![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Typisch Vlaamse leerkrachten. Je doet wat U opgedragen is te doen, ge staat er niet eens bij stil. Ge doet dat gewoon. Maar over de lange termijn kijken? Neen, dat is hen niet gegeven. Dan gaan ze de leugens van die culturele ontwerpers herhalen om de schuld bij u af te duwen en zichzelf te ontlasten. Wie volgt die leugens nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat Soros en zijn bende? Werkt het echt laxerend? Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 april 2017 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij voeren een oorlog, remember? Fuck de EU, fuck Belziek. We are legion, and we will expose. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe hij de veiligheid van zijn volk garandeert, dat is echt wel fenomenaal. Heel de wereld kijkt ernaar. En dat heb jij en nog een paar andere rare snuiters ontdekt? Hallo courgette... Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 april 2017 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De EU duwde wapens in de handen van terroristen die gematigde moslims neerknalden. Assad is een gematigde moslim. Om een beeld te krijgen van zij die oorlog tegen hem voeren hoef je maar eens met een terrorist te spreken. Maar ik dacht dat wij niet met terroristen onderhandelden? Doch maakten wij van Assad een terrorist en duwden wij wapens in handen van jihadisten om zijn legitiem bestuur omver te werpen. Liever Assad dan een IS. Dat Assad chemische wapens op de kop van de IS stuurt raakt mijn koude klederen niet. Als de EU daar geen wapens had uitgedeeld moest Assad misschien niet overstappen naar zulke vuile technieken? Wie zal het zeggen AJ? Gij? IK DACHT HET NIET Laatst gewijzigd door Peche : 6 april 2017 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Altijd schitterend ! Het moment dat hij door de rooie gaat ![]() ![]() ![]() Let op dat je je klavier niet kapot ramt hee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() ikke door mijn rooie? You must be tripping.
Ik was gisteren nog vrij kalm... Maar mijn gedacht is gemaakt. Nuchter, zat, stoned heb ik dezelfde mening. Ik ga niet meer veranderen van mening. Ik heb gezien wat ik moest zien, ik heb gehoord wat ik moest horen en ik heb ondergaan wat ik moest ondergaan. Fuck de Vlaamse mentaliteit, zij heeft anderen geen lessen normen en waarden te leren. Het omgekeerde is waar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Ontbijt: een paar vegetarische dafalgans met een wortel.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 april 2017 om 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() De pechkes op lichte siroop zijn in reclame in de Delhaize.
2 kopen 1 gratis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaag heb ik een McVeggie gegeten. De vleesvetvanger trekt idd op kip. Maar het geheel trekt op niets. Gewoon sla en een zoete mayo en dat was het. Ik zou daar een zoete chilisaus opdoen, rucola en een tomaatje. Gewoon sla is maar doll hoor. Niet voor herhaling vatbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Toen he, vandaag is anders. Toen was ik mezelf niet, en deed ik altijd anders.
Nu vandaag ben ik eenlijnig in mijn betoog. Het probleem is niet de islam, het probleem is eigen cultuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Omdat ik zo ontwikkeld ben hedendaags.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |