![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Van mijn nieuwe collega's hield de afgelopen jaren 100 % het geen 12 maanden vol.50 % zelfs geen 2 maand... .
Laatst gewijzigd door Rahowa : 15 mei 2016 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Europees Commissaris
|
![]() In het technisch onderwijs wel,ik heb er zelfs eentje in de familie.Die zal zich alvast plat leggen als hij hoort van dat "zwaar beroep".In zijn jonge jaren trok hij de wereld rond als mechanicien van rallywagens,na zijn huwelijk werkte hij in een garage en schoolde zich om tot leraar,een luxe-leven zonder enige stress volgens hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Ja, maar zelfstandige knoeiers gaan falliet, werknemers die knoeien krijgen hun C4, en knoeiers in het onderwijs mogen verder gaan onze kinderen te verkloten.
Met dikke pre, verlof en idem ditto pensioen. Dat moet je kunnen he.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Ik ben niet zeker hoor maar toch ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst rapen; dan drogen en vervolgens vermalen en het eindresultaat verkopen als lava-meel. En iedereen is tevreden. De raper, den droger, de maalder en bijzonder de verkoper. Die rekent er nog een flinke winst bij en de zwarte niet betaalde BTW gebruikt hij als drinkgeld. Of hij trekt er mee achter het "IJzeren Gordijn". Bosbessen kopen in het struikgewas. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens buitenlanders mogen in de Philippijnen geen geen gronden of huizen bezitten. Ik weet er alles van. Dacht ooit een overwoekerd gebedshuis in de jungle te kopen voor mijn liefje van destijds maar toen ze hoorde dat dit met zwart geld zou gebeuren heeft zij resoluut geweigerd. Katholieke indoctrinatie waarschijnlijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar was toch niks geniepig aan. Of was Leterme er bij om samen geniepig aan zijn floche te trekken? Tja, achter de rug van Jan en Alleman. Dan was het geniepig. Geen haar op mijne kletskop dat daar aan twijfelt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar je mag er wel zeker van zijn dat je allebei deze avond een zware kop zult hebben! En een depressie bovenop! Houdt dat veertien dagen vol en je krijgt er nog een burn-out bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 15 mei 2016 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Stuur mij die uitnodiging voor een BBQ of een feestje wie weet kan het nog lachen worden.....
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 15 mei 2016 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zien ze gewoon het rendement zakken en trekken ze hun conclusies, belgie is kapot belast ik ga iets anders doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan het ook omkeren. Maak van zelfstandigen leerkrachten. Nog geen 4 maanden verder of ze snakken weer naar hun winkeltje. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 mei 2016 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Dat zal het ergens zijn... waarom nog inzet het loont nergens meer .. ieder euro gelijk hoe moet je 4X afstaan .. aan die belastingen in feite werken de mensen puur voor de belastingen .. . zo is het.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 15 mei 2016 om 18:49. |
![]() |
![]() |