![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er al genoeg rond gestrooid zekers... of heb je een paardenbril aan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds ben ik niet diegene die fanatiek een deel van de Vlamingen uitsluit omdat ze in de weg staan van het grote anti-Vlaamse Belgische gelijk. Van mij mogen alle mensen die verkozen zijn meewerken aan de toekomst. Ik weet wel, dat is te radicaal voor Belgie, het zuilen profitariaat zou op die manier wel eens in gevaar kunnen komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niemand wil je in den bak steken, je mag met je vlaams blok vlag zelfs op straat staan vendelen, nobody cares en er is geen reden om aan te nemen dt men je voor die grappige folklore zou haten. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 mei 2016 om 17:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder hebben we nog tot 2019 om de kiezer ertoe te overtuigen om hen op dat marginale niveau te houden. En zelfs al zouden ze terug richting 10% gaan, dan wil dat enkel zeggen dat het cordon sanitaire terug iets groter zou worden. No problem dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leugens ,, u trekt de hele situatie in de leugens en de marginaliteit , schandalige manier van doen van uw kant ge zijt oneerlijk , |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nogal hilarische vaststelling: de aanhang van links beroept zich voor het VB enkel op het laatste verkiezingsresultaat terwijl ze voor NVA enkel de laatste peiling als referentie gebruiken, naargelang dit in hun straatje past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() ik kan meer of gij ik kan eerlijk zijn in een discussie ,, gij daarin tegen ,, ge draait mij toch altijd de grond in met leugens van lage kwaliteit ! wat voor zin heeft het nog ,,, ik doe niet meer mee met uw marginaal oppervlakkige uitdagende behang papier gezeik , de pot op man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig is - zoals ik eerder opmerkte - die tijd voorbij. Belgie heeft daar een beetje een onwelriekende geschiedenis in, denk aan de Vlamingen die met beestentreinen naar de kampen werden gevoerd, en dan tijdens de oorlog, de joden die door de Belgische rijkswacht werden opgepakt en in massa naar de kampen werden gevoerd. Ik begrijp niet hoe jullie daar zo trots over kunnen zijn. Allemaal ter meerdere glorie van Belgie zeker? Of zoals onzen Vlijmscherpe het opmerkte, ik kan dat niet bevatten. ![]() Edit: ik had geen idee dat de 'klinische' diagnose iets van Kraepelin was, waarvoor uiteraard mijn dank en genegenheid.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 16 mei 2016 om 17:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Ga naar google Vlaams belang kijk daar naar de laatste peilingen , oa nieuwsblad van gisteren... en dat ie zijn klep houd Pandy met zijn vorte leugens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weg met de koning, wie die marionet nog serieus neemt... een marginale profiteur met minder dan 1% aanhang onder de bevolking. Alleen bompa's zijn nog monarchisten....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb nog nooit een blokker weten verzaken aan zijn verkozen zetel. Jij wel ? Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 16 mei 2016 om 18:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gun ze dat toch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Schattelbolleke, je weet toch wel dat niemand 'onderhandelt' met het blok ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik me vergist ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 16 mei 2016 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, ook daar dezelfde realiteit : discussies op basis van geregistreerde resultaten. Ik wil even opmerken dat ik nooit meespeel in de draadjes die n-va hun ondergang willen voorspellen/toewensen. Mijn pronostiek voor die partij is naar 2019 toe 27%
|
![]() |
![]() |