alle mensen die verkozen zijn meewerken aan de toekomst. Ik weet wel, dat is te radicaal voor Belgie, het zuilen profitariaat zou op die manier wel eens in gevaar kunnen komen.
Oud 16 mei 2016, 17:02   #203
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, ik heb die mensen nooit horen klagen over hun wedde en de stiptheid waarmee ze hen centen krijgen.
Mooi zo !

Citaat:
Verder prijs ik me gelukkig dat de tijden van de kampen voorbij zijn, want ik vrees dat ik er samen met hen in zou verdwijnen, want op de fanatieke Belgische haat tegen alle zaken Vlaams staat blijkbaar geen bovengrens.
Opletten voor het syndroom van Kraepelin hoor...
Niemand wil je in den bak steken, je mag met je vlaams blok vlag zelfs op straat staan vendelen, nobody cares en er is geen reden om aan te nemen dt men je voor die grappige folklore zou haten.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 17:04   #204
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Mooi zo !

Niemand wil je in den bak steken, je mag met je vlaams blok vlag zelfs op straat staan vendelen,
Citaat:
nobody cares en er is geen reden om aan te nemen dt men je voor die grappige folklore zou haten.
Voil�* ... daar gaan we weer ,, ik hoop van harte dat het hier ooit allemaal gewoon uit de hand loopt .... en dat je er ook dik inzit ,, samen met uw achterban ,, en van folklore gesproken die is al goed vertegenwoordigd en amai in de steden .....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 mei 2016 om 17:06.
Oud 16 mei 2016, 17:05   #205
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Volgens de laatste peilingen staat VB weer al OP 12 % voil�* . Ja dat er mensen zijn die afgunstig en ambetant worden dat is normaal ....
De laatste geregistreerde realiteit is 5,9% : dus net boven de kiesdrempel en dicht bij de marginaliteit.
Verder hebben we nog tot 2019 om de kiezer ertoe te overtuigen om hen op dat marginale niveau te houden.

En zelfs al zouden ze terug richting 10% gaan, dan wil dat enkel zeggen dat het cordon sanitaire terug iets groter zou worden. No problem dus.
Oud 16 mei 2016, 17:07   #206
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge zit toch altijd alles in de grond te boren die met het VB te maken heeft , daarom zei ik ...wat voor zin heeft het met U te onderhandelen ...
djeezes....... ze kan niet eens opsommen waar ik volgens haar fout zat...
Oud 16 mei 2016, 17:10   #207
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
De laatste geregistreerde realiteit is 5,9% : dus net boven de kiesdrempel en dicht bij de marginaliteit.
Verder hebben we nog tot 2019 om de kiezer ertoe te overtuigen om hen op dat marginale niveau te houden.

En zelfs al zouden ze terug richting 10% gaan, dan wil dat enkel zeggen dat het cordon sanitaire terug iets groter zou worden. No problem dus.
uw uitleg klopt al geen kanten !en zijn
Leugens ,, u trekt de hele situatie in de leugens en de marginaliteit , schandalige manier van doen van uw kant ge zijt oneerlijk ,
Oud 16 mei 2016, 17:11   #208
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een nogal hilarische vaststelling: de aanhang van links beroept zich voor het VB enkel op het laatste verkiezingsresultaat terwijl ze voor NVA enkel de laatste peiling als referentie gebruiken, naargelang dit in hun straatje past.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 17:15   #209
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
djeezes....... ze kan niet eens opsommen waar ik volgens haar fout zat...
ik kan meer of gij ik kan eerlijk zijn in een discussie ,, gij daarin tegen ,, ge draait mij toch altijd de grond in met leugens van lage kwaliteit ! wat voor zin heeft het nog ,,, ik doe niet meer mee met uw marginaal oppervlakkige uitdagende behang papier gezeik , de pot op man.
Oud 16 mei 2016, 17:16   #210
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mooi zo !

Niemand wil je in den bak steken, je mag met je vlaams blok vlag zelfs op straat staan vendelen, nobody cares en er is geen reden om aan te nemen dt men je voor die grappige folklore zou haten.
Niemand kan ze in 'den bak' steken, dat is de juiste vorm.
Gelukkig is - zoals ik eerder opmerkte - die tijd voorbij. Belgie heeft daar een beetje een onwelriekende geschiedenis in, denk aan de Vlamingen die met beestentreinen naar de kampen werden gevoerd, en dan tijdens de oorlog, de joden die door de Belgische rijkswacht werden opgepakt en in massa naar de kampen werden gevoerd.

Ik begrijp niet hoe jullie daar zo trots over kunnen zijn. Allemaal ter meerdere glorie van Belgie zeker?

Of zoals onzen Vlijmscherpe het opmerkte, ik kan dat niet bevatten.

Edit: ik had geen idee dat de 'klinische' diagnose iets van Kraepelin was, waarvoor uiteraard mijn dank en genegenheid.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 16 mei 2016 om 17:24.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 17:17   #211
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Een nogal hilarische vaststelling: de aanhang van links beroept zich voor het VB enkel op het laatste verkiezingsresultaat terwijl ze voor NVA enkel de laatste peiling als referentie gebruiken, naargelang dit in hun straatje past.
Ga naar google Vlaams belang kijk daar naar de laatste peilingen , oa nieuwsblad van gisteren... en dat ie zijn klep houd Pandy met zijn vorte leugens
Oud 16 mei 2016, 17:27   #212
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga naar google Vlaams belang kijk daar naar de laatste peilingen , oa nieuwsblad van gisteren... en dat ie zijn klep houd Pandy met zijn vorte leugens
Kan jij mij een link bezorgen naar die peiling "van het nieuwsblad van gisteren" koekje ?
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 17:32   #213
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Weg met de koning, wie die marionet nog serieus neemt... een marginale profiteur met minder dan 1% aanhang onder de bevolking. Alleen bompa's zijn nog monarchisten....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 17:43   #214
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Voil�*, alles gezegd!
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 18:00   #215
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als ze buiten mijn bevattingsvermogen liggen dan kan ik ze niet bevatten, laat ik daar duidelijk over zijn. Ik meen echter dat ik daarin geen uitzondering ben omdat dit voor alle mensen opgaat.
Ja, we gaan niet samen open deuren intrappen.

Citaat:
Anderzijds ben ik niet diegene die fanatiek een deel van de Vlamingen uitsluit omdat ze in de weg staan van het grote anti-Vlaamse Belgische gelijk.
Niemand doet dat. Elke burger die op een kieslijst stond en binnen het systeem D'Hondt een zetel krijgt mag die ook effectief opnemen tenzij hij/zij daar zelf aan verzaakt.

Ik heb nog nooit een blokker weten verzaken aan zijn verkozen zetel. Jij wel ?

Citaat:
Van mij mogen alle mensen die verkozen zijn meewerken aan de toekomst. Ik weet wel, dat is te radicaal voor Belgie, het zuilen profitariaat zou op die manier wel eens in gevaar kunnen komen.
Niemand betwist de verkozen blokkers om hun ding te doen. Je moet opletten met paranoia want voor je het weet ga je nog rare dingen denken.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 16 mei 2016 om 18:00.
Oud 16 mei 2016, 18:03   #216
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik was de vraag gesteld van Pandareus dus ik antwoorde aan hem persoonlijk, ik heb U niets gevraagd toch ,, Dus wat is het probleem ? en ik zeg wat ik wil en waar ik dat wil , die mij niet wil antwoorden moet met mij geen babbel terug voeren t'is simpel. O.K. ? zo gaat dat toch .
De realiteit is bijzonder duidelijk en heel eenvoudig : dit is een forum. Iedereen spreekt hier volgens eigen inzicht.
Oud 16 mei 2016, 18:06   #217
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Antwoord geven naast de kwestie is zo goed als toegeven dat je over geen gegevens beschikt.
De burger veegde zijn reet aan het cordon en stemde er in 2004 op tot 24%, een kwart van de bevolking. Je argumentatielijn is dus totaal waardeloos.

Ik wacht op je data om je stelling te onderbouwen dat men blokkers professioneel viseert.
Ze spelen zo graag hun rol van martelaar....
Gun ze dat toch...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 18:06   #218
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge zit toch altijd alles in de grond te boren die met het VB te maken heeft , daarom zei ik ...wat voor zin heeft het met U te onderhandelen ...
Onderhandelen ? Over wat dan wel ?

Schattelbolleke, je weet toch wel dat niemand 'onderhandelt' met het blok ?
Oud 16 mei 2016, 18:10   #219
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
uw uitleg klopt al geen kanten !en zijn
Leugens ,, u trekt de hele situatie in de leugens en de marginaliteit , schandalige manier van doen van uw kant ge zijt oneerlijk ,
Aha ! Was de laatste verkiezingsuitslag van de bruine horde dan geen5,9% ?

Heb ik me vergist ?

Laatst gewijzigd door Pandareus : 16 mei 2016 om 18:10.
Oud 16 mei 2016, 18:15   #220
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Nope, ook daar dezelfde realiteit : discussies op basis van geregistreerde resultaten. Ik wil even opmerken dat ik nooit meespeel in de draadjes die n-va hun ondergang willen voorspellen/toewensen. Mijn pronostiek voor die partij is naar 2019 toe 27%
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be