![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hij voor de bal ging.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom grijpt de VAR niet in bij al die keepers die vooruit lopen?
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom nemen die gasten al die penalties zo laag over de grond ? Dan heeft een keeper heel zijn lichaam, armen en benen om ze weg te werken.
Zijn die nu echt niet in staat om een bal vanop de penaltystip hoog in een doel te knallen ? Waar trainen die eigenlijk op ? Om met hun leasecar te racen ?
![]() |
#204 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pet afzetten dan.
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een Spanje dat ver onder z'n kwaliteiten bleef. Gelukkig ging Kroatië wél door tegen Denemarken.
![]() |
![]() |
#208 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het meest realistische.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Parlementslid
|
![]() Ben ik blij dat er niemand in de familie zo een voetbalgek is. Op momenten zoals gisterenavond is het rustig op het terras en komt de familie graag mee een BQQ doen. De uitslag van gisteren : deze morgen op de herhaling van het nieuws gezien. België gaat uit zijn dak en de horeca is weer blij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een buurman riep me toe dat WE gewonnen hadden. Waarop ik hem antwoordde dat ik dat pas geloofde als ik mijn bankrekening zou nakijken. Ik moet nu tot mijn spijt vaststellen dat ik helemaal NIKS heb gewonnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn deelneming aan hen, blijven hopen! ![]()
![]() |
![]() |
#213 |
Parlementslid
|
![]() En het "ziekteverzuim" of beter gezegd de mannen en vrouwen die met een kater zitten en niet kunnen gaan werken stijgt weer explosief. Betaal maar bazen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lap zeg, Engeland met de vingers in de neus naar de kwartfinale waar ze moeiteloos gaan winnen van Zweden
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Parlementslid
|
![]() Haha maar ik lig wel elke dag BETAALD op mijn terras
![]() ![]() Deze morgen mijn ogen dubbel moeten open doen. Miljaar in de straat heeft er zo een simpele ziel zijn huis met Belgische vlaggen versiert. Ik zag zelfs dat zijn auto vol prullaria hangt. Dus een teken van zijn impotentie ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Ik moet die wedstrijden volgens op hetzij Fox of FS1. Ik ben het onderhand al moe om steeds te horen over Kevin The Brojne of Toby Alderworld. En dan hebben ze verdomme nog Guus Hiddink als studiogast terwijl die zijn Engels toch wel erbarmelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Uruguay-Frankrijk zal wel op een 0-0 en pinanties eindigen...
Laatste 5 duels : 0-0 0-0 0-0 0-0 1-0 ![]() |
![]() |
![]() |