![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jongens naar hun dood sturen in Rusland was niet Verschaeves enige misdaad. Zijn onvoorwaardelijke steun aan een misdadig regime, waarvan hij zeer goed wist hoe goor het was, is van een even groot krapuul-gehalte. Als je dan nog in aanmerking neemt dat hij een pastoor was en dus een grotere morele verantwoordelijkheid droeg, dan is de kwalificatie "krapuul" imho nog te licht. En dan wegvluchten naar Oostenrijk en al je slachtoffers hier alleen achterlaten, in de handen van de volkswoede en de staatsrepressie... man, dat is van een lafheid waar ik geen woorden voor vind.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demir doet het weer:
Citaat:
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hamas kreeg de portefeuille cultuur.
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna heel Vlaanderen erkend als ‘steunzone’ ... eerst met veel belastinggeld jobs creëren en dan moeten immigranten aantrekken omdat men geen werknemers vindt ...
Politici ... ![]()
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Gent is het overduidelijk. Groen en Vooruit hebben angst dat de N-VA in hun subsidies zou snoeien ,daarom kwamen de subsidie trekkers ook massaal straat tegen de N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(op mijn persoonlijke pagina van facebook heb ik al van een oer-kaloot gelezen dat hij erg misnoegd is, want zijn organisatie doet mooie dingen dank zij die subsidie ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant lees ik hoe de stad Antwerpen tientallen, zelfs honderden miljoenen euro's aan subsidies geeft aan allerhande integratievzw's en initiatieven en in andere steden en gemeenten is het niet anders. Echter, om de bevolking te helpen om gaan met de klimaatverandering is er geen geld. Langs de nog andere kant, als ik zie hoe men dat beetje geld heeft uitgegeven ... aan 'gratis' bomen en van die toestanden (veel te duur aangekocht bij boomkwekers ongetwijfeld terwijl Natuur en Bos en Natuurpunt alom bomen kappen en jonge boompjes verwijderen) ... Langs de nog nog andere kant: als je de website bekijkt gaan die middelen vooral naar de website en administraties. Al dat geld lijkt vooral naar rapporten te gaan over hoe er amper doelen worden bereikt ... de bullshitjobbers moeten zich met iets bezig houden. Gaat men de renovatiegolf die de huisvesting in ons land nodig heeft anders aanpakken of gaan we niets doen omdat al het geld naar asiel, integratie, uitkeringen, teveel regeringen en zombiebedrijven gaat ?
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 3 december 2024 om 06:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was mijn vraag niet, mijn vraag was: hoeveel subsidies staan er zo nog niet in het subsidieregister ?
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zorgwekkend rapport voor wiskunde en wetenschappen: Vlaamse leerlingen internationaal sterkste daler sinds 2015
En Ben Weyts is nu minister van rekeningen ... overal waar die mens is gepasseerd zijn de resultaten nog slechter dan voordien. Nu ja, ik denk eerlijk gezegd niet dat een minister van onderwijs veel vermag tegen de algehele malaise van onze multiculturele samenleving.
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste in een gemeenteraad maar die van hierboven werd wel al voor de derde keer minister ...
![]()
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel Maus
Kookapp "Zeker gezond" van voormalig Vlaams minister van Welzijn Wouter Beke (CD&V) verdwijnt. 550.000€ belastinggeld gestoofd, gestoomd en gegrild. vrt.be/vrtnws/nl/2024… 4/12/2024, 18:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andy Pieters
Voor 3de keer sturen Open VLD en PVDA hun kat naar bespreking beleidsnota in commissie Economie van vlaparl. Aanpak MDiependaele boeit hen niet. Maar wel in de pers toeteren hoe belangrijk onze economie is? Ik herhaal: sommigen doen het voor de bühne, anderen voor welvaart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geert Noels
Zet de valse onderwijsprofeten nu eindelijk aan de kant. Ze hebben de afgelopen 20 jaar een ideologische strijd gevoerd om een doorgedreven gelijkheidsfilosofie in het onderwijs door te duwen. Resultaat: alle onderwijsniveau's zijn dramatisch gedaald. linkedin.com/feed/update/ur… |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gezag v.d. leerkrachten werd o.a. hierdoor ondermijnd met alle gevolgen van dien. + Heel wat ouders leefden in de illusie dat hun kind een genie was. Na het middelbaar moest hij/zij naar de univ... In de eerste jaars univ waren er nog nooit zoveel gebuisden. Et alors ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freya Vandenbossche wordt voorzitter van het Vlaams parlement. Van drugshoertje dat haar thesis moest laten schrijven wegens verregaand incompetent naar eerste burger van Vlaanderen. Het kan verkeren als je de juiste papa hebt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat we dat bij de Wouter gaan terughalen en 90 % inhouden op zijn parlementaire wedde / pensioen.
|
![]() |
![]() |