![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Have fun |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Dat atomium verderop biedt volgens mij ook nog interessante mogelijkheden)
![]() |
![]() |
#205 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk eens goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen beroemd.
En met lantarenpalen, en zeker met de bedoeling geraak je vlug beroemd, van korte duur, en de fans de luidste schreeuwers zullen zeer vlug hun gat in de haag steken. Het zijn de efkes meelopers. Voor de rest, een scheet in een fles. Goed voor de ietwat progressievere boekskes. Humo zou het misschien wat beter doen. Heeft p-magazine ook iets geschreven over lantarenpalen en koordjes, of zijn ze vrij selectief gebleven. Laatst gewijzigd door Rudy : 10 december 2021 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals door een medeforummer opgemerkt, lijkt de consensus van de lantaarnpaal ongeveer bereikt te zijn maar zijn er hevige religieuze oorlogen over de koorden. Het zou dus onkies zijn om daar reeds te pretenderen een oplossing kunnen aan te bieden: de strijd tussen de aanhangers van scheepstouw en de aanhangers van pianosnaar zijn bloederig en totaal. En dan zijn er nog alternatievelingen die met waslijnen en zo afkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/de-gro...back~acc26380/ Arm volk. ![]()
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 11 december 2021 om 05:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn idee is dat vele mensen weinig kunnen nadenken en heel beinvloedbaar zijn door propaganda. Het vraagt stalen kloten van de Schoof om tegen het eengemaakte front van nep-wetenschappers op TV en politici uw eigen denken kunnen te behouden als leidraad. Enkel mensen die een heel sterk vertrouwen hebben in hun eigen logisch denken zijn ongevoelig voor zo een karrevracht stierestront, en dat zijn niet veel personen, blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Partijlid
|
![]() BTW Patrick, ik zou een beetje opletten met die lantaarnpalen.
Akkoord als er iets misloopt dat er een soort van Nuremberg trials gaat moeten opgezet worden om de schuldigen aan te duiden (wat in deze bijna de hele samenleving is buiten een paar kritische denkers). Maar als je in de schijnwerpers staat worden dit soort dingen uitvergroot. En wordt je gepakt op kleine zaken met ad-hominem attacks. En gaat jouw kritiek op het beleid volledig teloor, wat ik super jammer zou vinden want ik denk dat deze accurater is dan de TV kwakzalvers.
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat ik nogal "rare" visies lijk te hebben, maar het vormt een geheel, ze zijn allemaal gebaseerd op hetzelfde idee van geen a priori "waarden". Als iemand vindt dat 1 leven van een corona patient redden belangrijker is dan de vreugde van 100 personen gedurende meer dan een paar maanden, dan is voor mij de discussie al gedaan, en dan mag men zich zo veel met kwakzalverij inlaten als men wil, hoe meer hoe liever zelfs. Want het uitgangspunt is al vooringenomen en niet compatiebel met gelijk welke egalitaire of democratische beschouwing. Ik wil de kastanjes niet uit het vuur halen voor mensen die voor de rest dwaze concepten hebben. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 december 2021 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een tante gevonden van onze gewaardeerde medeforummer.Ze leeft in Noord-Engeland en draaide er in oktober vorig jaar ook niet te veel omheen aangaande dat "Covids" gedoe..
https://www.youtube.com/watch?v=956HB1BjB94 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je die enkele jaren nog moet doorbrengen in een maatschappij waarin politiekers regeltjes opstellen die bepalen of ja dan nee die persoon naar je toilet mag gaan? Als je op je eentje in een ziekenhuis op je levenseinde zit te wachten ? Dan neem je toch met plezier het risico op covid zeker , dat je trouwens zelf kan inperken , zonder anderen te moeten pesten ?
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 11 december 2021 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |