![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet meer niet minder met alle gevolgen vandien... er zijn al tal van zaken bekend waarbij iemand tot de dood veroordeeld was... zo ook geschiedde .. en achteraf bleek het de verkeerde te zijn ook is het bewezen dat het invoeren van een doodstraf zeker geen garantie biedt als afschrikmiddel whatsoever[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 11 oktober 2005 om 01:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is helemaal geen uitzondering als die nipte minderheid 'm onschuldig bevindt... het is wel een uitzondering moest die nipte minderheid 'm schuldig zou bevinden ![]() gek he ... hoe zou dat nu toch komen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als jury-lid .... tjah ... ik was er niet bij tijdens die zitting als ik af moet gaan op de geruchten en verhalen dan zou ik die ook schuldig bevinden.. maar indien ik niet overtuigd zou zijn en ik zou me dan in de positie van die rechter bevinden en niet als onafhankelijk jury-lid dan volg ik uiteraard die minderheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die gevolgen waren oa die onschuldig geexecuteerden kan je nog uitbreiden met hun onlangse politiek van ontoerekenbaren en minderjarigen ook te executeren en neen ik heb daar niet onmiddelijk voorbeelden van ik wil dat wel eens opzoeken op een keertje daar geef ik je niet volledig ongelijk in .. maar is geen excuus voor het het falen van het andere systeem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ja, er zijn veel problemen met het Amerikaans systeem, waarbij de gevangenissen meer en meer fungeren als mentale instelling. Verder is er heel weinig kans op rehabilitatie vermits velen geen 2e kans krijgen en rehabilitatie toch al weinig aandacht krijgt. Toch verkies ik een systeem dat te streng lijkt dan een systeem dat te laks is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bovendien zijn 79 mensen vrijgelaten ( uit de dodencel ) tussen 1976 en 1999 ... dus dat zijn er dan zowat 3 per jaar je kan je al afvragen wat dat geeft als je dat extrapoleert naar het aantal uitgevoerde executies in het verleden[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 11 oktober 2005 om 01:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en 'enige twijfel over de absolute schuld' zoals jij komt te zeggen.... tjah dat telt in principe ook telkens als onschuldige[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 11 oktober 2005 om 01:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 11 oktober 2005 om 07:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of er 'goocheltrucks' gebruikt werden, weet ik niet maar voor de rest is de zaak zelfs voor een kind van zeven duidelijk.
![]() |
#217 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leg het dit "achterlijk kind" dan maar eens uit he, want deze door jullie gedoodverfde onderontwikkelde extreemlinkse snapt niet wat je bedoeld.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik niet goed begrijp (tenzij ik het verkeerd heb begrepen), is dat Hamami dus veroordeeld werd voor slagen en verwondingen met de dood als gevolg (max. 10 jaar) + die criminele daden (ook 10 jaar) = samen 20 jaar
Zijn kompaan echter, is wèl veroordeeld voor "poging tot doodslag" (terwijl die géén agent heeft doodgeschoten) én criminele daden = samen 25 jaar! Is er iemand die me deze verschillen kan uitleggen? (en nee, de spijtbetuiging van Hamani dat hij die man heeft doodgeschoten kan toch moeilijk méér doorwegen dan de niet-spijtbetuiging van zijnkompaan omdat die andere agent niét is doodgeschoten?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mijn part mag er op moord op politie-agenten de doodstraf staan.
Die mensen riskeren hun leven om de orde te handhaven en worden zelf vervolgd wanneer ze een zware crimineel doodschieten zonder het voorval ernstig te kunnen rechtvaardigen. Waarom worden dan zware criminelen zo goed behandeld wanneer ze een politieman vermoorden? |
![]() |
![]() |