![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Raspberry Pi Imager heeft alle OS. Ge moet dan gewoon die destkop met recommende software aanduiden, uw micro sd selecteren en dan flashen. https://www.raspberrypi.com/software/
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is't eindelijk allemaal een beetje aan het lukken, eindelijk... Maar ziet volgende post:
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amai, tbegint! HELP!
Dat is voor muziek on the road, maar ik krijg dat beginscherm niet opgestart! En ja, kheb gereboot ![]()
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit met het probleem dat een MicroSD zijn juiste aantal GB's niet goed weergeeft. Oplossen met 'Diskpart?' of met epm_free_install_20220107.20377 zie volgende: SD Kaart Capaciteit Herstellen Ik heb nog een nieuwe 64 GB liggen speed 100MB/s, die eens proberen? Leuk toch ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2022 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zit hem die configsection die er wel degelijk is. Ik ga dat morgen eens via een apart mappeke er manueel inzetten via de microsd. Misschien dat hem het dan wel vindt. Voor nu zie ik er ff scheel op. Hoezo niet juist weergeven? Die OS pakt ook geheugen in he ![]() Ik heb die problemen nog nooit gehad, ik kan u helaas niet helpen. Maar 64 gb gaat ook. Ja tis leuk zolang dat macheert. Maar vanaf er iets niet gaat... Iedere komma moet juist staan en ik ben nogal slordig in typen.
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Punt of komma vergeten opnieuw!!! ![]() En dan dar rot cassette-recordertje nog pffffff ![]() Op huidig ogenblik staat volgende op een 64GB Microsd, nu die RasPi zoeken pffff en eens proberen en ook visualstudio te pakken te krijgen. Maar ik denk dat het iets voor morgen zal zijn want ik begin ook al scheel te zien. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de eerste keer moet je toch op die pi inloggen want je moet daar je SSH en eventueel RDP of VNC opzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja sorry dat zal mijn cryptomining geweest zijn. Ik heb al jullie pi's gehackt en heb nu al 0,15 milli-ethereums in mijn wallet. Aan de huidige koers is dat zo'n 42 eurocent. Wat zijn jullie machines traag zeg. Hopelijk maakt CUFI snel zijn supercomputer, dat dat wat vooruit gaat voordat ik met penstoen ga.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 8 januari 2022 om 01:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik wat F types reserveren voor u ? (Maar dat houden ze nogal goed in t oog, ... ) Dan begint den dollar / minuut teller zo rond te zwieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
White and nerdy is ons lijflief tijdens coderen. For all the wappies !!!!!! Iiiiiiiiihaaaaaaaa
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
5G en vaccins waren de trein van deze tijd.
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
They see me mowing, my front lawn... (tegenwoordig hebt ge daar wel ne robot voor he) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan weet ik al wat mijn volgende hobby wordt, 3D printer maken. Maar eerst de rest wat baas worden.
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#219 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk was ik al géén fan om Win10 te installeren maar ... Op huidig ogenblik draait er ééntje onder Win10 aangepast aan wat ik zelf wil en niet wat MSoft wil. Dat is een beetje prutsen en knoeien maar ... Win10 is er naar alle waarschijnlijkheid gekomen omdat er nog véél teveel mensen met oude OS systemen werkten alsook met oudere toestellen werkten en dat was niet echt goed voor het verdienmodel Win ... p.s. Ik denk dat ik voor de aankoop sta van een nieuwe RasPi want die waar ik naar op zoek was heeft zijn beste tijd gehad denk ik. Haalde ik vrij recent in huis. iiyama ProLite XUB3493WQSU 34" UltraWide Gaming Monitor Eens lezen en uitproberen ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2022 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |