![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge hebt nooit uw diploma gehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoog of laag opgeleid...marginaliteit heeft geen graad.
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als werkloze doet dat er niet aan toe.
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Imo heeft het dat wel anders was het niet marginaal, maar waar ik de lijn trek is of iemand al dan niet gecultiveerd is, en dat kan in marginale sferen voorkomen maar dan heb ik het over artiesten/alternatievelingen of mensen die om een of andere reden pech hadden en zo in de marginaliteit verzeilden.... Waar ik op doelde zijn in m'n ogen "echte marginalen" - lees, bvb rednecks in het diepe zuiden vd VS, die nooit anders gekend hebben en omwille van hun upbringing alsook iq & omgevingsfactoren altijd op dat niveau zullen blijven... dat zijn in wezen de echte 'achtergestelden'/randgevallen als je het zo kan noemen....
Laatst gewijzigd door bembem : 18 maart 2017 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de das die je draagt of het woord dat je spreekt dat telt. Het is de persoon die zich behoevend maakt van de persoon die de behoefde invult dat wel of niet marginaal maakt. En nog een paar andere zaken. Schrijvers die bv aan de drank/drugs zitten . Of zich laten onderhouden door andere.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 maart 2017 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat altijd goed op uw cv bij de taxi maatschappij.
Werkende aan commissie en drinkgeld.
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() well said eno, geef ze maar lik op stuk.... de ettertjes weten gewoon niet beter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en euh Mambo vertel eens wat over jezelf (ipv op ons bezig te zijn).... hoe zit dat feitelijk met die business van je? of zijn de belastingen met je winst ah lopen? ihihihi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mambo speaking of marginaal, ik denk dat jij dat wel was als bajesklant in de nor, vertel ons eens wat meer daarover als je zin hebt.... we zijn benieuwd....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha this is fun
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Ik heb er niets op tegen dat ex-bajesklanten een tweede kans krijgen, integendeel, maar ze moeten niet hautain staan afgeven met kwalificaties als "marginaal" en "luiaards" op mensen die met eerlijk werken de kost proberen te verdienen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 maart 2017 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat doen ze al lang niet meer. En ikzelf was daar geen marginaal. Terwijl ik daar zat werkten meerdere ploegen in mijn loondienst. Mijn inkomen was hoger dan de directeur en 10 adjuncten tegelijk. Nu gij weer.
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
World leading machines. Xerocs copijmachines bedoelde men misschien. Verhuur en verkoop van 2hands om nog wat juister te zijn. En om misschien nog preciezer te zijn een zwendel daar in vanuit de kortrijksesteenweg. Als ik me niet vergis met nogal wat aanhoudingen. Maar ik kan me vergissen. Het vult natuurlijk de leemte tussen ingenieur zijnde en verbrand zijnde en taxi driver zijnde.
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren nog een overname gedaan. Eergisteren een heel groot werk bij geschreven. Vorige zondag ook 1. De week daarvoor een heel erg dure machine gekocht en verkocht op dezelfde dag zonder 1 frank te moeten betalen. En als ik nog een paar weken terug keer in gedachten hebben we zo ongeveer een extra omzet bijgevoegd van circa 1000 jaar uw inkomen. Dus dat is redelijk te doen . En gij? 2 boeken aan 2 € winst?
![]() |
![]() |
#220 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |