![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Wanneer ik thuiskom ga ik me groentesoep maken die nog gene euro kost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nooit intelligent te noemen om de boel onder te kotsen wanneer mevrouw present is en de resultaten van je uitspatting mag waarnemen. Dan kun je moeilijk de dag erna een zonneschijn van een glimlach verwachten... Maar ga dan ook niet zitten grienen gelijk een girlie girlie van 14 jaar met butthurt omdat de stoute wereld haar niet wil begrijpen. Kuis je kots op, poets de boel zonder een woord van (misplaatst...) zelfbeklag en doe daarna alsof er niks aan de hand is. En néén, verwacht daar geen goedkeurende commentaren over van je madam. Je kuist gewoon je eigen smeerboel op gelijk een echte vent, en je zwijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu begin ik mij zorgen te maken... Twee stupiditeiten in één bericht is serieus boven de alarmdrempel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat je vooral eens minder moet denken in extremen. En vooral minder in onvermijdelijkheden.
Jij hebt controle over je leven. Niemand anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuck god, dergelijke zever helpt je niet. Stop met grienen. Denk je dat je madam zit te wachten op iemand die in puin valt en zit hysterisch te snotteren als een bakvis ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zweer niet ijdel, vloek noch spot. Heilig steeds de dag des Heren. Vader, moeder zult gij eren. Dood niet, geef geen ergernis. Doe nooit wat onkuisheid is. Vlucht het stelen en bedriegen. Ook de achterklap en ’t liegen. Wees steeds kuis in uw gemoed. En begeer nooit iemands goed. Simpeler kan het niet zien, voer het uit en er is wereldvrede. EDIT: ik ben wel geen bakvis he... Ik heb er vandaag mijn schouders onder gezet. Maar ik zweer je dat ik geen druppel meer drink. Allez, nog wel in eten he. Stoofvlees bv, of scampi. Laatst gewijzigd door Peche : 9 oktober 2016 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar soms kan ik neerwaarts gaan en negatief denken en is het zwart. Als ik in een zwarte periode drink, is dat niet goed. Ik had beter moeten weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij opkomende twijfel : lees het en neem de boodschap in je op. Terwijl je met een tevreden knipoog aan je madam te kennen geeft dat je jezelf nog een goeie Westmalle Trippel gaat uitschenken. Breng er wat sfeer in, maak de open haard aan bv door er die nutteloze bijbel in te verbranden want daar staat toch alleen maar praat in om helemaal dépri van te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je gelijk opnieuw drinken.
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Mijn natuur is anders ontwikkeld dan de Uwen Mijnheer Panda.
Het is tijd dat ik mijn natuur eerbiedig leer uitdragen. Dat doe ik niet door de teugels los te laten, maar het beest te beheersen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [peche;8258329]Nee integendeel. Ik heb geen prikkels meer.
Ik voel mij eigenlijk ontladen en helemaal gewoon. Het zwarte randje is er af en het is al heel wat grijzer vandaag. Ook veel uitgepraat.[/quote] Ah dat klinkt al veel beter. Onthouden...emoties zijn gewoon gevoelens die komen en gaan. Volgende keer dat je het zwart ziet...remember dan de vorige keer en besef dat dit maar een wolkje is die wel wegtrekt. En drinken...hou dat maar gewoon voor de gezelligheid of hoogstens eens als het nodig is.
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Ik denk soms ook dat gij u vooral eens moet "ontladen", dan gaat ge u snel beter voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ik drank raadpleeg, zet ik de deur op de kier voor de duivel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet ook mezelf kennen en bepaalde dingen niet meer opzoeken. Ik zag in bepaalde dingen een uitdaging om aan te gaan, terwijl ik het beter vermijd. Als ik iets niet kan, kan ik dat niet en moet ik mezelf daar niet toe forceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amaai, 't is hier precies Happy Hour voor zelfverklaarde shrinks.
../... Dat doet er me aan denken: tjuus allen, hier is 't vanaf 3 pm ook happy hour.
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Vandaag
Stokbrood, beleg een eitje Spruiten - aardappelpuree - kippenbouten €7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Stokbrood - beleg - soep
Scharrolletjes in witte dillesaus met spinazie en verse pasta Ijs Morgen is het feest, paddenstoelenmix met hertenvlees en kroketjes. Ik hoop morgen nog shi take te vinden want nergens te vinden. Hopelijk ben ik niet buiten het seizoen. Dat zal wel 10 euro worden. Laatst gewijzigd door Peche : 12 oktober 2016 om 15:50. |
![]() |
![]() |