Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 april 2022, 17:16   #201
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wanneer ik, als 80-plusser, geconfronteerd werd met de moordende razzia die covid onder de bejaarden aanrichtte, was ik héél blij dat er vaccins beschikbaar werden. En, een feit waar onze forumvirologen niet omheen kunnen: het vaccin heeft ervoor gezorgd dat heel veel kwetsbare 50-plussers, na een besmetting met het virus, geen dodelijke vorm van covid ontwikkelden. Diegenen die, ondanks een vaccinatie, toch nog aan covid stierven waren bijna allemaal mensen met een onderliggende aandoening.
Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen in een halve minuut.
90% van de mensen die sterven aan covid zijn mensen van een zeer hoge leeftijd, ofwel mensen met een zeer verzwakt intern milieu. Dit wil zeggen mensen met comorbiditeiten die een verzwakt immuunsysteem hebben voordat ze het virus oplopen.

Gezonde mensen met een deftig immuunsysteem, worden helemaal niet ziek door covid. Geen enkele uitzondering daarop.

Het is schrijnend hoe mensen zich hebben laten misleiden. Sommigen nog steeds. En ik merk dat vooral de gepensioneerden die veel naar de TV kijken, een vogel voor de kat zijn. Na 1 jaar met die inentingen is er nog niet het meest geringe inzicht in hoe het natuurlijke immuunsysteem werkt en hoe deze therapie (het is geen vaccinatie) daarop inwerkt.

Verschrikkelijk. Ik zie geliefden van me voor mijn neus vergiftigd worden, met een traag werkend gif dat hun immuunsystemen compleet vernielt, en ze geloven me niet. Als muizen die in de val lopen.

Ik heb mijn verloofde letterlijk omgekocht met vakanties, uitstapjes, ikzelf die steeds de afwas doe.. Alles wat je maar wil opdat zij zich niet meer laat prikken.

Voorlopig werkt dat. Als ze zich ooit bedenkt en problemen ontwikkelt, zorg ik er hoogst persoonlijk voor dat de vaccinazi's in onze regering er de prijs voor betalen.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 april 2022 om 17:21.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2022, 18:11   #202
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer ik, als 80-plusser, geconfronteerd werd met de moordende razzia die covid onder de bejaarden aanrichtte, was ik héél blij dat er vaccins beschikbaar werden. En, een feit waar onze forumvirologen niet omheen kunnen: het vaccin heeft ervoor gezorgd dat heel veel kwetsbare 50-plussers, na een besmetting met het virus, geen dodelijke vorm van covid ontwikkelden. Diegenen die, ondanks een vaccinatie, toch nog aan covid stierven waren bijna allemaal mensen met een onderliggende aandoening.
10-15% meer doden dan normaal, dat kun je als persoon niet eens opmerken zonder de krant. Kijk eens hoeveel mensen er sterven in je buurt per jaar en doe daar dan eens 15% bij.

Dat is helemaal geen moordende razzia.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2022, 18:27   #203
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Iedereen, en de hele wetenschappelijke medische wereld, is het erover eens dat antibiotica niet werkt bij virale infecties.
Wie heeft het hier over antibiotica ?
Nogal naast de kwestie.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2022, 20:18   #204
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat je argument als gezonde mensen sterven na vaccinatie? Dat iedere gezonde mens ooit eens zal doodgaan?
nee. maar bij u is iedere gezonde gevaccineerde die doodgaat een vaxdode, hetgeen nonsense van de bovenste plank is, ook al kan het wel zo zijn , maar nooit bij iedereen.

Citaat:

In welk land sterven er dan helemaal geen gevaccineerden?
Natuurlijk sterven er overal gevaccineerden , dat betekend niet dat het vaccin de oorzaak was. Wat ik zei is dat er landen zijn die geen oversterfte hebben in de afgelopen periode.
Er moet aangetoond worden dat sterfgevallen het gevolg zijn van vaccinatie.

Citaat:
Bewijs jij dat eerst maar eens, ik hoef helemaal niet te bewijzen dat gevaccineerden WEL sterven want dat is OPENBAAR en vindt je overal, zelfs op officiële websites van overheidsinstanties.
Dat hoeft u zeker niet, maar ongevaxxineerden sterven ook net zo hard.

[/quote]
Awel, als gij gelooft dat de vaccins voldoen aan de gestelde eisen, dan is het toch oke voor jou? [/quote] Dat was niet mijn claim.

Citaat:
Ik volg liever de werkelijkheid door feiten en bewijzen dat er geknoeid werd met studies over dubieuze vaccins door omgekochte wetenschappers om aan die eisen te kunnen voldoen uit winstbejag.
Er zijn ook vaccins ontwikkelt zonder winstbejag !! omdat de makers het belang van goedkope vaccinatie voor arme landen inzagen. Ik kan de bron van deze info geven, maar dan claimt u gewoon dat het gelogen is. U mist zelf nogal wat informatie, zo blijkt.

[quote]
Já, gij beweert dat de vaxdoden vaak uitgestelde zorgdoden zijn die geen uitgestelde operatie/zorg kregen en dat nu opeens ook meer niet gevaccineerden zouden zijn (vaxdoden die zelfs niet gevaxt zijn )
Moet je post weer herhaald worden??
[quote] Het is heel simpel, er waren gewoon meer doden onder zowel gevaccineerden als niet gevaccineerden in bv Nederland .
Citaat:
Natuurlijk heeft dat niks te maken met vaccinatie maar met denkbeeldige sterfgevallen door uitgestelde zorg als oorzaak dat GIJ beweert (om vaxdoden te kunnen blijven ontkennen.)
Kun je ook maar 1 dode ongevaccineerd OF gevaccineerd noemen als gevolg van uitgestelde zorg? Eentje maar?
Ontkennen of bekennen van vaxdoden interesseert mij niet , ik wil een goede onderbouwing voor claims over vaxdoden. Ik snap dat complotdenkers graag de uitgestelde zorg doden ontkennen. Dat maakt hen echter zeer ongeloofwaardig !

[b]De kwaliteit van de zorg die vorig jaar in de Nederlandse ziekenhuizen werd verleend, was van hetzelfde niveau als in de jaren daarvoor. Maar als gevolg van de coronacrisis werden wel 140.000 operaties uitgesteld. Honderden mensen stierven na ongevallen, doordat zij niet op de ic's terechtkonden.[b]

https://www.nu.nl/coronavirus/614077...volle-ics.html

uitgestelde zorg :
Situaties en respondenten
Het betreft voor 50% de ziekenhuiszorg en een grote diversiteit aan zorgverleners? (12% fysio, 9% huisarts, 8% GGZ, verder bijv. thuiszorg en geboorte/neonatale zorg)?.
Ongeveer de helft van de mensen kon niet terecht voor een diagnose of behandeling?.
Ongeveer 30% kon niet terecht voor chronische ziekte of aandoening?.
Ongeveer 5% kon niet terecht met een acute medische situatie?.
Ongeveer 4% durfde zelf gezien de omstandigheden geen behandeling aan?.

Citaat:
Natuurlijk kun je dat niet want dat is helemaal niet waar, er is niemand overleden omdat ie doodging doordat zijn operatie werd uitgesteld - er zijn wél al veel gezonde mensen overleden na en door hun vaccinatie en dat worden vaxdoden genoemd.

