![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Banneling
|
Leugens, verdraaiingen, platte demagogie en stemmingmakerij. Dat is wat je krijgt als je een leven lang alleen maar leert om VB-propaganda na te blaten.
----------------------- Ik blaat zoals IK wil. |
|
|
|
|
#202 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
@Yossarian
ik vind het verkeerd om mensen gelijk te stellen aan dieren (zie topictitel!)
|
|
#203 | |||||||||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U kan het natuurlijk ook verkiezen om er gewoonweg blind voor te blijven, en zich te verschuilen achter u demagogie de keuze is aan u. Citaat:
u vergelijk gaat niet op Afrika is een Groot continent, België is een speldekop groot op Wereldvlak. daar afrika een arm land is, is niet te betwisten daarom ook dat de bevolking zij die het kunnen migreren naar de rijkere landen.dus ook naar hier. Citaat:
en over dat ziekenhuis zit u er ook kompleet naast, een privaat ziekenhuis kan medische hulp weigeren aan een illegaal, maar ziekenhuizen als de ocmw ziekenhuizen niet, ik ben zelf getuigen geweest van hoe een illegale Bosniër een hartopperatie kreeg, in een OCMW ziekenhuis, misschien daarom dat ze zo een schuldenberg hebben... enfin dat zal het niet alleen zijn. heb ik gezegt dat illegalen van het OCMW zijn Citaat:
Citaat:
Ik zal het nog simpeler stellen dan zodat u het zeker zou snappen: AL DIEGENEN DIE HIER en dat hier is in BELGIE geboren zijn hebben voorang op de emigrant die naar hier emigreert het is demogogische onzin om te stellen dat elkeen naar hier kan komen om van de sociale voorzieningen te profiteren. Citaat:
een citroen? doe eens effe normaal, diatribes tegen vluchtenlingen: nogmaals waar heb ik het woord vluchteling gebruikt alsook heb ik niet gesteld dat illegalen het ocmw van de wereld zijn ik denk het niet dat maakt u ervan. Citaat:
klinkt dat bekend het komt uit u pen, en hierbij geeft u ook toe dat men aan plichten moet voldoen om van rechten te kunnen genieten zonder dank, u hebt juist mijn theorie zelf beaamt. Citaat:
|
|
|
#204 | |
|
|
oeps foutje
Citaat:
moet zijn 19.5 miljoen
|
|
|
#205 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Speciësist! Jij bent net zoveel dier als een chimpansee een dier is. |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Banneling
|
Maar de uitspraak:
" pak die zwijnen hun geld af" is toch bedoeld om zo veel mogelijk te kwetsen. Daar draait het om. |
|
|
|
|
#207 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#208 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#210 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door malinois : 19 juni 2005 om 18:34. |
|||||
|
|
|
|
#211 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Het zou veel erger zijn als Yossarian iets had geschreven in de aard van "zwijnenneukers". Maar zelfs voor het recht om zoiets schunnigs te zeggen over een hele bevolkingsgroep (niet alleen over mensen van een bepaalde politieke strekking) is een Nederlandse racist vorig jaar tot held van de vrije meningsuiting uitgeroepen - precies door die gasten van het Vlaams Bang en hun Nederlandse vriendjes. Waarmee ik uiteraard ook weer niet de moord op die racist wil goedpraten, versta mij niet verkeerd. |
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#215 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
het belang heeft veel centjes omdat deze centjes niet in een of andere persoonlijke vestzak terechtkomen . waar dit bij andere partijen wel eens gebeurd
|
|
|
#216 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
daar de oppositie het gevolg van een democratie is, hij voelt zich beter op zijn gemak in een dictatuur ![]()
|
|
|
#217 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
en deze zijn dus niet verbrast, mogen ze al in het rood staan, wat een mooi droom voor u is...maar ook niet meer dan een droom... heeft het toch goed opgebracht aan stemmetje's
|
|
|
#220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|