![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Claim je dat er even snel gereageerd is door NORAD als in andere gevallen?
![]() |
#202 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is enkel dat deze response tijden niet (meer) kloppen. Let op, volgens het officiele Commision Report hé. Ik probeer kort samen te vatten dat er wel degelijk heel wat mis is met deze tijdlijn en tot nader order, de gehele Norad versie. 1. Moet u weten dat Norad tot nu toe DRIE keer z'n versie heeft veranderd. (Uw geposte tijdlijn maakt deel uit van hun tweede) 2. Indien deze timeline de correcte is, dit betekent dat MEERDERE employees van zowel ATC 's en FAA TALLOZE standard procedures gewoon hebben GENEGEERD. (waarschijnlijk daarom is deze timeline vandaag volgens de officiele theorie ook niet meer de juiste) 3. Indien u twijfelt aan MIJN woorden (dat Norad heeft gelogen tegen het volk én de 9/11 Commission, rapporten heeft vervalst, etc...) kan u eens luisteren naar Senator Dayton. Je vind op het net wel ergens z'n optreden in de US Senaat. Heh hier ooit eens de link geplaatst, maar vind 'm niet onmiddelijk terug. Anyway mijn conlusie. Eerst zeiden ze dat er géén fighters zijn 'srambled' tot na de Pentagon strike. Toen dat in de (toen nog niet volledig lamgelegde) media langs alle kanten werd geinterpreteerd als een mogelijke 'stand down', kwamen ze af met , 'Oh ja, we hadden blijkbaar tòch fighters gescrambled." ![]() Een normale mens vraagt zich dan toch onmiddelijk af, "Waarom heb je dan in eerste instantie GELOGEN !?" Maar neen hoor. Die vraag werd zelfs niet gesteld. ![]() Die tweede versie was dus vergezeld van de gepresenteerde timeline, en nu blijkt die òòk weer niet correct te zijn. We hebben dus drie verschillende verhalen voor het niet optreden van Norad. Weet jij welke de waarheid is, en of er uberhaupt één van de drie waar is?[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 12 september 2005 om 21:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als zij er niet is kom jij haar even vervangen om me uit te dagen weeral een persoonlijke discussie aan te gaan en, (want da's volgens mij Stone's enige betrachting) de aandacht af te leiden van het onderwerp. Nice try. Maar je weet ondertussen dat ik al lang (deze terzijde) niet meer reageer op uw posts. En ik denk dat het misschien best is dat ik dat met die van Stone ook ga doen. Btw, iedereen, (ook jij) heeft in onze laatste 5/6 conversaties kunnen merken hoe ik meer dan eens "met vredespijpen heb gestrooid". Dus kom hier nu niet de vermoorde onschuld (of:"onnozele hals", kies zelf maar) uithangen met uw stompzinnige, niet terzake doende opmerking.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 12 september 2005 om 21:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() democratsteve,
Je moet geduldig zijn in het leven ...8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij mijn weten heeft firestone alleen gezegd dat er geen enkele reden is om deze twee politici méér geloofwaardig te vinden dan al die andere politici die zich bij de officiële story houden onthou ook en vooral.... dat zij van mening ( ik hoop dat ik dit in haar naam mag zeggen ) is dat het haar taak niet is ( al doet ze het dikwijls ) om aan te tonen dat deze twee heren het mis hebben... het is dus die twee heren en de 'believers' hun taak om aan te tonen dat deze twee het bij het rechte eind hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Los daarvan: yup. So what? Het plan is ooit ontworpen geweest. Zo ook het "absurde" idee dat de enige kerncentrale die NL rijk is, zou worden opgeblazen. De man die dat eventueel zou kunnen, is voorlopig weer op vrije voeten.. Ik bedoel maar: Vlaams behangers, roep om je moeder. Kinderen, schreeuw om een extra brommer en mensen die nadenken: waar z�*jn we mee bezig, in deze wereld? Elkaar zwart maken dat het niet mooi meer is, meestal vèr voorbij de waarheid. Wat nu, als deze plannen 'zijn doorgespeeld', en 'oogluikend toegestaan'? Wie wist daar dus van? En is daarmee schuldig? give me an answer & I'll give you a reaction upon it..[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 13 september 2005 om 00:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
je kan ze hooguit beschuldigen van niet verder dan hun neus gekeken te hebben of je kan ze natuurlijk ook beschuldigen van mee in het complot te zitten INDIEN er één is ... Citaat:
en wie weet dat ze dat nog wel zal doen ... zover dat ze dat kan natuurlijk maar ... 1) hoeft ze dat dan te doen om iets te bewijzen ? dat die anderen even geloofwaardig zouden zijn ? dat er geen inside-job bestaat ? 2) indien ze dat doet en er blijven hiaten wat zegt dat dan buiten het feit dat ook zij niet alle antwoorden in petto heeft ? want ...wat is dat hier nu ? ![]() onschuldig ( ivm inside-job) tot bewezen ... dacht ik toch...en niet omgekeerd[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 13 september 2005 om 01:23. |
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Parlementslid
|
![]() Een vraagje over die fameuze laptop.
Als men ze niet mocht onderzoeken, hoe kon men dan weten dat er plannen ivm 911 op stonden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die legt de schuld vooral bij FAA, die NORAD niet of veel te laattijdig verwittigd zouden hebben, en verwijt NORAD officials enkel dat ze achteraf geen correcte info hebben gegeven ivm juiste uren. Ik weet niet in hoeverre dat tot nu toe al is toegegeven of weerlegd. Citaat:
![]() |
![]() |
#214 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jullie verhaaltjes trekken op niets omdat ze veel, veel, veel onwaarschijnlijker zijn dan de officiele versie. Dat is het centraal probleem met die theorieën van jullie. Indien Bush 9/11 zelf heeft gepland en dat al 4 jaar heeft geheim kunnen houden zonder dat één van de honderden medeplichtigen of één reporter of één politieke tegenstander ooit een tip van de sluier heeft gelicht dan is er maar één mogelijkheid : de VSA zijn een totalitaire dictatuur en Bush controleert alles : de overheidsdiensten, de media (ook de Europese), zijn politieke tegenstanders (Michael Moore incluis) en ja zelfs Bin Laden die op vraag van Bush de verantwoordelijkheid van 9/11 op zich nam. Maar indien dat zo is, dan rijst de vraag waarom 9/11 dan wel "nodig" was. Het is gewoon veel waarschijnlijker en logischer dat het moslimterroristen geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
IK heb hier nooit een alternatieve theorie gegeven. Het klopt dat de meeste alternatieve theorieen veel onwaarschijnlijker zijn dan de officiele, maar U vergeet precies dat de officiele ook maar een theorie is. Ik heb me dus voornamelijk gebasseerd op het "bewijsmateriaal" voor die officiele theorie, en kan u 2 dingen zeggen. 1. Er is geen enkel bewijs dat zou standhouden in een courtroom voor de officiele theorie. 2. Hoe onwaarschijnlijk die officiele theorie wel is, weet u blijkbaar niet, omdat u waarschijnlijk nooit echt de vele details hebt onderzocht.
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zijn niet wij, maar de disbelievers die over dergelijk details zitten te vitten. Sommigen hebben blijkbaar eerst nog een cursus Engels nodig, voor we door kunnen gaan. Ter info. In Engelssprekende landen wordt die "pull it" van Silverstein ook overal geinterpreteerd zoals wij het doen. Maar blijkbaar zijn er enkele Vlamingen die nog liever Engels sprekende mensen willen les geven, om toch maar niet te moeten afwijken van de officiele versie.
![]() |
![]() |
#220 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |