![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De meningen van die gasten zijn voor mij wel degelijk fel over de schreef. En niet al te gewelddadig? Dar heb ik zo mijn twijfels over.... Bovendien hebben ze al meerdere keren laten verstaan dat ze zwarten, magrebijnen, etc... echt minderwaardig vinden. M.a.w. het zijn echte racisten, die van het KKK type. Het gaat me er gewoon om dat dit soort types echt niet thuishoort op een politiek forum zoals dit. Dit heeft niks met vrije meningsuiting te maken, dit heeft alles te maken met een paar aanhangers van een marginaal politiek verschijnsel (de pure racisten) in Vlaanderen die hier hun ideetjes komen verspreiden, en misschien misschien misschien anderen wel eens zouden kunnen infecteren met hun zieke gedachten. U weet trouwens toch dat in Duitsland het uiten van de gedachten van die gastjes in kwestie verboden is bij wet? Zo ver zou ik het niet drijven, maar... 1. met dergelijke gasten KAN je niet argumenteren 2. omdat ze overtuigd zijn van hun eigen gelijk 3. en niet openstaan voor argumenten van anderen en om reden 1, 2 en 3 wil ik ook niet meer argumenteren met dergelijke mensen die op zich fundamenteel onverdraagzaam en racistisch zijn. Dit druist zover tegen mijn eigen mensbeeld en mijn eigen visie van de maatschappij in dat ik het gewoon niet meer de moeite acht. Lees: die gasten zijn gewoon verloren voor de maatschappij en zullen zich wel wentelen in hun eigen marginalitiet. Vandaar mijn kleurrijke post hierboven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=4]OLÉEEEE! We hebben er weer ene in de gordijnen gekregen![/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Met deze post bewijst u aan uzelf en aan de rest van het forum dat ze u in alle opzichten van de discussie meester zijn en dat u er weinig of niets tegen in te brengen hebt, enkel het povere 'ik heb toch gelijk'. Maarja, mij niet gelaten hoor. U kan rustig verder u ding doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, een van de raids op Dresden werd bijgestaan door Mustangs van de USAAF. Volgens ooggetuigen scheerden deze vliegtuigen laag over de grond om de vluchtelingen neer te schieten. Feit was dat Dresden wel in de buurt een industriegebied had, alhoewel niet gebombardeerd en op het ogenblik van de raid een vluchtelingenoord was. De bevolking was gestegen tot ca. 600.000 Duitsers, Tsjechen, Polen tot zelfs Franse krijgsgevangenen. Een dodental van 35.000 mensen is voor mij dan ook niet echt realistisch als je weet dat die vluchtelingen meestal niet geregistreerd waren. Het bombardement was gedaan met brandbommen, wat zou verklaren dat er veel mensen in het niets verdwenen door de enorme hitte die vrijkwam bij het geconcentreerd bombarderen van het historische centrum. Maar ik ga hier niet verder op in omdat ik niet verder off topic wil gaan. ot: Ik heb ergens gelezen dat Wiesenthal een zelfmoordpoging heeft ondergaan in het concentratiekamp. De SS-doctoren van het kamp hebben hem het leven gered. Ironie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe wil jij dat ik aan een racist, maw iemand die ervan uitgaat dat een neger minderwaardig is, probeer uit te leggen dat je respect moeten trachten op te brengen voor alle bevolkingsgroepen in de samenleving? Hetzelfde geldt voor iemand die fundamenteel gelooft dat holebi's een psychiatrische afwijking hebben die met therapie genezen kan worden. Daar kan je dus op drie maniere op reageren he: 1. Blijven argumenteren en steeds op een betonnen muur botsen omdat je tegen hun grondovertuiging ingaat. 2. Dergelijke sujetten eenvoudigweg negeren 3. Of er eens goed mee lachen en de draak mee steken In dit geval denk ik dat optie 3 nog het beste is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand houd je tegen de tekst die ik ter argumentatie aanhaalde in de topic over liberalisme, te ontkrachten of tegenargumenteren op te brengen. Maar Khonnorke vond er niks beters op dan in de plaats te antwoorden "Verwacht je dat we dat gaan lezen, beste fasco?" 8) Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ignorance is bliss ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Dat er nog altijd dergelijke sujetten als jij bestaan die uitgaan van de superioriteit van bepaalde mensen 2. Om met sujetten als jij te discussieren op een normale manier, aangezien jij van bepaalde grondbeginselen uitgaat (axioma's in jouw geest, laten we het zo noemen) die ik verderfelijk vind Wat jouw tekst over liberalisme betreft. Denk jij nu echt dat mensen gaa reageren op een artikel dat in uitgeprinte versie 38 pagina's beslaat? Ik heb het ne uitgeprint, zal het vanavond lezen en zal dan wel eens zien of he de moeite waard is om op te reageren.... Citaat:
Kijk jongen, en dit is het laatste woord dat ik hier aan vuilmaak. Ik lust jouw grondideetjes niet. Ik lus jouw ubermensch gevoel niet. Ik lust jouw militaristisch ingestelde geest niet. M.a.w. ik lust jouw karakter niet, en heb echt geen zin meer om met jouw dediscussie aan te gaan. Slaapwel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() [size=4]Daa�*�*�*g! [/size] |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Parlementslid
|
![]() Hehe met scherp. Khonner wordt er eentje om in het oog te houden bij een volgende betoging. Wedden dat hij met stenen en flessen gaat gooien.
![]() |
![]() |
#212 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
....in tegenstelling tot jullie zootje combat dragend ongeredeld gespuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
* Enkele lukrake verwijzingen naar teksten: http://es.geocities.com/sucellus23/698.htm ‘Marx, Darwin en de wetenschapsideologie’ http://home.comcast.net/~neoeugenics/wsj.htm ‘Mainstream wetenschap inzake intelligentie’ http://foster.20megsfree.com/411.htm ‘Gelijkheid, One World & wetenschap’ http://es.geocities.com/sucellus24/2088.htm ‘Enkele overwegingen inzake de notie “gelijkheid”’. * Kijk misschien eens rondom u: er zijn geen twee gelijke personen, iedereen verschilt in eigenschappen, aanleg en talenten, intelligentie,... Deze verschillen leiden ook tot verschillen in handelen en tot verschillende resultaten van dat handelen. ![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Guderian : 27 september 2005 om 21:04. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
![]() of: hoe maak ik mij ongelooflijk belachelijk. Negeren hé, da's beter dan te moeten toegeven dat al uw nep-argumentjes waardeloos zijn. Zieligaard! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Anyway, denk je nu werkelijk dat ik op de kast ben gejaagd door hun gespot? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Khonnor : 28 september 2005 om 12:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niemand is nl. gelijk; maar iedereen zou wel als gelijkwaardig moeten behandeld worden. Verschillen tussen mensen zijn geen aanleiding tot verschillend behandelen van mensen. Jij constatreet de verschillen tussen mensen en leidt hieruit af dat mensen verschillend behandeld moeten worden; ik constateer de verschillen tussen mensen en respecteer hen hierom. |
|
![]() |
![]() |