![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk te lezen hoe de kleine garnaal ruzie maakt opdat ze denken dat al ons geld gaat naar wat drommels die rugklachten veinzen....Een kinderhandje is blijkbaar nog altijd rap gevuld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op, ik kende er ook die even werklustig als sport-lustig waren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle beetjes helpen te beginnen met de werklozen, schoolverlaters, bruggepensioneerden, zieken en invaliden. en dan gaan "ze" aan de tweede en derde pijler! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maat, ik heb daar een ander gedacht over. Een grondig ander gedacht. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is zelfs een reden om de ontslagprocedure op te starten! Geen enkele personeelsdienst gaat daar mee akkoord, U begrijpt waarom? ps Indien u hervalt kan U met de nieuwe beschikbaarheidswetgeving ontslagen worden zonder vooropzeg!! Enkel dwazen doen dat! ps Werkt U voor een kmo? Laatst gewijzigd door demonen : 2 december 2016 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge begrijpt er blijkbaar niks van. Geen probleem ...beter zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoeg ervaring gehad met ex voetballers of coureurs......éénmaal ze zonder bal of velo waren kon je er nog weinig mee aanvangen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2016 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de meesten luisteren zelfs niet.
En die van het FOD doen er trouwens nog een schepje bovenop, in mijn geval zei ze op een gegeven moment, 'ik begrijp het niet.' 'Logisch ook,' zei ik tegen haar, 'je bent een dokter, geen psychiater.'
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat staan een job waar echt gewerkt moet worden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 2 december 2016 om 13:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij een normaal bedrijf wordt U hiervoor ontslagen!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Controlearts (op mijn vraag) akkoord, die formaliseert met mijn arts die na kort overleg met mij akkoord gaat, en de rest is zuiver administratieve afhandeling. Werkgever tevreden dat iemand wat vroeger is terug aan de slag gegaan. Ik heb niets moeten tekenen, en uit je hele betoog blijkt dat je de verschillen tussen ziekteverzekering en arbeidsongevallenverzekering totaal niet snapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij is het nochtans vlot gegaan, is tot nu toe bijna de enige instantie waar ik geen last mee heb gehad.... Ik dacht zelfs dat ik niet toegelaten zou worden en viel dus van m'n stoel toen ik door hen goedgekeurd werd, :o
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij weet denk ik zelfs niet eens waar de klepel hangt, om in een beschutte werkplaats te mogen werken mag men al geen diploma middelbaar hebben... Ik spreek uit ervaring want ik ben daar destijds gaan solliciteren...
Laatst gewijzigd door bembem : 2 december 2016 om 18:04. |
![]() |
![]() |