![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 24 september 2021 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het idee zelf dat men door wat te vrij zijn mening te geven of wat te hard te lachen op een besloten discussiegroep, voor de rechter kan komen, toont aan hoe ver het gangreen in onze "vrije" maatschappij zit he. Dat is iets helemaal anders dan bijvoorbeeld een aanslag beramen of zo, wat EIGENLIJK de bedoeling was van de "begrenzing van meningsuiting", namelijk dat het concreet organiseren van een misdaad geen "mening" meer is. Men heeft dat volledig geperverteerd in een totalitair gedachtenverbod. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister-President
|
![]() Veronderstellen, fantaseren, valselijk beschuldigen, andersdenkenden criminaliseren, is typisch voor Belgisch-nationalistisch links.
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Hij beseft ten volle het totalitaire en repressieve karakter van ons regime. De brave gelovige die de pastoor napraat heeft nooit last gehad van de inquisitie he. Het waren de mensen die ideeen hadden die daar niet mee strookten die pas echt wisten hoe waanzinnig gevaarlijk die regimes waren.
Laatst gewijzigd door patrickve : 24 september 2021 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Nog geen enkel bewijs gezien. Zelfs het Belgisch gekrom is al meer dan een jaar aan het zoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#207 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zou men nog kunnen vinden dat men niet geschoffeerd mag worden door andermans walgelijke mening door zijn strot te krijgen. Maar men heeft zich normaal niet te moeien met de walgelijke meningen die anderen met elkaar delen, nee ? Dat is toch fundamenteel zou ik denken. Of gaat het binnenkort verboden zijn en kan ik voor de rechter komen als ik aan mijn vrouw zeg "ze zijn toch een beetje aan het overdrijven met hun klimaatszever he", en zij antwoordt: "ja, het begint ook bij mij mijn keel uit te hangen". Stel U voor dat die prive conversatie op een of andere manier zou aan de oren geraken van een of andere gedachtencontroleur, als binnen 4 of 5 jaar de klimaatsnegatie een misdaad wordt. Dan moeten mijn vrouw en ik ook voor de rechter komen. Want voor Anuna is die conversatie "walgelijk" natuurlijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 september 2021 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister-President
|
![]() Ola, u bent strafbaar want u bekijkt strafbare memes. Ik geloof daar niks van.
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ik zie niet dat die memes effectief op die site stonden van Dries. Daarover gaat het. Ik kan een schandalige uitspraak nemen, en dan zeggen dat jij die gezegd hebt. Het schandalig zijn van die uitspraak is geen bewijs dat jij ze gedaan hebt. En dat is dus wat jij doet, veronderstellen, veronderstellen, veronderstellen. Zolang het maar in uw kraam past.
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
U maakt er een potje van.
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Zeg mij eens alle erge dingen van de Discord. Welke erge dingen stonden daar op?”, vraagt hij aan ene B.D. “Ik MOET dat weten. Ik kan daarvoor vervolgd worden hé.” B.D. antwoordt: “Bijna alle shit is verwijderd voor de reportage.” En: “Alle referenties met jews, jew, jood, joden zijn weg. Niks antisemitisch meer. Neger ook.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar mens, u hebt geen idee van wat de term 'repressie' betekent. U misbruikt hier het woord. De maatschappij van de door u geminimaliseerde Hitlergroet, ja dat was pas permanente en je reinste repressie.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 september 2021 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() Er wordt wel heel veel verondersteld door belgicisten op deze forums.
![]() |
#217 |
|
![]() Neen, dat is wat De Morgen zei, in de veronderstelling dat het correct gequote is.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 24 september 2021 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Mensen hoeven die niet goed te keuren ook niet af te keuren omdat ze niet voor hen bestemd waren. Eigenlijk maakt de tv-reporter zich schuldig aan het massaal verspreiden ervan. Als hij zich er niet mee gemoeid had had het allemaal binnen de kleine groep gebleven. Eigenlijk heeft diexreporter het tegenovergestelde bereikt van wat hij wou bereiken: hij heeft DVL een kiespubliek bezorgd waardoor hij nu in het federaal parlement zetelt. Was die reportage er niet geweest was er nu zelfs van DVL geen sprake geweest, laat staan dat hij iets in de Belgische politiek zou betekend hebben. Het kan verkeren, zei Bredero. Vaneiges.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |