![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#203 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#204 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Egidius |
|||
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- ik hoef niemand te overtuigen omdat ik geen enkele politieke ambitie heb.
![]() |
#206 | ||
|
![]() Citaat:
Maar wat het in deze discussie komt doen, blijft blijkbaar jouw goedbewaard geheim. Citaat:
Toch dit: 1/ Het gaat niet om mijn kinderen, maar om een hele generatie, laten we zeggen die momenteel tussen de 10 en de 20 jaar oud zijn. Het is de generatie die jarenlang gebombardeerd is met allerlei overheidscampagnes (aids, racisme, drugs etc.) en die daar de buik van vol heeft. Ze wenden gegeneerd de ogen af als zo'n wereldverbeteraar weer eens op zijn pupiter kruipt en het vingertje omhoogsteekt. 2/ Mijn kinderen maken helemaal alleen uit of ze naar links of naar rechts moeten lonken. Ze krijgen de meningen van papa, mama, leerkrachten e.d. te horen, op zo'n manier dat ze zich volledig vrij kunnen voelen om daar mee te doen wat ze zelf willen. Democratie heet dat, Schaveiger. Egidius |
||
![]() |
![]() |
#207 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
BTW, ik heb liever een uitgesproken linkse leerkracht, die oprecht zijn overtuiging kenbaar maakt buiten de klas, dan de vele crypto-linksen en 68-oudstrijders die in de klas hun twijfelachtige opvattingen in de hoofden van de kinderen proberen te gieten. Egidius |
|
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hier zit iemand zijn oorlogsfrustraties te verwerken... Egidius |
|
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En door wie werden hun ouders gebombardeerd ?. En de meningen van de ouders worden hen dan ludiek voorgesteld op een of andere weide. Dat is niet alleen democratie maar ook permissiviteit.
![]() |
#212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oh ja, goede voornemens maar de ouders moeten wel eerst op de hoogte zijn van dit alles. Maar wat gebeurd er meestal; veel ouders laten zich niet in met wat er op de scholen gebeurd omdat ze er gewoon de intellectuele capaciteit niet voor hebben of er hun broek aan vegen. En wanneer ze dan beseffen dat hun kinderen gebrainwasht werden is het al te laat. Opbouwende manier om de mensen te overtuigen ?. Maar jong toch, die beginnen direct met "vrije meningsuiting", "democratie" en nog meer te blaffen en dat weet jij ook wel.
![]() |
#213 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uitgesproken links is dan ook extremistisch, vandaar je vergoelijking van de Jan's avonturen. Ik heb niet het geluk geïnspireerd te worden door een heilige zoals jij, vandaar dat ik misschien over kom als een crypto of een oudstrijder.
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#215 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#218 | ||
Minister-President
|
![]() Just for the record:
Decr.13-7-2001 HOOFDSTUK II. - Plichten Art. 6. [De personeelsleden moeten het belang behartigen van het gemeenschapsonderwijs en van de instelling waarin zij tewerkgesteld zijn. Zij behartigen daarenboven het belang van de leerlingen, de cursisten en de consultanten.] Decr.18-5-1999 Art. 7. De personeelsleden vervullen de taken die hun worden opgedragen, persoonlijk en nauwgezet, met inachtneming van de verplichtingen die hun door of krachtens de wet of het decreet of bij dienstorder zijn opgelegd. Art. 8. De personeelsleden moeten zich in hun dienstbetrekkingen en in hun omgang met de leerlingen, de ouders van de leerlingen en het publiek op een correcte wijze gedragen. De personeelsleden moeten alles vermijden dat het vertrouwen van het publiek kan schaden of afbreuk kan doen aan de eer of de waardigheid van hun functie in het onderwijs. Het is de personeelsleden verboden rechtstreeks of door een tussenpersoon, zelfs buiten hun ambt doch omwille ervan, giften, geschenken, beloningen of enig ander voordeel aan te nemen. Art. 9. In de uitoefening van hun ambt moeten de personeelsleden de neutraliteit in acht nemen en aan het pedagogisch project van het [gemeenschapsonderwijs]² gestalte geven. Zij mogen daarenboven hun gezag niet aanwenden voor politieke of commerciële doeleinden. De godsdienstleerkrachten [en de leermeesters en de leraars niet-confessionele zedenleer]¹ moeten meewerken aan de realisatie van het pedagogisch project van het Gemeenschapsonderwijs en het schoolwerkplan. [edit] [size=1]Edit:[/size]
Quand les dégoûtés s'en vont, il n'y a que les dégoûtants qui restent. (PVDB) Laatst gewijzigd door schaveiger : 29 augustus 2005 om 11:00. |
||
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister
|
![]() Citaat:
By the weej, ik heb zelf mijn hele actieve loopbaan in het onderwijs gestaan en heb steeds mijn politieke overtuiging en mijn job streng gescheiden gehouden. Dat kon ik echter niet zeggen van de directeur (had een bestuursfunctie in de CVP) en een andere collega (gemeenteraadslid voor Agalev). Vooral die Agalevver was heel militant, ook tijdens zijn lessen. Mijn drie kinderen hebben er les van gehad en werden er danig door beïnvloed. Dat is echter overgegaan toen ze de jaren van discretie en verstand hadden bereikt (na hun universitaire studies). Mag ik er aan toevoegen dat die Agalevver de kwaadste niet was en ik er collegiaal goed kon mee opschieten. Nu is het al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb en weet dus niet of hij nog steeds zijn roodgroene oogkleppen draagt...
![]() |
#220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals je zelf zegt, kinderen zijn zeer beÏnvloedbaar en men zal altijd proberen daar gebruik van te maken. Als mens ben je daarom nog geen kwade, maar als opvoeder k�*n dat gewoon niet en geef toe, wat oogkleppen betreft draagt de Jan er dubbeldikke.