![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
![]() ![]() ![]() |
26 | 44,07% |
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,25% |
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Revolutie! Power to the people! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Conings liet medailles achter op graf ouders’
zijn moeder stapte uit het leven in 2003, toen Conings op buitenlandse missie was DS on line, vandaag Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, en waarom niet?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een beschuldiging erbij voor Jurgen, bezoedelen van een begraafplaats met Belgische medailles.
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Defensie zou het geschil Jurgen C versus MVR georganiseerd duelmatig moeten oplossen.
Jurgen C voorzien van de nodige raketwerpers mag zich verdedigen/uitleven in een bunker voorzien met vaten gevuld met door MVR-geselecteerde virussen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Brigade Diane was een speciale eenheid van de Belgische rijkswacht. Citaat:
Harder blazen, Henri!!!
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen zinnige reden om Van Ranst zomaar neer te kogelen. Maar een maatschappelijke bedreiging door een losgeslagen Conings is wel een reden als het echt moet om Conings neer te knallen. Eigenlijk vraagt hij erom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik had in het 'tekstballonnetje' geschreven: "Yo!!!! de manne!!!"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, Vooruit, dat is het afkooksel van Lenin, maar zonder die zijn bedreiging. Het VB, dat is het afkooksel van de nazi's, maar zonder die hun bedreiging. De bedreiging vandaag is de Mediocratie, die doet alsof ze zich met fascistische middelen moet verzetten tegen het VB, zoals de Nazi's destijds deden alsof ze zich moesten verzetten tegen het afkooksel van het bolsjevisme met fascistische middelen. Je hebt telkens de volgende fascistenbende die hun fascisme invoeren als excuus om tegen de verre afkooksels van het vorige fascisme moeten te vechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mark zijn executie gaat natuurlijk niemand meer redden van de schade die hij en zijn bende veroorzaakt hebben, maar moet dienen als afschrikking voor de volgende bende die even idioot zou willen doen. En naast de Mark moet natuurlijk ook gans de regering, het parlement, en alle politieke en juridische verantwoordelijken opgeknoopt worden die mede deze ramp hebben georganiseerd en uitgevoerd he. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 mei 2021 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou eerder zeggen: geef de Mark een waterkanon met corona virussen in, en JC een bazooka. Zet ze 20 meter uit elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Da’s het probleem met Poe’s law; je kan onmogelijk weten of het ernstig is of niet
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pffffttt......
![]() |
![]() |
#217 |
Minister-President
|
![]() Het kan ook gewoon zijn dat hij er vandoor is met zijn aanhoudster. Soms is de eenvoudigste verklaring meestal de juiste.
![]() |
#218 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het punt is NIET dat er medici waren die dingen stelden over hoe de epidemie, volgens hen, zou verlopen. Het punt is dat die kwiebussen zich niet te moeien hebben met burgervrijheden, en daar zelfs geen suggestie voor kunnen doen, dat is hun rol niet, dat is hun vak niet, en dat zijn hun prerogatieven niet. Als nu zelfs achteraf blijkt dat er zo goed als niks van geholpen heeft, dan is dat een EVIDENT BEWIJS dat ze geen heel stevige wetenschappelijke basis hadden om zelfs maar kunnen te suggereren dat de maatschappij kapot maken op sanitair vlak iets had kunnen doen ; maar zelfs mocht dat gewerkt hebben, hadden ze noch het recht, noch de reden, om zoiets zelfs maar durven te suggereren. Omdat burgervrijheden no go zijn. Voor niks. Zelfs niet als dat het leven kost aan 70% van de bevolking. Om die zeveraars dus eens en voorgoed hun plaats terug te wijzen in de maatschappij, moeten er nu eenmaal voorbeelden gesteld worden he. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In DIT speciaal geval neigt het meer naar de mop, want ik weet in de grond niet of ik een van die kwiebussen ben die jij wil afknallen ![]() |
|
![]() |
![]() |