Wat een BS, je kunt zelfs mogelijk doodgaan door narcose of tijdens een acute operatie, dat staat ook nooit vast, elke operatie houdt risico's in.
Veel te kort door de bocht , er zijn operaties uitgesteld waardoor er in een latere fase tot sterfgevallen leidde , zonder dat er in aanvang sprake was van acute urgentie. Zie hierboven nog meer redenen. Het uitstellen van bv een diagnose leidt zeer zeker ook tot eerdere sterfgevallen. Het is zeer aannemelijk dat massaal uitgestelde behandelingen (hoeft niet eens operatie te zijn) effect hebben op het aantal sterfgevallen in een latere fase.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2022, 23:48   #205
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is dat je argument als gezonde mensen sterven na vaccinatie? Dat iedere gezonde mens ooit eens zal doodgaan?
nee. maar bij u is iedere gezonde gevaccineerde die doodgaat een vaxdode, hetgeen nonsense van de bovenste plank is, ook al kan het wel zo zijn , maar nooit bij iedereen.

Citaat:
In welk land sterven er dan helemaal geen gevaccineerden?
Natuurlijk sterven er overal gevaccineerden , dat betekend niet dat het vaccin de oorzaak was. Wat ik zei is dat er landen zijn die geen helemaal geen oversterfte hebben in de afgelopen periode, zoals Scandinavische landen.

Citaat:
Bewijs jij dat eerst maar eens, ik hoef helemaal niet te bewijzen dat gevaccineerden WEL sterven want dat is OPENBAAR en vindt je overal, zelfs op officiële websites van overheidsinstanties.
Dat hoeft u zeker niet, maar ongevaxxineerden sterven ook net zo hard.

Citaat:
Awel, als gij gelooft dat de vaccins voldoen aan de gestelde eisen, dan is het toch oke voor jou?
Dat was niet mijn claim.

Citaat:
Ik volg liever de werkelijkheid door feiten en bewijzen dat er geknoeid werd met studies over dubieuze vaccins door omgekochte wetenschappers om aan die eisen te kunnen voldoen uit winstbejag.
Er zijn ook vaccins ontwikkelt zonder winstbejag !! omdat de makers het belang van goedkope vaccinatie voor arme landen inzagen. Ik kan de bron van deze info geven, maar dan claimt u gewoon dat het gelogen is waarschijnlijk. U mist zelf nogal wat informatie, zo blijkt.

Citaat:
Já, gij beweert dat de vaxdoden vaak uitgestelde zorgdoden zijn die geen uitgestelde operatie/zorg kregen en dat nu opeens ook meer niet gevaccineerden zouden zijn (vaxdoden die zelfs niet gevaxt zijn )
Moet je post weer herhaald worden??
Het is heel simpel, er waren gewoon meer doden onder zowel gevaccineerden als niet gevaccineerden in bv Nederland .
Citaat:
Natuurlijk heeft dat niks te maken met vaccinatie maar met denkbeeldige sterfgevallen door uitgestelde zorg als oorzaak dat GIJ beweert (om vaxdoden te kunnen blijven ontkennen.)
Kun je ook maar 1 dode ongevaccineerd OF gevaccineerd noemen als gevolg van uitgestelde zorg? Eentje maar?
Ontkennen of bekennen van vaxdoden interesseert mij niet , ik wil een goede onderbouwing voor claims over vaxdoden. Ik snap dat complotdenkers graag de uitgestelde zorg doden ontkennen. Dat maakt hen echter zeer ongeloofwaardig !

De kwaliteit van de zorg die vorig jaar in de Nederlandse ziekenhuizen werd verleend, was van hetzelfde niveau als in de jaren daarvoor. Maar als gevolg van de coronacrisis werden wel 140.000 operaties uitgesteld. Honderden mensen stierven na ongevallen, doordat zij niet op de ic's terechtkonden.

uitgestelde zorg :
Situaties en respondenten
Het betreft voor 50% de ziekenhuiszorg en een grote diversiteit aan zorgverleners? (12% fysio, 9% huisarts, 8% GGZ, verder bijv. thuiszorg en geboorte/neonatale zorg)?.
Ongeveer de helft van de mensen kon niet terecht voor een diagnose of behandeling?.
Ongeveer 30% kon niet terecht voor chronische ziekte of aandoening?.
Ongeveer 5% kon niet terecht met een acute medische situatie?.
Ongeveer 4% durfde zelf gezien de omstandigheden geen behandeling aan?.

Citaat:
Natuurlijk kun je dat niet want dat is helemaal niet waar, er is niemand overleden omdat ie doodging doordat zijn operatie werd uitgesteld - er zijn wél al veel gezonde mensen overleden na en door hun vaccinatie en dat worden vaxdoden genoemd.

Wat een BS, je kunt zelfs mogelijk doodgaan door narcose of tijdens een acute operatie, dat staat ook nooit vast, elke operatie houdt risico's in.
Veel te kort door de bocht , er zijn operaties uitgesteld waardoor er in een latere fase tot sterfgevallen leidde , zonder dat er in aanvang sprake was van acute urgentie. Zie hierboven nog meer redenen. Het uitstellen van bv een diagnose leidt zeer zeker ook tot eerdere sterfgevallen. Het is zeer aannemelijk dat massaal uitgestelde behandelingen (hoeft niet eens operatie te zijn) effect hebben op het aantal sterfgevallen in een latere fase.
noemen, en ook niet als het terroristen zijn.
Oud 26 april 2022, 23:54   #206
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iedereen, en de hele wetenschappelijke medische wereld, is het erover eens dat antibiotica niet werkt bij virale infecties.
Daarom werd bij griep altijd aangeraden om thuis te blijven, veel te drinken, eventueel een koortswerende pijnstiller te nemen en uit te zieken ZONDER vaccinatie.
En toen stierven de zwakke, zieke mensen ook terwijl de meerderheid er geen last van had.
Het is nooit anders geweest.
Dit zou best eens waar kunnen zijn met als verschil dat corona wel degelijk een zeer zware 'griep' was in het begin.

Citaat:
Dus alleen maar de indruk en veronderstelling van een zinloze vaccinatie tegen deze banale coronagriep? Maar het is wel degelijk zinloos en zelfs schadelijk gebleken voor de gezonde meerderheid die intussen immuun werd, allez, toch de ongevaccineerden, de gevaccineerden moeten nog een 4de prik halen en dan nog afwachten of ze blijvend immuun kunnen worden.
Dus volgens u zijn juist de gevaccineerden nu vatbaarder voor corona ???
Oud 27 april 2022, 00:00   #207
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De uitgestelde zorg verklaart ook al veel :

Dat blijkt uit een inventarisatie van de Samenwerkende Kwaliteitsregistraties (SKR), een samenwerkingsverband van diverse grote zorgorganisaties. AD en NOS berichten over de publicatie die maandag wordt gepresenteerd. De SKR heeft alle gegevens van tien miljoen patiënten in Nederland in 2020 geanalyseerd.

Van de 80.000 patiënten die normaal gesproken na een ongeval of bijvoorbeeld een val in huis op de trauma-afdeling belanden, overleed 2,4 procent in 2018 en 2019 aan het letsel. Nu blijkt dat in coronatijd 2,9 procent van deze groep is overleden. Dat zijn honderden mensen meer dan in de voorgaande jaren.

De SKR maakt zich ook zorgen over mensen die symptomen van een herseninfarct of een hartinfarct hadden, maar zich niet meldden bij het ziekenhuis. Dit aantal daalde in 2020 met 15 procent.

'Uitstel operaties leidt tot risico op meer schade in later stadium'
"Dit zijn behandelingen die zich niet laten uitstellen", aldus onderzoeksleider Michel Wouters van SKR in het NOS Radio 1 Journaal. "Bij uitstel is er een groot risico op verdere schade aan de hersenen of het hart."

Ook de gevolgen van uitgestelde kankeroperaties en kankerdiagnoses zijn nu al merkbaar in de ziekenhuizen, stelt de SKR. Veel kankerpatiënten die vanwege het grote aantal coronapatiënten later naar het ziekenhuis konden dan anders, hadden tumoren die zich in een verder gevorderd stadium bevonden.

