![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Of deelnemen aan de macht van vb komisch is ? Dat blijft voorlopig koffiedikkijken.........Dat de huidige coalitiehutsepot komisch is is al herhaaldelijk bewezen. Zie BHV en DHL. Het allen tegen 1 principe zorgt voor dit bonte (lees paarse) allegaartje van gedachtengoed. De te verzoenen standpunten, nodig om de meerderheid te behouden zijn zodanig uiteenlopend dat zelfs het bestaan van een regeringspartij al bedreigd is. Maar ja, dat heet in jouw woordenboek waarschijnlijk democratie ![]() ![]() De bevolking wil een rechts beleid, begrijpen jullie dat nu niet ? Noorman[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Noorman : 17 augustus 2005 om 00:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het VB wil geen recht beleid. Rechts beleid verondersteld een oposite, veronderstelt democratie, veronderstelt een vreedzame samensleving met de minderheid. Het VB wil geen rechts beleid. Het wil een ander regime. Dat is iets anders. In een rechts regime is geen plaats voor rechts en links. Er is enkel plaats voor terreur. Indien (ik geloof het niet) rechtse mensen, in de democratische zin van dit woord, een coalitie aangaan met een fascistische partij tekenen zij hun eigen doodvonnis. Zij worden voor zestig jaar aanzien als collaborateurs die het fascisme hebben gesteund bij zijn machtsgreep. Geen zinnig liberaal zal dit ooit doen. Je eigen kiespubliek nonsens wijsmaken zal je de nek omdoen: de mensen beginnen te twijfelen. Straks gaan ze schelden. Ik wou echt niet in je plaats zijn als de rekeningen worden voorgelegd. Beef, niet voor mij, maar voor je eigen volk dat je zal hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mannekes en Meiskes,
Op Mohammed Feremans kan je altijd rekenen hé ![]() ![]() Noorman |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |||||
|
![]() Citaat:
Hier hoeft geen tekeningetje bij: eerst de partij, dan de maatschappij: [size=5]Eigen Autocratie Heerst.[/size] [edit][size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 augustus 2005 om 01:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
opgepast ![]() Wie met mij akkoord gaat, word ervan verdacht 1 - extreem links te zijn 2 - een en dezelfde persoon als erikferemans te zijn 3 - indien 2 niet geldig is, word je ervan bedacht zijn bed te delen 4 - een flurk te zijn, al is dit woord nog steeds niet verklaard 5 - meestal gaat een en ander met een al dan niet uitgebreide scheldpartij gepaard. Je weze gewaarschuwd ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij worden geassocieer met goedheid en rechtvaardigheid. Waarvoor m'n oprechte dank. Ik ben met deze eigenschappen geschokt door de partijstandpunten van het VB. Deze 2 samen zegt HEEL VEEL over het VB ![]() Een ding klopt niet: ik ben namelijk niet links ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
kunnen dompelen dan de koningskwestie ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
Maar en partij die niet het eigen programma uitvoert maar wel het tegenovergestelde om één man als eerste minister te behouden dat is dictatoriaal en helemaal niet grappig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VLD en SPa, om daarmee te beginnen, pak jullie biezen. Jullie zijn persona non grata in het Nieuwe Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
Tjonge toch, ofwel lieg je bewust ofwel heb je niet gekeken.... ofwel met een vooroordeel ... Ik heb de reportage verschillende keren bekeken en het ging zo. OP VRAAG van de journalist is De Winter het gaan zoeken. En het durude nog even ook eer hij het gevonden had. En alleen droogstoppels weten niet wanneer iemand humor gebruikt he Boontjes...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er lopen nu eenmaal zoveel zultkoppen rond in de politiek tegenwoordig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Touché!
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij vaak af hoe sommigen er in slagen om dergelijke postings te plaatsen zonder rood worden. Bestaan daar bollen voor?
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() Ge ziet dat den fiesleren nog niet aan de 3000 postings is he... die staat nog scherp...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() Is het ook inderdaad bij de raad voor racismebestrijding neergelegd als klacht?
Want dan hebben ze weer een streepje bij. Was het niet de bedoeling om het rijbewijs met 10 stempels in te voeren, door het Vlaams behang? 10 overtredingen en u bent uw rijbewijs kwijt? Kunnen we niet hetzelfde doen met het Vlaams behang zelf? 10x aanzetten tot haat en u wordt ontbonden.
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
Nogmaals mefisto, gelieve uw beweringen na te gaan vooraleer onzin te verkopen! Ik kan u niet blijven verbeteren. |
|
![]() |
![]() |