Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2005, 22:12   #201
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes
Heb ik gedaan en ik blijf bij mijn mening... Als je echt wil werken, heb je direct werk. En dan bedoel ik uiteraard niet dat je direct de job van je leven zal vinden...

4 keer verandert van dienst de afgelopen 8 maand 2 interims & pwa kantoor waar ze MAAR 10.000 befr aan werk hadden ???
De dag nadien stond er in de krant dat men er zocht ?!

Doe is normaal manneke alez ik loop ier rond mé diploms,attesten JAREN sollicitatie trainingen vanuit werk,school en volwassene onderwijs types en sociaal NEP systeempjes.

Ik werkte in meer dan 10 sectoren en dergelijke; produktie mannen wereld kan ik verdragen & omgedraaid maar HAAT het dus wordt ik verplicht hier in ANTWERPEN.
Geen medelijden of wederzijdse communicatie kent men daar door de vergrijzing en opvoed kundig zijn wij belgen ook al lang ni meer dan zwijg ik nog over onveiligheden in diensten en bedrijven en in en rond de MENS.
NU vraagt regering DA ik NOGIS een VIJFDE jaar ga sollicitatie TRAINING doe via vdab "NOGIS" .

Denktge nu echt dat da helpt?!

DE MEESTE vinden niks;krijgen niks;worden vies bekeken en belanden opt OCMW hier in Antwerpen en sommige vinden daad werkenlijk "iets".

EEN MENS MAG NIET WERKEN EN ZICH NUTTIG VOELEN EN GEWAARDEERT; das waarheid ik ben niet alléén en er zen zo vele doelgroepen en mensen die verziekt behandelt worden door hun overheids systeem; zogenaamde sociale mensen, diensten....enz larie & apenkool.

Besef dat ik me nog inhou online want als ik sectoren en diensten cheques en over andere rommel begin dan wordt het imago NIHIL van huidige diensten en vele sectoren.

Meeste zelf standigen;werk gevers;managers;com.afgevaardigden ....enz zen ni veel thuis en hebben GEEN voeling met realiteit en da telt voor die hoog gediplomeerden kostuums DUBBEL zo hard.
Dus liever nen goeikope mens aanwerven die niet tegenpruttelt en onder betaalt wordt of door eigen volk/politiek/gemeente/diensten....onder druk worden geplaatst.

Perfect voorbeeld is die MENS die men voor dood achter liet op of rond een bouw werf...sociaal zekers en ge vindt wel iets tegen eigen volk zeggen - zever.

" Zo "worden arme mensen behandelt en zo behandelt men het vertrouwen van eigen volk !

Als mijnen site u niet aanstaat dan moetge die ook ni lezen.

Laatst gewijzigd door duncan : 27 oktober 2005 om 22:16.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 22:17   #202
duncan
Banneling

Standaard

Quote - Heb ik gedaan en ik blijf bij mijn mening... Als je echt wil werken, heb je direct werk = Z E V E R in 1001 pakskeus

Laatst gewijzigd door duncan : 27 oktober 2005 om 22:18.
Oud 27 oktober 2005, 22:23   #203
Friedman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan
Quote - Heb ik gedaan en ik blijf bij mijn mening... Als je echt wil werken, heb je direct werk = Z E V E R in 1001 pakskeus
U heeft geen werk zeker? Heb iets voor u: Geen ervaring nodig, 35 uur week, bedrijfswagen, laptop, gsm+kaart, maaltijdcheques, 2500 brut op 1 meter van uw deur.
"Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken."
"When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?"
Friedman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 22:23   #204
Friedman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Friedman
U heeft geen werk zeker? Heb iets voor u: Geen ervaring nodig, 35 uur week, bedrijfswagen, laptop, gsm+kaart, maaltijdcheques, 2500 brut op 1 meter van uw deur.
Oh ja, ook geen diploma nodig... en geen verstand
"Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken."
"When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?"
Oud 27 oktober 2005, 22:30   #205
duncan
Banneling

Standaard

NOGMAALS U BENT NIET SOCIAAL & GEEFT HIER EEN DUIDENLIJK STEREOTIEP GRIJS BEELD WEER.

Even duidenlijk zijn een mens in armoede HEEFT geen rijbewijs noch auto en als ik hem had dan reed ik prompt alles omver da kostuum draagt mé laptop want ik leef zelf mé zo'n nen " lijkende " sociale typ die bij mensen thuis pc-internet verbindingen maakt .

OOK LAPTOP PRé MAMA en PAPA ...enz ONDER ZEN GAT en bewust ? NEEN !

En meneer Duncan geïntresseert - NEEN ....waarom MENEER DUNCAN voor u; Ah meneer omdat uw sector enkel uit is op geld en faam gecombineert met mislukte politieke redevoerders en bedrijven die NAAST het eigen volk leven & NI MET !

Laatst gewijzigd door duncan : 27 oktober 2005 om 22:34.
Oud 27 oktober 2005, 22:35   #206
duncan
Banneling

Standaard

pfff techniekers ict-iters pffff boring en trage gasten man man man.

Ik werkte ZELFS 3 KEER onder mijn diploms en attesten die ik verafschuw by the looks of u.

Laatst gewijzigd door duncan : 27 oktober 2005 om 22:38.
Oud 27 oktober 2005, 22:45   #207
Friedman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
NOGMAALS U BENT NIET SOCIAAL & GEEFT HIER EEN DUIDENLIJK STEREOTIEP GRIJS BEELD WEER.

Even duidenlijk zijn een mens in armoede HEEFT geen rijbewijs noch auto en als ik hem had dan reed ik prompt alles omver da kostuum draagt mé laptop want ik leef zelf mé zo'n nen " lijkende " sociale typ die bij mensen thuis pc-internet verbindingen maakt .

OOK LAPTOP PRé MAMA en PAPA ...enz ONDER ZEN GAT en bewust ? NEEN !

En meneer Duncan geïntresseert - NEEN ....waarom MENEER DUNCAN voor u; Ah meneer omdat uw sector enkel uit is op geld en faam gecombineert met mislukte politieke redevoerders en bedrijven die NAAST het eigen volk leven & NI MET !
Ik versta NEEN... geen KLOOT van wat MET KONFITUUR MENEER ... olé pistole, van MAMA en pré PAPA van wat u allemaal schrijft, het lijkt NI MET ela. LET OP! mij allemaal compleet van de pot gerukt. OP UW GAT! VETZAK! NEEN!!

en zal het u geen twee keer zeggen
Oud 27 oktober 2005, 23:19   #208
Doffer
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik versta NEEN... geen KLOOT van wat MET KONFITUUR MENEER ... olé pistole, van MAMA en pré PAPA van wat u allemaal schrijft, het lijkt NI MET ela. LET OP! mij allemaal compleet van de pot gerukt. OP UW GAT! VETZAK! NEEN!!

Ik versta maar al te goed wat ducan hier neerschrijft!
Zo zijn er meer dan 500.000.
Uw reatie mijnheer (?) Friedman, is beneden alles!
Jij bent in elk geval de VETZAK die jij hier ten tonele wil voeren. Mooi eigenbeeld! Jullie soort zijn de uitzuigers van onze maatschappij, niet min noch meer!
Oud 28 oktober 2005, 06:13   #209
xmordan
Burgemeester

xmordan's schermafbeelding

Standaard

Bent U er klaar voor
Oud 28 oktober 2005, 06:19   #210
xmordan
Burgemeester

xmordan's schermafbeelding

Standaard

Het land staat op z'n kop maar onze Verhofstadt gaat een weekje met vakantie. Hopende dat nadien de problemen zijn opgelost.
Verwacht U maar aan nog meer stakingen Meneer de premier.
Oud 28 oktober 2005, 06:21   #211
Chrisis
Provinciaal Statenlid

Chrisis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Man man man.... miserie, miserie!!!

Alle macht aan de arbeiders? 't Zal proper worden als het halfrond gevuld word met Duncans!

Kan
Oud 28 oktober 2005, 06:21   #212
Chrisis
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Man man man.... miserie, miserie!!!

Alle macht aan de arbeiders? 't Zal proper worden als het halfrond gevuld word met Duncans!

Kan er dat iemand vertalen voor mij? Of is er echt niemand die het verstaat...

Laatst gewijzigd door Chrisis : 28 oktober 2005 om 06:22.
Chrisis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2005, 06:47   #213
BartP
Burgemeester

Standaard

HEY nergens geen vuilzakskes te bespeuren?
Zitten ze van nu al in het café van het lang weekend te profiteren?
BartP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2005, 06:58   #214
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
pfff techniekers ict-iters pffff boring en trage gasten man man man.

Ik werkte ZELFS 3 KEER onder mijn diploms en attesten die ik verafschuw by the looks of u.
Nog een die een beetje last heeft van vooroordelen... en nog gewelddadig ook:

Citaat:
...en als ik hem had dan reed ik prompt alles omver da kostuum draagt...
Ik wens u nog veel geluk toe. U zal het nodig hebben....
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2005, 07:02   #215
Chrisis
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ah Doffer begrijpt Duncan wel!

Doffer kan jij me dat eens vertalen in het Nederlands, want ik wil wel naar Duncan luisteren, als ik hem zou begrijpen zou ik er misschien nog begrip voor kunnen opbrengen, misschien hé!
Oud 28 oktober 2005, 08:10   #216
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan
Het stakingsrecht is een recht voor alle werknemers dat in verscheidene nationale en internationale verdragen is beschreven en toegekend.
Op dit recht mogen geen beperkingen worden uitgeoefend dwz stakers hebben het recht om op geweldloze wijze, werkwillenden de toegang tot een bedrijf te ontzeggen en/of hen te overhalen het werk neer te leggen.
Dwangsommen opleggen aan stakingspiketten is dus volledig illegaal en strijdig met het stakingsrecht.
Maar wat dan met het recht op werken, zullen velen zich afvragen?
Wel, dat schijnt helemaal niet te bestaan. Het staat nergens beschreven en er bestaan ook geen verdragen over.
Wat wel bestaat is het recht op arbeid maar dat betekend dan weer helemaal wat anders. Namelijk dat elke burger van zijn overheid een job kan eisen.
Vrijdag wordt een prachtdag en ik raad de militanten dan ook aan om het milieuactivisten-systeem toe te passen. Namelijk bind Uzelf vast aan bedrijfspoorten. Vorm menselijke kettingen om wegen af te sluiten.
Bind U stevig aan elkander vast, het duurt uren voor de politiediensten U hebben losgemaakt en het is volledig geweldloos.
Voor onze regering zit er niets anders op dan de onderhandelingen opnieuw te starten of zichzelf te ontbinden.
De overheid, hoe machtig ook zullen nooit de strijd tegen de basis kunnen winnen. Want uiteindelijk bent U hun kiezers.

Alle macht aan het proletariaat.
[SIZE=5]recht op werk... art 23 van de grondwet ![/SIZE]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2005, 08:39   #217
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Judge
De dwangsom gaat wel degelijk naar de partij die ze geëist heeft, maar dient inderdaad niet ter compensatie van de geleden schade. (zie art. 1385bis e.v. Gerechtelijk Wetboek)
Oeps, inderdaad (art. 1385 quater)

Laatst gewijzigd door Xenon : 28 oktober 2005 om 08:39.
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2005, 09:16   #218
canis lupis
Burger

canis lupis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan
Het stakingsrecht is een recht voor alle werknemers dat in verscheidene nationale en internationale verdragen is beschreven en toegekend.
Op dit recht mogen geen beperkingen worden uitgeoefend dwz stakers hebben het recht om op geweldloze wijze, werkwillenden de toegang tot een bedrijf te ontzeggen en/of hen te overhalen het werk neer te leggen.
Dwangsommen opleggen aan stakingspiketten is dus volledig illegaal en strijdig met het stakingsrecht.
Maar wat dan met het recht op werken, zullen velen zich afvragen?
Wel, dat schijnt helemaal niet te bestaan. Het staat nergens beschreven en er bestaan ook geen verdragen over.
Wat wel bestaat is het recht op arbeid maar dat betekend dan weer helemaal wat anders. Namelijk dat elke burger van zijn overheid een job kan eisen.
Vrijdag wordt een prachtdag en ik raad de militanten dan ook aan om het milieuactivisten-systeem toe te passen. Namelijk bind Uzelf vast aan bedrijfspoorten. Vorm menselijke kettingen om wegen af te sluiten.
Bind U stevig aan elkander vast, het duurt uren voor de politiediensten U hebben losgemaakt en het is volledig geweldloos.
Voor onze regering zit er niets anders op dan de onderhandelingen opnieuw te starten of zichzelf te ontbinden.
De overheid, hoe machtig ook zullen nooit de strijd tegen de basis kunnen winnen. Want uiteindelijk bent U hun kiezers.

Alle macht aan het proletariaat.

Mag ik dan met mijn truck de poorten openbeuken terwijl jullie er aan vast hangen??? met plezier, wat er dan overblijft is voor de meeuwen , als ze het al lusten
canis lupis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be