Zo had 40 procent van de patiënten met huidkanker al te maken met uitzaaiingen in de hersenen. In de periode voor de coronacrisis was dit bij 27 procent van de patiënten het geval.
Oud 27 april 2022, 07:46   #208
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Van de 80.000 patiënten die normaal gesproken na een ongeval of bijvoorbeeld een val in huis op de trauma-afdeling belanden, overleed 2,4 procent in 2018 en 2019 aan het letsel. Nu blijkt dat in coronatijd 2,9 procent van deze groep is overleden. Dat zijn honderden mensen meer dan in de voorgaande jaren..
Heb je daar een link van? Is dit België of Vlaanderen?

Dit voorval alleen betekend 400 meer doden door de maatregelen, maar wel jongere mensen dan Covid sterfgevallen. Dat zijn 200.000 verloren levensjaren, enkel van die 0,5% extra slachtoffers. Dat alleen al is bijna dubbel van de verloren levensjaren van Covid oversterfte, 120.000 levensjaren.

Een massamoord, anders kun je het niet noemen. De cijfers zijn hallucinant groot als je alles begint samen te tellen.
Oud 27 april 2022, 13:22   #209
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wie heeft het hier over antibiotica ?
Nogal naast de kwestie.
Naast de kwestie? Je moet ook de hele post eens lezen om te weten waarover het gaat.
Wie heeft het hier al twee jaar over een VIRUS en dus VIRALE INFECTIE waartegen antibiotica en vaccinatie niet werken maar alleen uitzieken helpt?

Laatst gewijzigd door Oma : 27 april 2022 om 13:40.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2022, 13:37   #210
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit zou best eens waar kunnen zijn met als verschil dat corona wel degelijk een zeer zware 'griep' was in het begin.

Dus volgens u zijn juist de gevaccineerden nu vatbaarder voor corona ???
Nee, nee, dat was zelfs geen zware griep, dat was zelfs een "dodelijk virus" in het begin tot de who verklaarde dat het maar een banaal griepvirus was, dat ze dus al op voorhand wisten maar je hebben wijsgemaakt om winst te kunnen maken met vaccins (door je angst voor dat niet-dodelijke griepvirus) en om te kunnen experimenteren.

De gevaccineerden zijn nu vatbaarder voor gelijk welke infectie door de vernietiging van hun natuurlijk afweersysteem na vaccinatie, zelfs vatbaarder voor een snotvalling zoals we al gezien hebben bij omikron waarvan de meeste gevaccineerden last hadden. Toen bleek dat net gevaccineerden besmet werden en anderen konden besmetten wat logisch is want ze hebben geen natuurlijke afweer meer.
Oud 27 april 2022, 17:35   #211
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Heb je daar een link van? Is dit België of Vlaanderen?
dat gaat over Nederland.
Citaat:
Dit voorval alleen betekend 400 meer doden door de maatregelen, maar wel jongere mensen dan Covid sterfgevallen. Dat zijn 200.000 verloren levensjaren, enkel van die 0,5% extra slachtoffers. Dat alleen al is bijna dubbel van de verloren levensjaren van Covid oversterfte, 120.000 levensjaren.

Een massamoord, anders kun je het niet noemen. De cijfers zijn hallucinant groot als je alles begint samen te tellen.
Ik noem het te ver doorgeschoten maatregelen . Dat heb ik altijd ook zo gezien. Maatregelen die erger zijn dan de kwaal.

Maar met bewust opgezette massamoord heeft het niets te maken. Dat is ook een doorgedraaid idee.
Oud 27 april 2022, 17:40   #212
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vooral sinds het uitbreken van de oorlog in Oekraïne lijkt de coronacrisis alweer bijna uit ons geheugen verdwenen. De documentaire How to Survive a Pandemic neemt ons mee terug in de tijd en volgt in realtime de ontwikkeling van het COVID-19-vaccin.

Testen
Van het testen op vrijwilligers tot de wereldwijde verspreiding van het vaccin: elke stap wordt in deze film nauwgezet gevolgd. Kort na het uitbreken van de pandemie werd gestart met de opnames en gedurende de daaropvolgende achttien maanden wordt het werk van laboranten, wetenschappers en journalisten gevolgd.

Aanval
Terwijl met man en macht wordt gewerkt aan een vaccin zet het coronavirus zijn dodelijke aanval voort - en er duiken steeds nieuwe varianten op. Met ongeëvenaarde toegang tot wereldberoemde wetenschappers, farmaceutische bedrijven en overheidsinstanties is deze documentaire een uniek ooggetuigenverslag van de grootste wereldwijde gezondheidscrisis van de 21ste eeuw.

https://www.gids.tv/video/444327/doc...ele-uitzending
Oud 27 april 2022, 17:49   #213
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, nee, dat was zelfs geen zware griep, dat was zelfs een "dodelijk virus" in het begin tot de who verklaarde dat het maar een banaal griepvirus was, dat ze dus al op voorhand wisten maar je hebben wijsgemaakt om winst te kunnen maken met vaccins (door je angst voor dat niet-dodelijke griepvirus) en om te kunnen experimenteren.
kijk de docu in mijn voorgaande post eens. Van dat experimenteer idee klopt gewoon geen reet , er zijn immers heel veel proefpersonen ingezet voor het op de markt kwam.

Citaat:
De gevaccineerden zijn nu vatbaarder voor gelijk welke infectie door de vernietiging van hun natuurlijk afweersysteem na vaccinatie, zelfs vatbaarder voor een snotvalling zoals we al gezien hebben bij omikron waarvan de meeste gevaccineerden last hadden. Toen bleek dat net gevaccineerden besmet werden en anderen konden besmetten wat logisch is want ze hebben geen natuurlijke afweer meer.
Aldus wie of wat? Ik merk geen reet van vernietiging van mijn natuurlijk afweer systeem . Ik was 10 uur lang op een druk feest met 2000 man en liep niets op . U trekt weer conclusies "out of thin air" .
Oud 27 april 2022, 19:00   #214
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
kijk de docu in mijn voorgaande post eens. Van dat experimenteer idee klopt gewoon geen reet , er zijn immers heel veel proefpersonen ingezet voor het op de markt kwam.

Aldus wie of wat? Ik merk geen reet van vernietiging van mijn natuurlijk afweer systeem . Ik was 10 uur lang op een druk feest met 2000 man en liep niets op . U trekt weer conclusies "out of thin air" .
Uit officiële hoek.

Officiële gegevens die zijn gepubliceerd door de UK Health Security Agency bevestigen dat de effectiviteit van het Covid-19-vaccin tegen infectie is gedaald tot minus 391% bij 60-69-jarigen met drievoudige prik, en tussen minus 298% en minus 324% bij 30-jarigen tot 59.

Alle andere leeftijdsgroepen hebben ook te maken gehad met een significante daling van de vaccineffectiviteit, met cijfers waaruit blijkt dat alle drievoudig gevaccineerde volwassenen nu 3 tot 5 keer meer kans hebben om besmet te raken met Covid-19 dan niet-gevaccineerde volwassenen.

T'is dus zo.
En niet zoals u zich voelt.

Ze gaan trouwens stoppen met surveillance want het is te genant aan het worden.

Laatst gewijzigd door Mambo : 27 april 2022 om 19:04.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2022, 21:04   #215
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een goedkeuring duurt normaal 10 jaar, voor gegronde redenen. Zeker als het kinderen betreft en jonge mensen die quasi geen ernstige last hebben van de ziekte.

Citaat:
Aldus wie of wat? Ik merk geen reet van vernietiging van mijn natuurlijk afweer systeem. Ik was 10 uur lang op een druk feest met 2000 man en liep niets op . U trekt weer conclusies "out of thin air" .
Dat is goed, het is vooral jezelf afzonderen en maskeren dat slecht is voor je afweer. Feesten met 2000 man is perfect wat een anti-vaxxer wil doen, heel goed.
Oud 28 april 2022, 12:29   #216
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Uit officiële hoek.

Officiële gegevens die zijn gepubliceerd door de UK Health Security Agency bevestigen dat de effectiviteit van het Covid-19-vaccin tegen infectie is gedaald tot minus 391% bij 60-69-jarigen met drievoudige prik, en tussen minus 298% en minus 324% bij 30-jarigen tot 59.

Alle andere leeftijdsgroepen hebben ook te maken gehad met een significante daling van de vaccineffectiviteit, met cijfers waaruit blijkt dat alle drievoudig gevaccineerde volwassenen nu 3 tot 5 keer meer kans hebben om besmet te raken met Covid-19 dan niet-gevaccineerde volwassenen.

T'is dus zo.
En niet zoals u zich voelt.

Ze gaan trouwens stoppen met surveillance want het is te genant aan het worden.
Graag het betreffende document posten zodat ik de hele context heb en kan beoordelen.
Oud 28 april 2022, 14:13   #217
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En er zijn nog veel meer proefpersonen, miljoenen zelfs, bij dit experiment ingezet NADAT het op de markt kwam.
Het wordt steeds grappiger...de farmaceuten zeggen zelf dat het een experiment betreft maar het proefkonijn blijft stug ontkennen.

Op een druk feest met 2000 man kun je ook niet zien of je afweersysteem werkt of niet, daarvoor moet je contact hebben met een zieke die je kan besmetten (maar die gaan niet naar een feest) of je bloed laten controleren, dan is het wel duidelijk te zien maar het is begrijpelijk dat je niet durft.

Ik hoef niet bezorgd te zijn of conclusies te trekken want mijn natuurlijk afweersysteem is intact en werkt nog perfect, dat van jou daarentegen is maar twijfelachtig dus als je zekerheid wil, dan laat je best een bloedonderzoek doen, dat is ook maar een prikje.
Oud 28 april 2022, 14:56   #218
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heel goed en in uw geval zeker te begrijpen. Maar waarom mensen zoals jij mordicus die spuit in de arm van een kind willen planten, dat is heel wat minder te begrijpen. Het is zelfs compleet onbegrijpelijk dat je dat bij gelijk wie zou willen verplichten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2022, 16:08   #219
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En er zijn nog veel meer proefpersonen, miljoenen zelfs, bij dit experiment ingezet NADAT het op de markt kwam.
vraag : wie waren er tegen het versnelt vrijgeven van het vaccin toen de Trump admin dat wilde?

Citaat:
Het wordt steeds grappiger...de farmaceuten zeggen zelf dat het een experiment betreft
Wedden dat hier weer een uit de context gerukte uitspraak aan ten grondslag ligt!

Citaat:
Op een druk feest met 2000 man kun je ook niet zien of je afweersysteem werkt of niet, daarvoor moet je contact hebben met een zieke die je kan besmetten (maar die gaan niet naar een feest)
Wie zich gezond voelt kan nergens mee besmet zijn, lijkt uw denkwijze, Hylarisch!
Citaat:
Ik hoef niet bezorgd te zijn of conclusies te trekken want mijn natuurlijk afweersysteem is intact en werkt nog perfect,
Maar dat doet u wel met uw massamoord ideeën !
Citaat:
dat van jou daarentegen is maar twijfelachtig dus als je zekerheid wil, dan laat je best een bloedonderzoek doen, dat is ook maar een prikje.
Ik twijfel niet
Oud 28 april 2022, 16:17   #220
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Een goedkeuring duurt normaal 10 jaar, voor gegronde redenen.
Onderzoek naar corona virussen was al jaren gaande , dus die vallen al af .

Ik heb eerder toch hele duidelijke redenen gegeven voor dat sneller ontwikkelen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be