![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar al een hele week keihard aant blaten
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
want zeg nu zelf, zo'n PVDA'er die de minister president gaat zeggen wanneer m op tijd of te laat is, dat is wel zo'n beetje als de kuisvrouw die tegen de CEO zegt van 'haalt mij eens ne koffie' hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie mijn onderschrift
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 4 oktober 2019 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar het parlement dicteert ook de uitvoerende macht niet. Homans is de baas van het parlement. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 4 oktober 2019 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote leider heeft de touwtjes stevig in handen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
persoonlijk heb ik het overigens niet voor BDW, ik vind m geen groot licht, vind m niet creatief en vind m ne slechte onderhandelaar, heb er ook nooit de grote strateeg in gezien die de VRT van m maakte ... maar ... heeft dat enig belang?? hoe ik over hem denk? de mensen die ik zou 'missen' in Vlaanderen mochten ze morgen wegvallen zijn Van Cauwelaert, Meulenaere en Maddens ... gewoon omdat ik ze graag lees ... maar nen bepaalde politieker? niet echt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ontlopen ze verantwoordelijkheid voor alle ranzigheid die ze anders met een schaamtegevoel zou confronteren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat gij het probleem hebt dat elke ideoloog heeft: dat is dat hij ZIJN ideologie geimplementeerd en opgelegd wil zien aan de anderen. Dan komt democratie uit wanneer het volk "juist" stemt, en is te verfoeien wanneer het 'verkeerd' stemt. Maar dan verwijt ge exact dat gedrag aan andere ideologen van een andere strekking. En nee, rechts heeft daar geen monopolie op. In vele gevallen zijn het eerder linksen die zich nogal begiftigd voelen met een superieure ideologie waar men enkel maar voor kan zijn als men nadenkt en uit het goeie hout is gesneden, en waar iedereen die ertegen is, uitschot is. Het maximum wordt bereikt bij Groenen vandaag de dag. Die denken dat het volk verkeerd is, behalve als het Groen stemt. Zelfs kleine meiskes met vlechten komen dat aan belangrijke grote mensen vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Tavek : 4 oktober 2019 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik roep niet op tot genocide (dat zou strafbaar zijn he). Ik zeg dat genocide er komt. Omdat het een goed idee is dat ergens wel iemand zal beginnen implementeren. En dat het beter is van die te plegen dan die te ondergaan. In de grond zou ik niet graag mensen dood doen. Ik zou gewoon graag hebben dat ze er niet zijn, gewoon omdat ik denk dat dat het leven beter maakt voor die die er wel zijn. En men moet nu eenmaal eieren breken om omelet te maken, he. Het is een beetje als in een neerstortend vliegtuig zitten, en zeggen "laten we die twee enige parachutes die er zijn, aandoen, ik denk dat dat meer overlevingskansen geeft". Maar mijn voorspelling is gewoon dat diegenen die de parachutes zullen aandoen, meer overlevingskansen zullen hebben. Dat hoeven wij niet te zijn. Iemand zal wel op dat gedacht komen en die aandoen. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 oktober 2019 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |