![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het overslaan van puberteit door vrouwelijke XY personen hebben teelballen, die niet altijd ingezakte zijn, die werkzaam zijn als testoronklieren. Zonder medische ingrepen doorlopen vrouwelijke XY personen geen vrouwelijke puberteit wat hen fysiologisch voordeel biedt in onder meer sportcompetitie. Kortom XY personen met een vagina en XX personen met een (micro-)penis hebben een niet binair geslacht. Op Instagram geeft Elisabeth Lucie Baeten af op JK Rowling zonder de vraag te stellen of de persoon in kwestie menstrueert. Waar ligt de grens ? Een XY persoon die mannelijke puberteit heeft ondergaan en als zelfverklaard feminist nog wat extra testosteron neemt laten meedoen in vrouwencompetitie ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 augustus 2024 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb een eenvoudig antwoord voor jou: "Maria Martinez-Patino" zoek die eens op? Dat is een XY persoon, met alle vrouwelijke kenmerken. Geen verhoogde testosteron. Had een verloofde. Kwam erachter dat ze eigenlijk een man was "dankzij" een IOC gelachtstest. Ging tot dan door het leven als vrouw. Normale puberteit. Iedereen zag haar als een vrouw. Ze had sex als een vrouw. Hoe kan dat?.....
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe jouw opzoekwerk.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anno 2024 zou je beter moeten weten en het geslacht slechts een sociaal construct is. Elke man heeft vrouwelijke kenmerken en vice versa.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 augustus 2024 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd. Waar kan ik die info vinden? Wat ik vond over haar, is dat niemand iets in de gaten had over ambiguïteit van haar geslacht (inclusief zijzelf), tot IOC een genetische geslachtstest deed. Kan je helpen, want dit is nieuw voor mij.
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die DNA en chromosonen determinatie hier compleet naast de kwestie.
De kwestie hier is competitiesport. De beste wint, en de beste wordt je door inzet, dat is training, gezondheid, die dingen. Dat is "sportief" spelen. Dat is waarom er bvb bij boksen gewichtsklassen zijn. Bij gemotoriseerde races cilinderinhoudklassen, bij wielrennen, allerhande inperkingen. Om de "onsportieve" elementen deruit te halen. Vanuit dat perspectief hoort die whowhatever in de mannenklasse. Slaat als een vent, praat als een vent, ziet eruit als een vent, is een vent. Vala. Ne genetische kruising misbruiken om te winnen, is nie sportief. Anderzijds, hard trainen, op alles letten, om te winnen, ongeacht hoe ge der uit zag en ziet, das wel sportief. Vala. Meer is daar nie aan.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge die foto ier gezien? Meneer voor mij ne pint. O ist madam sorry madam nie slaan kwilde gewoon ne pint. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.google.com/search?sca_es...bih=1313&dpr=1 Ik heb al "mannelijkere vrouwen" gezien hoor... ![]()
![]() |
![]() |
#209 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je het fijne wil weten over kan je haar biografie lezen die ze met co-autor Hida Viloria heeft geschreven. https://en.wikipedia.org/wiki/Hida_Viloria Over Hida: Hida Viloria (born May 29, 1968) is an American writer, author, producer, and human rights activist of Latin American origin.[1][2] Viloria is intersex, nonbinary, and genderfluid, using they/them pronouns.[3] They are known for their writing, their intersex and non-binary human rights activism, and as one of the first people to come out in national and international media as a nonbinary intersex person.[4] Viloria is Founding Director of the Intersex Campaign for Equality.[5][6] Het is geen toeval dat Maria José Mart?*nez-Patiñol een niet binaire co-auteur heeft voor haar biografie, ondanks dat biologisch niet binaire personen een minderheid vormen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...03&postcount=7 ... maar jij bent over iemand anders bezig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister-President
|
![]() https://en.wikipedia.org/wiki/Maria_...ez-Pati%C3%B1o
? Dat heb ik ook al gelezen. Daar staat toch niks over testikels, vrouwelijke puberteit, onvruchtbaarheid en menstruatie? (wat niet betekent dat je niet gelijk kan hebben). OK, ik ook niet, maar als ge dat zegt, dan hebt ge dat toch van ergens?... Lijkt me wel belangrijke info. Citaat:
![]() |
![]() |
#212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lees even terug.
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is allerminst mijn betrachting om er een cultuuroorlog van te maken. Ik ben blij dat de wetenschap minder belemmerd wordt door religie.
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks in alle sporten transgenders? Daar komen ongelukken van…
In het laatste jaar humaniora ging de lerares LO eens blokken in het volleyballen terwijl ik toen net in 4de nationale ging spelen. Resultaat? Pols gebroken….oeps.
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een genetisch veroorzaakt medische aandoening, punt. Wat we niet zien is Interseks mensen met XX chromosomen die zich echt kunnen meten met mannen, wel mensen met XY chromosomen die zich kunnen meten met vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moest Maria José Mart?*nez-Patiño voor jou dan wel of niet uitgesloten worden van competitie bij de vrouwen? Onthou, in haar situatie was er geen sprake van ambiguïteit tot de test werd gedaan. Haar clitoris zal dan een mini-mini-mini-penis geweest zijn. Ik weet niet of ze al dan niet onvruchtbaar was of een baarmoeder had.
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft jouw lerares LO jouw vergoed voor jouw gebroken pols en gemiste kans om in 4de nationaal te spelen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat jij zegt, is dat een zwarte met albinisme een blanke is. Jij zegt, dat als het er uit ziet als een vrouw, dan IS het een vrouw. Ik zeg dat DAT een emotionele benadering is van een probleem dat wetenschappelijk al LANG uitgeklaard is. Er zijn randgevallen, maar meer nog, véél te veel mensen die liegen over hun geslacht, om het fenotype te gebruiken om iemands geslacht te bepalen, zeker als dat liegen een competitief voordeel inhoudt, of dat er daarom gelogen wordt. Net zoals bij alle doping. Dus de bokser zal een geslachts-dopingtest moeten afleggen, om zijn karyotype voor eens en voor altijd te bepalen. Als hij XY is, dan zal hij alle overwinningen als fenotype vrouw uiteraard moeten teruggeven. Maar opnieuw, mensen die door de natuur slechte kaarten zijn bedeeld, dat moet voor die mensen geen lachertje zijn, maar dan maar doen alsof de natuur niet bestaat is te stom voor woorden. De post-wetenschappelijke samenleving, zei ik al. Meer heb ik daar niet aan toe te voegen, maar ik wil het gerust nog eens 10.000 keer herhalen.
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
Maar van karyotype KAN je niet wijzigen. In het eerste geval kan je dus transferen, in het tweede geval niet. En inderdaad, als de natuur gelijk krijgt (ze HEEFT altijd gelijk), dan is sex-determinatie enkel maar mogelijk door een chromatin-test. En dan dienen de dwangdenkers zich neer te leggen bij het feit dat "trans" gewoon fictie is. En dat laatste is het moeilijke hé.
![]() |
![]() |
#220 |
|
![]() Ik vind dat als de hoeveelheid testosteron die ze produceren te hoog ligt, ze niet met de vrouwen mogen meedoen, net zoals je ook testen hebt over bloeddikte om Epo gebruik te vermijden, maar ook omwille van de gezondheid.
Mij gaat het er niet over om bepaalde personen te discrimineren, maar gewoon om er nog een eerlijk gevecht van te maken. Je doet dat per slot van rekening bij de boksers ook met gewichtscategorieën, om precies dezelfde redenen.