![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om welke reden zou ons land ook maar 1 seconde in gevaar zijn/zijn geweest ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest is zeverpraat van pastoors en godsdienstleraren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze drugs = goed. Jullie drugs= slecht. Onze haat = goed. Jullie haat = slecht. N-VA leugenachtige zeverpraat.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 oktober 2018 om 17:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens concreet kapoentje, wat zou die hogere prijs kunnen zijn die De Wever aan het VB moet betalen? Heb je al eens aan de prijs gedacht die De Wever waarschijnlijk zou moeten betalen aan de sossen? Heb je er als eens aan gedacht wat de prijs voor alle Vlaams-nationalisten zou kunnen die De Wever ZAL betalen als hij ?*lle drie de traditionele partijen aan boord neemt? Of dat de prijs lager zou zijn dan die hij aan VB als hij er de groenen ipv de rooien onder zijn hoede neemt? Wat de havenschepen betreft die volgens jou belangrijker is dan de burgemeester van Antwerpen, daar moet ik eens goed mee lachen. Als jij denkt dat de havenschepen van een provinciestad belangrijker is dan de burgemeester van dezelfde "provinciestad" moet je eens kijken wat Van Peel verwezenlijkt heeft. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al te gedreven mensen, pakken inderdaad soms mensen met een ander idee zeer ongemeen aan. Een blokker die een aardige medemens die als baby geadopteerd is en opgevoed door Vlaamse mensen verwijt dat hij terug naar Afrika mag gaan ... En omgekeerd inderdaad ook: linksmensen die blokkers onheus behandelen. Verantwoordelijke leiders van politieke partijen moeten daarom het cordon niet opgeven, maar wel zeer goed oppassen met haatspraak. Herinner je de woorden van die andere republikeinse presidentskandidaat? ("No, ma'am, he's a decent family man, a citizen that I just happen to have disagreements with." )
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, je zou toch niet willen dat het Belang zich zou inlaten met een partij vol met gekke of domme mensen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pastoors zijn de plaatsvervvangers van de here Jezus, en die predikte alles behalve haat. Maar ik zal deze uitspraak van jou "inkaderen". ![]()
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En sommigen krijgen dan meer gelijk (zetels via kiezers) dan anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb aangetoond, met feiten, dat De Wever goed gek is als hij liever met drie traditionele partijen in zee gaat dan met één Vlaams-nationalistische. Dat partijsoldaatjes daar anders over denken verwondert mij totaal niet. Ik vind het amusant om te zien dat enkele partijsoldaatjes van de N-VA, en een die-hard belgicist en BLOKhater zoals De Wever, even gepikeerd reageren op de feiten zoals ze zijn.
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna mag je Uw bijdrage dan nog eens lezen Knuppel. Weet ook dat Van Peel voor het postje van Havenschepen van de stad Antwerpen zijn kartelgenoot de SPa met zittend burgemeester Patje Jansens overboord gegooid heeft. Dat doe je niet voor een appel en een ei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt duidelijk een achteropgebleven kijk op CD&V. Ofwel wil je de realiteit gewoon niet zien, wat ik eerder geloof. CD&V wordt beheerst door ACW/beweging.net, dat weet jij toch ook wel, mag ik hopen? Niet alleen komt het overgroot gedeelte van hun mandatarissen uit die stal, ze verschijnen bovendien regelmatig op het appel bij beweging.net "om overleg te plegen", zeg maar om richtlijnen te krijgen. Misschien weet je het ook nog niet, maar bij dat zogezegd "middenveld" hebben ze collectief een gloeiende hekel aan N-VA. Jouw "tsjeven"-vergelijking rond N-VA houdt dus langs geen kanten steek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De feiten zijn dat De Wever liever met drie traditionele partijen en verliezers van de verkiezingen van wal steekt dan een meerderheid te vormen met één Vlaams-nationalistische.
En dat JIJ denkt dat De Wever een lagere prijs moet betalen aan drie tradionele partijen dan aan één Vlaams-nationalistische.
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Panda doelt op de tsjeverij, het jassendraaien, en de hypocrisie van de tsjeven, en daar heeft hij gelijk is.
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat knuppel fascisme (het vlaams blok) mee aan de macht zien komen in ruil voor de fata morgana dat die haar vlaemsche heilstaat ook maar 1 millimeter dichter zou brengen als acceptabel ziet is een moreel verwerpelijk standpunt. Men werkt niet samen met fascisten. Nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan mij evenmin verdommen hoeveel appels en eieren daarmee te verdienen zijn,of hoeveel belangrijker een havenschepen is als een burgemeester. Waar het hier over gaat is dat een N-VA-soldaatje dat op dit eigenste forum elke gelegenheid aangrijpt om een onafhankelijk Vlaanderen te verkopen, DEZE gelegenheid gezwind aan zich voorbij laat gaan. Ik doe niet graag voorspellingen, maar de blinde haat van De Wever kennend, zal de man NIET in zee gaan met de enige Vlaams-nationalistische partij die hem geen zes jaar dwars zal zitten maar met twee of zelfs drie belgicistische partijen die dat niets liever doen. Hoe meer belgicistische zielen, hoe meer Vlaamse vreugde. ![]() Je zult nog een hele tijd op je onafhankelijk Vlaanderen moeten wachten want deze kans krijgt jouw partij nooit meer.
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het op hypocrisie aankomt, ga maar eens de partij zoeken waar dat verschijnsel niet te vinden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan evenmin als jij 'bewijzen' dat ik gelijk heb. Maar volgens mij blijft de persoon van BDW liever in Antwerpen, Vlaanderen en België leven zonder vlaams blok aan de macht. Zoals hij eerder al zegde "alles wat die mensen aanraken verandert in lood". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is goed om weten, de N-VA leugens zijn Belgische politiek.
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We weten dat N-VA samenwerkt met Belgo-fascisten. Zoals daar o.a. zijn: CVP/ACW, OVLD.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat andere partijsoldaatje ook durft uitkramen, haat is een slechte raadgever. OOK als het om de "juiste" reden is. Islamitische terroristen verantwoorden hun haat met krek hetzelfde foefje. Voor die Vlaemsche heilstaat moet je de witte zijn, panda.
![]() |