![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in het openbaar praten ze misschien beleefder, maar het is nog altijd een racistische partij. Klein voorbeeld d’Haeseleer en zijn ‘mopje’ over zwarten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou het VB het toen dan aangepakt hebben denk je ?
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, eigenlijk niet.
Je moet maar eens naar de gemeenteraden kijken. Daar leveren ze het bewijs dat de grootste partij evengoed aan de kant kan worden gezet. Men kan immers nog steeds een meerderheid vormen zonder het VB en de N-VA. Laatst gewijzigd door Jantje : 28 mei 2019 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om het echt blijvend op te lossen, moet men in Afrika en het midden-Oosten grote schoonmaak houden. Geen enkele politici in Europa die daar de moed en het lef voor heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De armoede in Afrika is de voorbije decennia spectaculair gedaald. Alsook het aantal gewapende conflicten. De kindersterfte in Afrika is nu lager dan die in Europa gedurende de jaren 1950. ![]() http://www.demographics.at/mortality.html En toch is de migratie vanuit Afrika - legaal en illegaal - alleen maar blijven stijgen de voorbije decennia. Dat komt niet omdat de "problemen" in hun landen van herkomst groter zijn geworden, maar omdat de mensensmokkel en legale migratie naar de aankomstlanden alleen maar zijn gegroeid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Publifin, La caroloregienne, Charleroi, Anne Marie Lizin, Michel daerden, Agusta, Cools, Vanderbiest.... Dat zijn er maar een paar van de hele waslijst. Maar ondertussen blijft de PS wel de grootste partij in Wallonie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Minister-President
|
![]() Nee, zij is net het levende bewijs dat een allochtone achtergrond geen rol speelt bij het aanvaard worden in onze samenleving. Wie zich niet aanvaard voelt moet misschien toch eens de hand in eigen boezem steken en kijken of er geen andere oorzaken spelen. Zou bijvoorbeeld ongewenst gedrag niet aan de basis kunnen liggen?
![]() |
#212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 mei 2019 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor jou wel ja.. anderen zou ik bij die afwijkende mening niet betrekken. Je kunt enkel voor jezelf spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het kanton Aalst, voor het Vlaams parlement, stemden 25,29 % voor de nva en stemden 26,34 % voor het Belang.
Als dat allemaal racisten zijn, dan ben ik er ook een.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het al gezegd he Schoof: de racisten zijn terug naar hun heimat gegaan. Dit gaat niet over de NVA, alhoewel het discours van oa Francken natuurlijk een godsgeschenk was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is/was niks mis met Francken, noch met zijn discours
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#219 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een oplossing zoals Hitler de oplossing zag voor zijn Joden. Zou dat nu écht de oplossing geweest zijn ? Terug keren naar 40-45 toestanden waar iedereen van walgde ? Dat was nog de tijd van het Vlaams-Blok. Ga gewoon eens kijken naar de antecedenten van de kopstukken van toen, ook naar wat er af en toe toen uitlekte naar de pers toe en alles wat het gewone volk niet mocht weten. Het VMO bvb. Dat was het oude VB. het nieuwe VB, olv Tom Van Grieken wil van die oude reputatie van af geraken, maar dat lukt hem spijtig genoeg (nog) niet. Personen zoals een FDW die blijven maar rustig voort doen, waar het kan achter de schermen natuurlijk, tot zijn bezoekje aan Gouden Dageraad ook aan het licht kwam. Of andere kopstukken die eens naar Rusland gaan, enz... Op zich niets illegaals, maar wel weer die link naar het oude VB. En nu met Drieske derbij zal het alleen maar van kwaad naar erger gaan. Ik heb heel lang geleden ook nog voor het VB gestemd. Maar toen bestond het internet nog maar amper en had ik alleen maar 'hun officieel programma' als bron. Naïef van mij toen. Ik had beter moeten weten. Tot ik een paar keer zelf een ledenvergadering heb meegemaakt. Meedwepen met Hitler sympathisanten daar heb ik dan duidelijk 'neen' tegen gezegd. Doe je nu het zelfde, en je gaat alleen maar lezen op de site van het VB, dan is er op het eerste gezicht ook geen vuiltje aan de lucht, maar iemand die zich wat verder informeert, die weet al dadelijk dat dit maar een facade is. En laat dit nu ook de reden zijn waarom andere politieke partijen nog altijd niet met het VB in zee wensen te gaan. Dat is ook heel duidelijk geweest op de verkiezingsshow op de TV. Zowel op de VRT als op VTM. Ook op dit forum lees je al stukjes van hun gedachtengang, niet de officiële natuurlijk. Schild en Vriend, idem dito. Bootvluchtelingen maar laten verzuipen ipv ze op te pikken, of boten met vluchtelingen torpederen, of erger... Het VB heeft ook sympathie voor de Hongaarse toestanden. Vluchtelingen maar laten verhongeren, daar liggen zij niet wakker van. En dan noemen zij zich een partij die 'ethiek' hoog in hun vaandel dragen. Ik heb daar een andere naam voor...
![]() |
![]() |
#220 |
Minister-President
|
![]() Bedoel je zijn uitspraak dat 'het geen zwarte zondag is, want hier zie je geen enkele zwarte'? Of is het nog iets anders, iets ergers, dat ik dan gemist heb?