![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @nadine het is nu 1.05
weer een half uurtje wachten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @nadine
formuleer mij eens in twee minuten tijd de wetten van Kepler ? counting now Laatst gewijzigd door praha : 16 februari 2005 om 01:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry too late
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- ofwel heb haar in haar ego geraakt en is er er effe niet goed van - ofwel stopt ze haar energie in een volgende aanval ... maar in beide gevallen komt er nog een serieuze attack, wees er maar op voorbereid
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @nadine
nog eentje als ik een put graf van hier naar de andere kant van de aarde en ik spring daarin, veronderstelt dat ik het overleef, wat gebeurt er counting now 2 minutes Laatst gewijzigd door praha : 16 februari 2005 om 01:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zolang ik het plezant vind gun ik da haar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij gaat weer bijna van nick moeten veranderen. Enfin Praha, ik kwam je vraag ondertussen tegen, en neen, ik ga niet meer door. Heb getracht op Blz 2 het verhaal te beginnen op maandag morgen, 11 sept. Je hebt de O reacties gezien. Je m'n 'laatste' ![]() Finito. Het enige wat ik nog wil doen is volgende/ Ik plaats één van de Unanswered Questions; De Europese lemmings zal die term niet echt bekend in de oren klinken. 't Is een petitie, opgestart door de nabestaanden van de slachtoffers van 9/11 en bevat 50 vragen voor de Bush administration. De petitie is ondertekend door verschillende bekende auteurs, acteurs, regisseurs, etc.. Ik plaats gewoon de vraag. En kunnen de hardcore lemmings weeral snoeven dat de informatie verpakt in de vraag niet correct is en in geen enkel officieel rapport staat, daar reageer ik niet meer op. Diegenen die wèl willen denken voor zichzelf kunnen dan misschien een antwoord helpen zoeken. De eerste is voor straks. Nu ga ik slapen. Ben uitzonderlijk vroeg opgestaan deze morgen (9.15) en dat is me precies niet echt bekomen vandaag. ![]()
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @nadine wat is de ontsnappingssnelheid nodig om van deze aardkloot te geraken en vooral waarom ?counting 2 minutes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze site legt het allemaal beknopt uit.(voor diegenen die echt niet meer konden wachten op de uitleg van Nadine) Maar we zijn hier weer aan het afdwalen. Volgens mij zit Kepler niet mee in het vermeende complot rond 9/11??? ![]()
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() okay slaapwel
democratsteve aah nog een vraagje nadine = illwill ? zou kunnen hoor gezien haar/zijn totale nonsens inzake natuurkunde |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw ondertussen is ze/hij weer effe offline, een truukje dat ze/hij meer toepast
kwestie om weer wat 'uitstel' te verkrijgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 16 februari 2005 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ja , seffens of morgen komt illwill om nadien te "steunen". Nee, ben nog niet slapen. lees jij mijn posts over de staat van de journalistiek in de VS en het algehele sfeertje dat er heerst,
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is zelfs een bedenking die zowel believer, non-believer, rechts, links weet ik veel nog heeft bij die nadine haar/zijn enigste opzet is wat te stoken en zoals 2004gun destjds beweerde... ze/hij zoekt bljkbaar een slachtoffer uit om dan volledig in discridiet te brengen ik wet begot niet aan wat ik het verdiend zou hebben ... maar dat maakt niet echt uit voor haar/hem peins ik |
|
![]() |
![]() |