Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2022, 06:06   #201
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zo, na het verplichte verbale nummertje dat hij opvoerde na de duidelijke stellingname van Vooruit, keert de normaliteit terug.
Het dient gezegd dat er daar nogal tautologieen worden gedebiteerd :

"Wie denkt dat ik een verborgen agenda heb, weet totaal niet waar ik voor sta, en weet al helemaal niet waar ik niet voor sta.”

Uiteraard. Andersom zou bizar zijn. "wie denkt dat ik een verborgen agenda heb, weet perfect waar ik voor sta".

Merk trouwens op dat die tautologie helemaal niks zegt of BDW een verborgen agenda zou hebben of niet: het is enkel een tautologische implicatie die uitspraken doet over mensen die dat denken.

Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2022 om 06:08.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2022, 10:07   #202
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Er is weinig semantisch aan stellen dat je de Islam hier buiten wil kieperen. Dat is klaar en duidelijk voor iedereen denk ik zo. De huidskleur achter de boerka interesseert me geen malle moer.
De Islam kier buitenkieperen kunnen we volgens mij wel vergeten.
Sedert ze in Iran hun slavenhoofddoeken verbranden stel ik vast dat ze in onze buurt sterker radicaliseren. Ik heb 2 weken geleden voor de eerste keer gezien dat een vrouw ,helemaal zwart ingepakt, met vermoedelijk een meisje van een 7 of 8 jaar aan de grootte te zien, vroeger Westers gekleed, nu eveneens in lang zwart ingepakt met alleen de ogen zichtbaar.. Die vrouw (of een andere) had ik nog gezien maar dat ingepakt klein meisje was nieuw. Dus ik denk dat de radicalen het in hun landen niet meer kunnen houden en zich hier komen vermenigvuldigen met als doel hier Islamitische landen van te maken. Kan niet zeg je? Zie maar hoever ze in Zweden al gevorderd zijn..
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2022, 10:14   #203
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
De Islam hier buitenkieperen kunnen we volgens mij wel vergeten.
Sedert ze in Iran hun slavenhoofddoeken verbranden stel ik vast dat ze in onze buurt sterker radicaliseren. Ik heb 2 weken geleden voor de eerste keer gezien dat een vrouw ,helemaal zwart ingepakt, met vermoedelijk een meisje van een 7 of 8 jaar aan de grootte te zien, vroeger Westers gekleed, nu eveneens in lang zwart ingepakt met alleen de ogen zichtbaar.. Die vrouw (of een andere) had ik nog gezien maar dat ingepakt klein meisje was nieuw. Dus ik denk dat de radicalen het in hun landen niet meer kunnen houden en zich hier komen vermenigvuldigen met als doel hier Islamitische landen van te maken. Kan niet zeg je? Zie maar hoever ze in Zweden al gevorderd zijn..
dat is een kwestie van "willen". Natuurlijk als ge als EU-lidstaat u compleet laat verlammen inzake islamitische migratie, dan kunt ge het idd best vergeten. Dankzij de EU zullen de volgende generaties hier kreunen onder de woorden van allah.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2022, 21:06   #204
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat is een kwestie van "willen". Natuurlijk als ge als EU-lidstaat u compleet laat verlammen inzake islamitische migratie, dan kunt ge het idd best vergeten. Dankzij de EU zullen de volgende generaties hier kreunen onder de woorden van allah.
De EU moet initiatieven nemen om het aantal migranten te beperken.
De EU is een continent zonder grens geworden.
Fout !!!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2022, 21:40   #205
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad wat ik met het Blok wil doen : bestrijden met zware chemo, en kwistig zijn bij de dosering.
.
En als dat niet lukt de gaskraan open ?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2022, 22:37   #206
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Tja ,ik heb het nog altijd niet begrepen dat iemand die zich afzet tegenover praktijken uit het verleden zich zelf niet te beroerd voelt om diezelfde praktijken te gaan gebruiken tegenover mensen die zijn mening niet delen, en die met dat verleden niets meer te maken hebben...

Dit forum heeft dus zijn eigen kleine Himmler in de rangen ....

Laatst gewijzigd door Svennies : 22 oktober 2022 om 22:38.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2022, 07:16   #207
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja ,ik heb het nog altijd niet begrepen dat iemand die zich afzet tegenover praktijken uit het verleden zich zelf niet te beroerd voelt om diezelfde praktijken te gaan gebruiken tegenover mensen die zijn mening niet delen, en die met dat verleden niets meer te maken hebben...

Dit forum heeft dus zijn eigen kleine Himmler in de rangen ....
Het is er in ieder geval ver over.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2022, 09:14   #208
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oeps, Ik heb dat vroeger nog eens horen voorstellen.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 23 oktober 2022 om 09:16.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2022, 21:06   #209
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Oeps, Ik heb dat vroeger nog eens horen voorstellen.
Komt van dezelfde man die VB'ers wil elimineren met overdreven chemo.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2022, 21:06   #210
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het dient gezegd dat er daar nogal tautologieen worden gedebiteerd :

"Wie denkt dat ik een verborgen agenda heb, weet totaal niet waar ik voor sta, en weet al helemaal niet waar ik niet voor sta.”

Uiteraard. Andersom zou bizar zijn. "wie denkt dat ik een verborgen agenda heb, weet perfect waar ik voor sta".

Merk trouwens op dat die tautologie helemaal niks zegt of BDW een verborgen agenda zou hebben of niet: het is enkel een tautologische implicatie die uitspraken doet over mensen die dat denken.
Als het over BDW gaat, zijn er hier mensen met de fantasie v.e. schilder die "abstracte" kunst maakt
Oud 24 oktober 2022, 08:15   #211
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad wat ik met het Blok wil doen : bestrijden met zware chemo, en kwistig zijn bij de dosering.
Ziektes uitroeien is een nobele doelstelling.
En zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Beter is om snel en diep genoeg te snijden.
Daarmee los je het probleem natuurlijk niet op. Jij doet aan symptoombestrijding en dat is ridicuul. Zonder een achterlijke ideologie als de Islam in onze contrijen bestaat het VB niet eens.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2022, 08:28   #212
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan gaat hij toch heel veel boterhammekes met spek en eieren moeten eten zulle.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2022, 09:28   #213
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daarmee los je het probleem natuurlijk niet op. Jij doet aan symptoombestrijding en dat is ridicuul. Zonder een achterlijke ideologie als de Islam in onze contrijen bestaat het VB niet eens.
Het VB is vanuit het éénmanspartijtje van Dillen pas beginnen groeien toen ze volledig overschakelden op racisme als wervend thema. Je weet even goed als iedereen dat ze pas jaren later hun discours aanpasten gericht op de islam. Een cosmetische truuk om te kunnen beweren dat ze geen racisten zijn.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2022, 10:22   #214
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het VB is vanuit het éénmanspartijtje van Dillen pas beginnen groeien toen ze volledig overschakelden op racisme als wervend thema. Je weet even goed als iedereen dat ze pas jaren later hun discours aanpasten gericht op de islam. Een cosmetische truuk om te kunnen beweren dat ze geen racisten zijn.
bdw gebruikt dus ook oude cosmetische truken ?
Oud 24 oktober 2022, 10:42   #215
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
bdw gebruikt dus ook oude cosmetische truken ?
Over wat heb je het nu eigenlijk ? Op wat slaagt dit ? BDW zit helemaal niet te fulmineren tegen vreemdelingen, of tegen de Islam.
https://www.gva.be/cnt/dmf20210526_96949900

https://www.nieuws365.be/news/23570/...-uit-tegen-hem

Hij zet zich daar expliciet tegen af.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2022, 11:27   #216
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Over wat heb je het nu eigenlijk ? Op wat slaagt dit ? BDW zit helemaal niet te fulmineren tegen vreemdelingen, of tegen de Islam.
https://www.gva.be/cnt/dmf20210526_96949900

https://www.nieuws365.be/news/23570/...-uit-tegen-hem

Hij zet zich daar expliciet tegen af.
"slaagt" ??? van het werkwoord slagen ?

De Wever gebruikt de oudste truuk v.d. wereld:
Dat is het onderwerp van deze draad.
Oud 24 oktober 2022, 13:16   #217
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad is de beste manier om van het VB af te geraken, van de moslims af geraken.
Oud 24 oktober 2022, 13:18   #218
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het VB is vanuit het éénmanspartijtje van Dillen pas beginnen groeien toen ze volledig overschakelden op racisme als wervend thema.
Er was dus een enorme vraag naar racisme vanuit de bevolking, die niet bevredigd werd door andere partijen.

Citaat:
Je weet even goed als iedereen dat ze pas jaren later hun discours aanpasten gericht op de islam. Een cosmetische truuk om te kunnen beweren dat ze geen racisten zijn.
Je doet bijna alsof racist zijn een probleem geeft, terwijl moslim zijn dat niet doet.
Oud 25 oktober 2022, 12:38   #219
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, het Vlaams Blok (dat niet meer bestaat) had een 70 punten plan. Dat werd compleet afgedaan als plat racisme. De traditionele partijen veegden dat volledig onder de mat. Ondertussen hebben diezelfde partijen 25 van die punten reeds omgezet in wetteksten. Dit betekent dus dat die partijen geevolueerd zijn in het standpunten. Zijn die nu ook racistisch geworden?

U stelt hier echter dat het Vlaams Belang geen evolutie kan doorgemaakt hebben sinds ze met dat 70 punten plan op de proppen zijn gekomen. Misschien zijn het ondertussen maar 45 punten meer, waar de scherpste punten van zijn weggehaald. Huidskleur is ondertussen inderdaad het issue niet meer. Voortschrijdend inzicht toont aan dat de islam het issue is. En als niemand anders in het Belgische politiek landschap dat probleem wil erkennen, is het logisch dat het Belang daarop inzet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 12:55   #220
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is/was er racistisch aan "Eigen Volk Eerst" ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be