![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet ge eens met Freya bellen,dat gat is altijd vrij en bereid....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze was gewoon gastvrij en stond open voor alle multiculturele ervaringen. Bovendien vond ze er plezier in. Ze deed haar naam als vruchtbaarheidsgodin van de Germanen eer aan!
![]() |
#205 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 10 november 2019 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Scheerschuim doet wonderen, vooral in Freya's bereik.
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als 't goed is, dan zeg ik het ook.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ernstig nu terug.
De blauwsels houden hun lippen stevig op mekaar. Behoudens Lafgaert en Degeblokte die eventjes reageerden, hebben we niks informatie over hoe vb. de andere federale en Vlaamse volksvertegenwoordigers denken over de démarche van de koene boyscout-burgemeester.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat dat afbreken betreft: tof! ![]() Alabonheur...
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad zo. Maar vergeet niet dat het Belgisch migratiebeleid gedwongen wordt een pad te volgen dat werd uitgestippeld door anderen, meer bepaald de EU-commissie. We zouden natuurlijk ook het voorbeeld kunnen volgen van Hongarije, Polen en Tsjechië. Persoonlijk zou ik dat ok vinden. Maar dan krijgen we natuurlijk de banbliksems van gans West-Europa + die van gans links “Belgique” over ons heen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die mannen uit Hongarije en zo dan weer afschoten. Wat die willen is geheel duister.
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...En zelfs dan geraken ze de Rosbifs nog niet kwijt! Go figure.
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met vier man tegelijk er bovenop ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 10 november 2019 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |