![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meende dat de boodschap, "kinderen, altijd een teleurstelling" was.
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U antwoordt wel niet op mijn vraag. Nochtans een eenvoudige. Volgens mij hebt u geen opmerking gehad voor het gebruik van 'raaskallen' tegen een poster. Tenzij u me het tegenovergestelde bevestigt. En mocht dit zo zijn, dan stelt zich de vraag: waarom krijgt de ene forummer wél een opmerking van de moderator voor het gebruik van 'raaskallen' en de andere niet? Toch iets wat niet klopt, zo lijkt het me. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juni 2020 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beste oplossing: Gewoon negeren die handel !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200605_04982049
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 juni 2020 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die regel , tof, die volg ik nu wel, maar morgen weer niet. En die andere zelfverklaarde "echte" moslim, die de regels net iets anders bekijkt, awel, da's ne slechte, die zijn moskee mag ook ontploffen en hij/zij erbij. Oftewel, ik moet niets herschrijven, noch veranderd mijn insteek. Wat de mensen in naam van de religie doen, da's gewoon een deel van het hele verhaal dat we als mensheid schrijven.
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet Abu Jahjah. Volgens zijn zeggen is hij een ongelovige. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juni 2020 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doet hij hier eigenlijk? Heeft hij hier een betaalde job? Wie financiert die man? Of heeft hij zich aangesloten bij de leefloners?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft, mag Jahjah gerust klacht indienen. Dat is nu eenmaal het recht van iedere burger en het behoort onze instellingen om dan de gegrondheid of het gebrek eraan af te toetsen. Ook al vond ik dat de cover niet echt getuigde van fijne smaak, toch behoort het eveneens tot de vrijheid van eenieder om dat te doen. Mij hoor je de keuze niet verdedigen, wel het recht om die keuze te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij hoor je dat helemaal niet zeggen, maar misschien beschouwt u mij niet als "rechtse".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat u dat goedkeurde.
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat hij geen moslim was, maar wel een Aramese christen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat maakt het beter?
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|