![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge wist niet wat het was, kon er niets deftig van vinden via google; maar na een beetje hulp denk je de situatie te kunnen samenvatten? De klassieke truk van fakers en haters.
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is altijd zo met virussen geweest. Alleen covid vereiste een irriationele aanpak door emotoeters die hun oma en moeder wenste afschermen en dus een heel land gijzelde. Wedden dat het gros onder hen zelf geen Pfizer vzccin wilt?
Laten we de politiek en hun kinderen er eerst mee vaccineren, eens zien hoeveel er springen naar dit Pfizer mRNA vaccin.
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ja en Bill Gates heeft een anti-covid vaccin ontwikkeld met een micro chip er in. Ik heb niet nodig om op dergelijke vuilbaksites zoals u hier soms plaatst mijn kennis aan te scherpen. Er is voldoende fiabele buitenlandse kwaliteitsmedia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat baat het spontaan over peren te lullen als ik maar over een appel bezig ben? Ik sta niet borg voor andere complottheorieën. Wel zeg ik dat ze onze identiteit digitaal willen koppelen en dat verder zullen uitbreiden op reeds bestaande technologieën. Zoals Chinese toestanden. Ik gaf u wikipedia en de officiële bron. Uw subjectief gelul daarnaast interesseert me weinig. Sorry. ![]()
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het hoeft niet uit te draaien zoals aangehaald wordt in de complottheorieën.. maar een theorie is natuurlijk pas echt goed als de toekomst uitdraait zoals de theorie het voorspelde.. Er werd bijvoorbeeld gewerkt aan een chip die energie haalt uit het maagzuur en paswoorden heeft opgeslagen van uw smartphone.. hoe handig is dat..??? Of chips die deuren openen, waardoor je niet meer met sleutels moet rondlopen.. of chips met uw medisch dossier, zodat artsen bij een ramp na een eenvoudige scan weten wat je lichaam nodig heeft.. 't bestaat al allemaal he.. We evolueren sowieso naar een digitaal tijdperk, met digitale paspoorten die u al dan niet toegang geven tot plaatsen/diensten/... net zoals het huidige paspoort dat doet. Dus op zich niets nieuws, alleen verbeterd met meer controle-opties en gelinkt aan gigantische data-bases die een globaal bereik hebben. En dat gecombineerd met uw bank-gegevens/verzekeringen/medische dossiers/attesten en bewijzen allerhande/... je ziet toch zo waar we dan naar toe gaan, niet..? En het hele covid-circus doet de vraag naar zulke paspoorten stijgen... zonder paspoorten heeft de bevolking mogelijks minder kans op vrijheden... zonder vaccin, kan jij niet meer naar China vliegen en zonder paspoort kan je niet aantonen dat je een vaccin hebt gekregen.. ![]() Zie je..? Gates hoeft helemaal geen chip in zijn vaccins te stoppen.. dat is een tralala-verhaaltje van complotnutters.. maar uiteindelijk komen zulke chips er wel. Dat kan gewoon niet anders..... En we gaan het gewoon heel normaal vinden. Net zoals we vroeger ook geen officiële achternaam hadden.. net zoals we vroeger geen papieren id-kaartje hadden... net zoals we geen plastic-id-kaartje met chip hadden... ![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 28 februari 2021 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Minister-President
|
![]() In UK beginnen ze al. Als je de comments leest beginnen nu toch vele mensen in het verhaal van de "Great reset" te geloven. Maar het zal te laat zijn.
https://www.dailymail.co.uk/news/art....html#comments |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn eerlijke mening ,het vaccin heeft zijn nut nu al bewezen, kijk naar de sterfte cijfers in WZC ,al het andere is onzin ,ik ben in blijde afwachting tot ik mijn prikje krijg
![]() |
#210 |
Minister-President
|
![]() Dat zou ook kunnen liggen aan het feit dat covid 19 door bijna alle rusthuizen is door gegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Covid -19 (griep) eerder welk virus wandelde niet zomaar door een WZC
![]() |
![]() |
#212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vaccinatie is super ,dit doet de overheid zeker goed ,ik kan dit alleen maar toejuichen
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jezelf als gezonde mens laten besmetten of risico lopen op onbekende nevenwerkingen, dus ziek worden door vaccinatie, om je gezondheid te beschermen? Logica? ![]()
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan blijf ik liever gezond zonder vaccin tot in die toekomst en áls er dan mogelijk, misschien, ooit een volgend coronavirus zou kunnen komen, dan zie ik dan wel. Intussen heb ik dan die 'minder erge ongemakken' door vaccinatie nu ook niet. ![]() Overigens: waar haal jij dat dat vaccin nu ook niet erg is? Zijn de vaccin-doden NU allemaal fake misschien? ![]() Zelfs de vaccin fabrikanten weten niet hoe erg het zou kunnen zijn maar gij weet dat dus wel? Heb je de glazen bol van van ranst gebruikt? ![]()
![]() |
![]() |
#220 |
Europees Commissaris
|
![]() Gebruik je eigen hersencellen en gezond verstand, daarvoor heb je ze gekregen.
![]()