![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zal het cordon bij de gemeenteraadsverkiezingen van 13/10 doorbroken worden? | |||
Ja, in minstens 1 gemeente zal VB deelnemen aan de macht |
![]() ![]() ![]() |
14 | 63,64% |
Neen, het cordon houdt overal stand |
![]() ![]() ![]() |
8 | 36,36% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je dit, pandaatje?
Uit de enige krant die deugt, volgens Het Oosten. Citaat:
Dat was ACHT jaar geleden.
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Is er een psychiater in de zaal, sommige diersoorten leven in een waan.
Vraag het aan Aria. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je nog eens lezen wat er staat op p. 6 #111 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe verklaar je dat? Of treedt dan uw geliefde cognitieve dissonantie in?
![]() |
![]() |
#205 |
|
![]() En doe er ineens deze bij: https://forum.politics.be/showpost.p...5&postcount=87
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is het nu net... De huidige situatie is gewoon volledig vergelijkbaar met de periode van de eerste zwarte zondag, dertig jaar geleden. Toen dacht men ook dat de fascisten aan de macht zouden geraken. Later hebben veel stoffige politicologen die zich graag in de belangstelling van de pers wurmen beginnen stukken schrijven om het 'onvermijdelijke' karakter van het sneuvelen van het cordon te orakelen.
Ik stel vast dat het dertig jaar geleden niet gebeurde. Ik stel vast dat het 15 jaar geleden niet gebeurde. Ik stel vast dat het nu in 2024 wéér eens niet gebeurde. En nu hoop jij dat via wat gemeenteraadsverkiezingen men de sluizen alsnog gaat openzetten ? ![]() ![]() ![]() Citaat:
Tot dan zit ik gniffelend te kijken vanop mijn 'eiland' naar al dat zenuwachtige gewriemel van die bottom dwellers.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 oktober 2024 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik ben ervan overtuigd dat die ondemocratische maatregel geen lang leven meer beschoren is. Misschien hooguit nog één legislatuur. Het geleidelijk aanvreten en ondermijnen van het CS zal beginnen vanop het gemeentelijk niveau.
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Na dertig jaar lang niet-uitkomende repetitieve (ad nauseam...) voorspellingen dat 'de volgende keer' ze er zeker gaan bijzijn en ze telkens op hun bakkes vielen ga jij nu beweren dat ze de machtsovername nu gaan realiseren via het gemeentehuis van bommerskonten en poelkapelle. Okay.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 oktober 2024 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet er inderdaad naar uit dat jij niet doorhebt dat de wereld serieus veranderd is tegenover 1991.
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Rare jongen die de eerste zwarte zondag heeft veroorzaakt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
Vervuld door ongegronde haat. Ze lieten vroeger toen veel de keus; de psychiatrie of het klooster. Ik weet al dat die rabiaat tegen het klooster of het instituut kerk is. Er blijft niet veel over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() Ja, klopt Professor. Misschien wel het enige dat oprecht is aan vele mensen. Hun haat.
Je liefde is derdehands. Oooh, je blijft wat in die pot roeren, hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://hrc.ugent.be/wp-content/uplo...amma-final.pdf
![]() |
![]() |
#220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het gelezen ... Mijn vraag is aldus [en blijft overeind] welke programmapunten jij [of eender wie die graag schermt met 'extreemrechts'] in verband kan brengen met ... extreemrechts ... En wat is 'extreemrechts' nu precies in jouw eigen woorden. Kan je die vraag eigenlijk beantwoorden, zonder gemkashalve naar een document te verwijzen?
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 8 oktober 2024 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |