![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
co wel die je nog altijd zoekt ![]()
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ontzeg je het recht op revisionisme niet, maar helaas voor jou doet iemand anders dat wel zeggen dat het nooit plaats heeft gehad is mij persoonlijk een stap tever, maar dan nog ieder het zijne |
|
![]() |
![]() |
#203 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ook Piano blijft zeer zwijgzaam dat zijn moslimvriendjes het nog beter doen dan het VB. Is hij ook selectief geworden wanneer het om antisemitisme gaat?
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
net zoals een racistische moordaanslag van bevolkingsgroep A op bevolkingsgroep B niet goed te praten valt zelfs moest dat omgekeerd ook reeds voorkomen |
|
![]() |
![]() |
#205 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Semieten zijn afstammelingen van SEM. Tot deze afstammelingen behoren zowel de joden als de arabieren. Men is antisemiet wanneer men anti is ten opzichte van 1 van die bevolkingsgroepen... |
|
![]() |
![]() |
#206 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#208 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Semieten volgens de bijbel wonen ten westen van de Sinaï, dus zijn Egyptenaren en Noord-Akrikanen al geen semieten. In feite zijn ook etnisch gezien geen arabieren die uit Arabie komen. Semieten wordt nu als taalgroep bestempeld en heeft in die zin niets met etnische groepen te maken en zeker met afstamellingen. Antisemitisme is aan woord uitgevonden door een duitse reactionnair en LINKSE!!!! Wilhem Marr en is zuiver en alleen tegen joden gericht. Dat fabeltje dat antisemitisme tegen arabieren zou gericht zijn of dat arabieren geen antisemiten kunnen zijn komt juist van de meeste crapuleuse antisemieten, neo-nazis en of arabieren zelf. Als ik je "twijfels" lees over de "systematische" uitroeiing van de joden dan zegt mij dat al duidelijk wat soort vent jij bent. Om daaraan te kunnen twijfelen na al de bewijzen, studies enz... moet je zelf niet weten dat je revisionist bent en misschien gebruik je dat alles om je negationisme te verstoppen.
![]() |
![]() |
#209 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Niet veel vertellen noem jij dat ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#210 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#212 |
Burgemeester
|
![]() @ Jean-Pierre
Waar haalt u al deze meningen en op welke 'informatie' is ze gebaseerd: - De UVRM met een misleidend cijfervoorbeeldje wordt vergeleken met het EVRM, om het hele begrip grondrechten geweld aan te doen. - Informatie over de UVRM wordt achtergehouden (art. 29) om racisme en xenofobie goed te praten. - De holocaust wordt geminimaliseerd - stellen dat er geen enkel document is mbt de holocaust. - antisemitisme wordt goedgepraat met een belachelijk trukje. In welk boekske dat ge het ook leest, zeg uw abonnement op want ze hebben u bij uw pietje. U wordt misleid.
"De visionairen van vandaag zijn de realisten van morgen." H. Kohl Laatst gewijzigd door Judge : 28 januari 2005 om 11:18. |
![]() |
![]() |
#213 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#214 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wie heeft beweerd dat er geen enkel document bestaat met betrekking tot de holocaust? Geef een voorbeeld. Ik stel inderdaad dat de holocaust geminimaliseerd wordt. Op 23 maart 1995 stelde de wetgever dat men niet mocht minimaliseren. Vermits men op dat ogenblik het aantal slachtoffers te Auschwitz op 4 miljoen had gezet, is elke verklaring van 1 �* 3 miljoen een minimaliseren... Hebt ge daar problemen mee? |
|||
![]() |
![]() |
#215 |
Staatssecretaris
|
![]() Aan Judge: In verband met uw opmerking: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=179, sorry, het was al laat en intussen waren er veel berichten doorgekomen.
Ik weet wat daar staat. Maar het derde punt van artikel 29 zegt dan ook weer duidelijk dat deze rechten en vrijheden niet in strijd mogen zijn met de doeleinden en beginselen van de Verenigde Naties. Men mag het 'afwegen' niet gebruiken om de vrijheid van meningsuiting 'preventief' in te perken. Dit zou censuur toelaten... hetgeen in strijd is met het UVRM. Zoals het onverantwoord verschil tussen fundamentele en 'meer' (?)fundamentele rechten... |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() "Oorspronkelijk bericht door Patriot!
Ik schaam me dat ik in hetzelfde land leef als deze ratten " Ik stel voor om het land onverwijld te splitsen..
![]() |
![]() |
#218 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik schrijf zijn zuiver historische gegevens, maar ja ik weet dat je over historische geiten zoals de holocaust nogal veel twijfel hebt. De teruggevonden dossiers van de Nazis, die je precies schijnt te verdedigen door hun geplande en systematische uitroeiing van de joden in twijfel te proberen trekken, en in de Dossinkazerne in mechelen beschikbaar laten er niet de minste twijfel op na. Als ik je moet geloven was alles een beetje toeval; misschien ga je ook nog gaan beweren dat de blitzkrieg een toeval was omdat ze de remmen niet hadden gevonden, dat de atlantic wall er was om de bevolking van Europa tegen tsunamis te beschermen, dat ze niet wisten wat aan te vangen met de miljoenen gedeporteerde joden ze dan toevallig wat creatief te werk gingen.... voorbeelden genoeg... dat er niets gepland was door Hitler en zijn Nazigang... ![]()
![]() |
![]() |
#219 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#220 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: