![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee hoor, niks verplicht. Al je lulkoek is toegelaten. Citaat:
Logisch, als je je zelfverzonnen idiotieën hier voor voor waarheid komt verkopen Citaat:
Als ik je posts hier overloop, stel ik vast dat jouw "media" zich beperkt tot het vb-partijblad Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 27 mei 2005 om 17:20. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een rechter zal u dan daarover een oordeel vellen. Laten we hopen dat deze keer de veroordeling niet zal gebaseerd zijn op 'het regelmatig en bij herhaling stellen van de waarheid met de bedoeling te liegen' (vrije interpretatie van mij), dat zou de waarde van het oordeel enigzins ondergraven denk ik.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#204 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Leg dat eens voor aan een wetenschapper, seksuoloog, deskundige..enzv en hij/zij lacht u vierkant uit waar je erbij staat... dat garandeer ik u.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Andro : 27 mei 2005 om 17:35. |
||||||||
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien u de uitdrukking niet herkent betwijfel ik echt wel of u buiten dit forum of zelfs in dit forum veel rondneust hoor. Er is dagenlang in de media, zelfs op televisie, over bericht en wekenlang over gediscusieerd op verschillende websites en fora. De uitdrukking komt uit een bij de Mohamedaanse gemeenschap zeer populair handboek over hoe de 'goede' mohamedaan zich moet gedragen. Het is wat, volgens dit boek dus, met alle homofielen zou moeten gedaan worden. Het is tussen haakjes nog altijd gratis op aanvraag te verkrijgen bij verschillende mohamedaanse boekenwinkels, onder andere in Molenbeek. Enkom me nu niet vragen wat Molenbeek hiermee te doen heet hé.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#206 |
Minister-President
|
![]() Het VB heeft hier eens te meer hun onnoemelijke homohaat bewezen! Niet te doen gewoon. Jullie zijn gewoon nog homohatender dan de pest! Geen enkel respect voor een koppel die elkaar graag ziet, die van elkaar houdt en die nu toevallig van hetzelfde geslacht zijn! Wat is er daar dan zo mis mee?
Maar nee volgens ne VB mogenhomo's zicht niet outen en moeten ze heel hun leven in hun kastje blijven zitten en zich opwreten of desnoods trouwens met iemand van het andere geslacht met alle gevolgen van dien. VB kent het woord geluk niet, behalve als het op hun eigen gericht is!
#207 |
Minister-President
|
![]() Aan Pietje en Andromeda.
Ten eerste, op de vraag van Andromeda heb ik hogerop al geantwoord. Dat nog eens doen is gewoon het begin van een vicieuze cirkel. Kom van je luie kont en lees het geheel van vragen en antwoorden. Pietje, haatmail is geen discussie. Wat uw reactie betreft over 'zo heb je altijd gelijk'. Weet je, misschien bedoel ik hier gewoon dat je elke juridische zaak afzonderlijk moet bekijken en zelf oordelen. En dat gaat niet alleen op voor de zaken over het VB. We lezen maar al te vaak dat grote gansters er met een belachelijk lage straf van af komen terwijl voor andere kleinere feiten belachelijk hoge straffen worden uitgesproken. Zonder te zeggen dat verkeersovertredingen of hun slachtoffers te minimaliseren vallen, ik verloor zelf al op 5jarige leeftijd iemand aan het verkeer en helaas was dat niet de laatste keer, kan ik evenzeer stellen dat het mij enorm stoort dat iemand voor een verkeersovertreding, zonder slachtoffers, een straf kan oplopen die hem en eventueel zelfs zijn ouders ruineert terwijl er mensen zijn die al verschillende keren gepakt zijn voor overvallen met geweld, verboden wapendracht, zelfs wanneer zij effectief slachtoffers hebben gemaakt en zels indien de 'buit' niet terug boven komt en hun slachtoffers dus onvergoed blijven er met een belachelijk lage celstraf van meestal een aantal maanden en hooguit een paar jaar (waarvan dan nog een deel voorwaardelijk) en een financiële boete die zij toch niet kunnen betalen omdat het voor een groot deel om steuntrekkers gaat. Zelfs als zulke mensen hun schuld zouden betalen door kleine aflossingen zou het nog de gemeenschap zijn die er eigenlijk voor opdraait. Dat in gedachten houdend en daarbij het aspect respecteren dat men drie pegingen heeft moeten doen alvorens men het VB kon veroordelen en op welke manier dan nog. Denk jij dan dat het gerecht onfeilbaar is? En nu ga je zeker komen met de opmerking dat het VB de veroordeling niet respecteert en derhalve de rechtsstaat afwijst omdat zij, geheel binnen de wettelijke normen, haar bezigheden verderzet? Al eens bij stil gestaan dat indien je hetzelfde respect voor de wet eist men na het eerste oordeel, waar het VB niet veroordeeld werd, met de vervolging had moeten stoppen? Indien het VB op dit moment illegaal beezig zou zijn heb jij toch de mogelijheid dit te stoppen? Al wat je dan te doen hebt is de wet te laten toepassen. Wat nu? Toch twijfels aan de onfeilbaarheid van het juridisch systeem?
![]() |
![]() |
#208 |
Minister-President
|
![]() We wijken af, het onderwerp is: VB wil geen dag tegen de homofobie...
#209 | ||||||||
|
![]() Citaat:
En ja hoor plotseling kwam de mohamedaan ertussen... Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Andro : 27 mei 2005 om 17:53. |
||||||||
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Outen is niet gelijk aan het zich in publiek manifesteren als een storen element. Het is zichzelf als persoon publiekelijk erkennen, zonder meer. Ik ben hetero, ik schaam mij daar niet voor en durf dat ook publiek zeggen. Ook heb ik in mijn leven al verschillende homofielen gekend in mijn private kring en sommigen daarvan kan ik als persoon zeer waarderen. Mensen die vinden dat al ledercowboy gekleed zijnde in het publiek en onder de ogen van kinderen tegen elkaars benen staan op te rijden (één van de vele voorbeelden) zicht outen is hebben daar een andere mening over. Voor mij is zulks openbare zedenschennis en zou inderdaad bestraft moeten worden. Wat dit met 'outen' laat staan met liefde zou te maken hebben gaat mijn petje te boven. Wellicht bent u dus veel inteligenter, proficiat. Tussen haakjes, ik ben 'het VB' niet en ik pretendeer ook niet dat te zijn. Ik denk en oordeel voor mezelf. In mijn partij mag dat.
|
![]() |
![]() |
#211 |
Minister-President
|
![]() Gelieve me geen selectief lezer te noemen!!!! Dank u wel!
Je topic hierboven bevestigt de ongrenselijke homohaat van het homohatende VB!!! In het publiek op elkaars benen zitten rijden (wat een opmerking weeral, typisch voor homohatende VB); je weet ook dat dit een absolute minderheid is maar ja het homohatende VB stelt dit graag in hun eigen homohatend voordeel en doet alsof dit een aanzienelijk aantal is! Helemaal niet dus. En ik ga het niet laten om met mijn vriend als ik ga wandelen mijn arm over zijn schouder te leggen; ik zou niet inzien waarom ik dat niet zou mogen doen, maar ik wijk hier ook af.
#212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat haal ikniet uit mijn duim maar uit de parlementaire stukken, vrij in te zien op het net, lees ze zelf maar na.
|
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#214 |
Minister-President
|
![]() Ik ken die stukken maar al te goed zu, die zijn me totaal niet vreemd!
Niets veranderd aan mijn mening van het homohatende VB.
#215 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#216 | ||||||||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 27 mei 2005 om 18:10. |
||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zolang dat zo is kan men als verantwoordelijk mens mijns inziens alleen maar het volgende besluiten; 'we weten niet zeker hoe het zit dus nemen we geen risico met zwakkeren en kinderen'. Dezelfde stelling waarmee links steevast alles aanvalt wat met kernenergie te maken heeft, meestal met een bedroevend gebrek aan kennis terzake en in weerwil van de elementaire feiten. En wellicht hebben zij in zekere zin gelijk. Maar die feiten die in de wetenschappelijke wereld als algemeen aangenomen gelden mag u, volgens mij alweer, toch aannemen hoor. Volgens mij is 1+1 echt wel twee (appelen en peren buiten beschouwing gelaten). Nog een PS voor pietje. Hebt u die VB-publicatie nog waarin gesproken wordt over het beurineren van partners en het verspreiden van uitwerpselen als natuurlijk afrodisiacum? Of hebt u zoals die hele inteligente in een ander topic dat weggesmeten zonder het te lezen maar weet u toch letterlijk alles wat erin staat? Het ontbreekt namelijk in mijn archief en dat vind ik echt jammer.
|
![]() |
![]() |
#218 |
Minister-President
|
![]() Over die gayparade: natuurlijk vergeet je te zeggen dat er daar ook homo's rondlopen die normaal gekleed lopen, de overgrote meerderheid zelfs! Maar ja dat zeg je er natuurlijk niet bij om homo's nog maar es in een slecht daglicht te plaatsen zoals het past bij een homohatende partij!
#219 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#220 |
Minister-President
|
![]() Jij schakelt homohaat direct gelijk met geweld....
Het taalgebruik kan ook al enorm kwetsend overkomen!