![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
4 keer verandert van dienst de afgelopen 8 maand 2 interims & pwa kantoor waar ze MAAR 10.000 befr aan werk hadden ??? De dag nadien stond er in de krant dat men er zocht ?! Doe is normaal manneke alez ik loop ier rond mé diploms,attesten JAREN sollicitatie trainingen vanuit werk,school en volwassene onderwijs types en sociaal NEP systeempjes. Ik werkte in meer dan 10 sectoren en dergelijke; produktie mannen wereld kan ik verdragen & omgedraaid maar HAAT het dus wordt ik verplicht hier in ANTWERPEN. Geen medelijden of wederzijdse communicatie kent men daar door de vergrijzing en opvoed kundig zijn wij belgen ook al lang ni meer dan zwijg ik nog over onveiligheden in diensten en bedrijven en in en rond de MENS. NU vraagt regering DA ik NOGIS een VIJFDE jaar ga sollicitatie TRAINING doe via vdab "NOGIS" . Denktge nu echt dat da helpt?! DE MEESTE vinden niks;krijgen niks;worden vies bekeken en belanden opt OCMW hier in Antwerpen en sommige vinden daad werkenlijk "iets". EEN MENS MAG NIET WERKEN EN ZICH NUTTIG VOELEN EN GEWAARDEERT; das waarheid ik ben niet alléén en er zen zo vele doelgroepen en mensen die verziekt behandelt worden door hun overheids systeem; zogenaamde sociale mensen, diensten....enz larie & apenkool. Besef dat ik me nog inhou online want als ik sectoren en diensten cheques en over andere rommel begin dan wordt het imago NIHIL van huidige diensten en vele sectoren. Meeste zelf standigen;werk gevers;managers;com.afgevaardigden ....enz zen ni veel thuis en hebben GEEN voeling met realiteit en da telt voor die hoog gediplomeerden kostuums DUBBEL zo hard. Dus liever nen goeikope mens aanwerven die niet tegenpruttelt en onder betaalt wordt of door eigen volk/politiek/gemeente/diensten....onder druk worden geplaatst. Perfect voorbeeld is die MENS die men voor dood achter liet op of rond een bouw werf...sociaal zekers en ge vindt wel iets tegen eigen volk zeggen - zever. " Zo "worden arme mensen behandelt en zo behandelt men het vertrouwen van eigen volk ! Als mijnen site u niet aanstaat dan moetge die ook ni lezen. Laatst gewijzigd door duncan : 27 oktober 2005 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() Quote - Heb ik gedaan en ik blijf bij mijn mening... Als je echt wil werken, heb je direct werk = Z E V E R in 1001 pakskeus
Laatst gewijzigd door duncan : 27 oktober 2005 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() NOGMAALS U BENT NIET SOCIAAL & GEEFT HIER EEN DUIDENLIJK STEREOTIEP GRIJS BEELD WEER.
Even duidenlijk zijn een mens in armoede HEEFT geen rijbewijs noch auto en als ik hem had dan reed ik prompt alles omver da kostuum draagt mé laptop want ik leef zelf mé zo'n nen " lijkende " sociale typ die bij mensen thuis pc-internet verbindingen maakt . OOK LAPTOP PRé MAMA en PAPA ...enz ONDER ZEN GAT en bewust ? NEEN ! En meneer Duncan geïntresseert - NEEN ....waarom MENEER DUNCAN voor u; Ah meneer omdat uw sector enkel uit is op geld en faam gecombineert met mislukte politieke redevoerders en bedrijven die NAAST het eigen volk leven & NI MET ! Laatst gewijzigd door duncan : 27 oktober 2005 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() pfff techniekers ict-iters pffff boring en trage gasten man man man.
Ik werkte ZELFS 3 KEER onder mijn diploms en attesten die ik verafschuw by the looks of u. Laatst gewijzigd door duncan : 27 oktober 2005 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
en zal het u geen twee keer zeggen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zo zijn er meer dan 500.000. Uw reatie mijnheer (?) Friedman, is beneden alles! Jij bent in elk geval de VETZAK die jij hier ten tonele wil voeren. Mooi eigenbeeld! Jullie soort zijn de uitzuigers van onze maatschappij, niet min noch meer!
![]() |
![]() |
#209 |
Burgemeester
|
![]() Bent U er klaar voor
![]() ![]() ![]()
![]() |
#210 |
Burgemeester
|
![]() Het land staat op z'n kop maar onze Verhofstadt gaat een weekje met vakantie. Hopende dat nadien de problemen zijn opgelost.
Verwacht U maar aan nog meer stakingen Meneer de premier.
![]() |
#211 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Man man man.... miserie, miserie!!! Alle macht aan de arbeiders? 't Zal proper worden als het halfrond gevuld word met Duncans! Kan
![]() |
![]() |
#212 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Man man man.... miserie, miserie!!! Alle macht aan de arbeiders? 't Zal proper worden als het halfrond gevuld word met Duncans! Kan er dat iemand vertalen voor mij? Of is er echt niemand die het verstaat... ![]()
The only thing for free is the cheese in a mousetrap... Laatst gewijzigd door Chrisis : 28 oktober 2005 om 06:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Burgemeester
|
![]() HEY nergens geen vuilzakskes te bespeuren?
Zitten ze van nu al in het café van het lang weekend te profiteren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ah Doffer begrijpt Duncan wel!
Doffer kan jij me dat eens vertalen in het Nederlands, want ik wil wel naar Duncan luisteren, als ik hem zou begrijpen zou ik er misschien nog begrip voor kunnen opbrengen, misschien hé!
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Xenon : 28 oktober 2005 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Mag ik dan met mijn truck de poorten openbeuken terwijl jullie er aan vast hangen??? met plezier, wat er dan overblijft is voor de meeuwen , als ze het al lusten ![]()
![]() |