![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Wie denkt dat ik een verborgen agenda heb, weet totaal niet waar ik voor sta, en weet al helemaal niet waar ik niet voor sta.” Uiteraard. Andersom zou bizar zijn. "wie denkt dat ik een verborgen agenda heb, weet perfect waar ik voor sta". ![]() Merk trouwens op dat die tautologie helemaal niks zegt of BDW een verborgen agenda zou hebben of niet: het is enkel een tautologische implicatie die uitspraken doet over mensen die dat denken. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2022 om 06:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sedert ze in Iran hun slavenhoofddoeken verbranden stel ik vast dat ze in onze buurt sterker radicaliseren. Ik heb 2 weken geleden voor de eerste keer gezien dat een vrouw ,helemaal zwart ingepakt, met vermoedelijk een meisje van een 7 of 8 jaar aan de grootte te zien, vroeger Westers gekleed, nu eveneens in lang zwart ingepakt met alleen de ogen zichtbaar.. Die vrouw (of een andere) had ik nog gezien maar dat ingepakt klein meisje was nieuw. Dus ik denk dat de radicalen het in hun landen niet meer kunnen houden en zich hier komen vermenigvuldigen met als doel hier Islamitische landen van te maken. Kan niet zeg je? Zie maar hoever ze in Zweden al gevorderd zijn.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De EU is een continent zonder grens geworden. Fout !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja ,ik heb het nog altijd niet begrepen dat iemand die zich afzet tegenover praktijken uit het verleden zich zelf niet te beroerd voelt om diezelfde praktijken te gaan gebruiken tegenover mensen die zijn mening niet delen, en die met dat verleden niets meer te maken hebben...
Dit forum heeft dus zijn eigen kleine Himmler in de rangen .... Laatst gewijzigd door Svennies : 22 oktober 2022 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Europees Commissaris
|
![]() Oeps, Ik heb dat vroeger nog eens horen voorstellen.
![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 23 oktober 2022 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarmee los je het probleem natuurlijk niet op. Jij doet aan symptoombestrijding en dat is ridicuul. Zonder een achterlijke ideologie als de Islam in onze contrijen bestaat het VB niet eens.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB is vanuit het éénmanspartijtje van Dillen pas beginnen groeien toen ze volledig overschakelden op racisme als wervend thema. Je weet even goed als iedereen dat ze pas jaren later hun discours aanpasten gericht op de islam. Een cosmetische truuk om te kunnen beweren dat ze geen racisten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wat heb je het nu eigenlijk ? Op wat slaagt dit ? BDW zit helemaal niet te fulmineren tegen vreemdelingen, of tegen de Islam.
https://www.gva.be/cnt/dmf20210526_96949900 https://www.nieuws365.be/news/23570/...-uit-tegen-hem Hij zet zich daar expliciet tegen af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever gebruikt de oudste truuk v.d. wereld: Dat is het onderwerp van deze draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad is de beste manier om van het VB af te geraken, van de moslims af geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U stelt hier echter dat het Vlaams Belang geen evolutie kan doorgemaakt hebben sinds ze met dat 70 punten plan op de proppen zijn gekomen. Misschien zijn het ondertussen maar 45 punten meer, waar de scherpste punten van zijn weggehaald. Huidskleur is ondertussen inderdaad het issue niet meer. Voortschrijdend inzicht toont aan dat de islam het issue is. En als niemand anders in het Belgische politiek landschap dat probleem wil erkennen, is het logisch dat het Belang daarop inzet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |