![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een Coupke Champagne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister
|
![]() Zeg marie, waarom heb je uw pamper niet aan, en loopt je hier nu rond met uw schreef bloot onder uw rok ?
(sorry, kon het niet laten te kijken toen ge effen uw benen ontkruiste, ... ![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 31 mei 2020 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Minister
|
![]() ge moet daar zo nie mee lachen, demper, ...
![]() hier in west vlaanderen is pinksteren een hoogdag, ter ere zijn laatse daad, ons te zegenen met de heilige geest ! Kweetwel, het is de dag dat de 'vurige tongen' overal verschijnen, ... dat betekent wel nie dat vrouwen hier eene beetje met hun schreef moeten beginnen bloot lopen he, ... ![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 31 mei 2020 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om dezelfde reden waarom uw gulp weer openstaat. Uwe vogel gaat vliegen.
![]() |
#208 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en daarbij, een aap mag bij tijd in de voordeur van zijn kot staan, ... en ... bedekt uw schreef, zo mooi is het nu ook weer nie ... een beetje respect voor jezeke en de heilige geest he ![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 31 mei 2020 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor één keer ben ik zo stom geweest. Van nu af is het weer gedaan. Ga op een ander zoveel vuiligheid spuiten als u wilt. Zo leert iedereen wel direct wat voor soort mens u bent.
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben, al zeg ik het zelf een zedig mens, en vandaag worden wij gezegend met de komst van de heilige geest ! Trekt uw pamper aan, en onderga ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, geef me nog eens een goeie espresso, ik moet wakker worden
![]()
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oh , de dag daarop , niemand had naar dit programma gekeken , en toch .... roddelen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuck
![]() Doe mij maar een ice-tea green , aub ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik een ice-coffee
![]()
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Recentelijk een experimentje gedaan. Een Irish coffee, een extra dubbele jameson, en een vanille ijsje. Kieper het vanille ijsje en de extra Jameson in de getoupeerde (genoeg ruimte in gemaakt dus) Irish coffee.
Moet zeggen, was verrassend verkwikkend.
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar voor Irish coffee vind ik het echt te warm vandaag.
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Flabbergasted, I am. Man, man, man...
![]() |
![]() |
#218 |
Minister-President
|
![]() Je moet zoiets maar en plein public durven zeggen ...
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u alle mensen afrekent op hun kennis van sterke dranken, dan bent u een heel rare vent.
![]() |
![]() |
#220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |