![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat is een wereld waar ik niet in wil leven.
|
|
|
|
|
#202 |
|
Minister-President
|
Dat is eenieders eigen keuze...
|
|
|
#203 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Banneling
|
een Vuile campagne, dat is het...niet meer, niet minder..ik laat het daar bij
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#207 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik voel me als hetero aangesproken door deze campagne. Maar volgens het CGKR (dat de campagne heeft opgestart) waren holebi's het doelwit van de campagne. Dirk de Meirleir van het CGKR: "Dit is een campagne voor holebi's. We vragen hen contact op te nemen met ons meldpunt wanneer ze te maken krijgen met discriminatie." bron: "Vuile hetero" krijgt een postkaartje (vrtnieuws.net)
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
Misschien met een speciaal manoeuver?
|
|
|
#210 |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Minister-President
|
|
|
|
#212 |
|
Minister-President
|
U laat het er dus écht wel bij hé
|
|
|
#213 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Administrator
|
kunnen jullie het hier een beetje serieus houden, anders verhuizen we deze draad naar K&K.
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gaat iedereen zo'n kaartje in de bus krijgen? En mogen we dan het woord hetero naar eigen goeddunken veranderen in een ander woord en dan de kaartjes op de openbare weg gooien? Of zijn we dan strafbaar wegens sluikstorten én racisme?
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
|
Telkens als er een geile homo afkomt op mijn gezicht schijnen om de man af te schrikken met mijn facade?
|
|
|
#217 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
|
je leeft er nochthans wel in.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
#219 | |
|
|
Citaat:
Kleinburgerlijken begrijpen en onderschrijven net zoals fundamentalistische moslims onze westerse cultuur niet. Hun democratische rechten kan men best meteen ontzeggen (aangezien ze daar eigenlijk zelf ook voor pleiten ) . En ze moeten zwijgen en werken en afdokken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2006 om 08:41. |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Vreemdeling
|
Ik kreeg vandaag een standaard antwoord-email van CGKR in verband met hun vuile hetero campagne.
Daarop heb ik dit geantwoord: [SIZE=2][SIZE=2]"Natuurlijk moet je geen mensen beledigen door te zeggen vuile dit of dat, maar wa[/SIZE]t sommigen blijkbaar nog niet begrijpen, is dat het homohuwelijk een belediging is voor het heterohuwelijk. Als je een seksuele relatie tussen mensen van hetzelfde geslacht maatschappelijk gelijkstelt met een seksuele relatie tussen man en vrouw, dan doe je alsof vruchtbaarheid en de geslachtelijke eenwording tussen man en vrouw niet meer waarde hebben dan bijvoorbeeld anale seks of orale seks enzomeer. Dat is beledigend. Bovendien zorgt het heterohuwelijk voor de toekomst van de maatschappij door kinderen een veilige omgeving te bieden bij hun natuurlijke ouders. Dat is eens te meer een reden om een duidelijk onderscheid te maken tussen hetero- en homorelaties. Hebt u er al bij stil gestaan dat het homohuwelijk impliciet ook huwelijken tussen broers en zussen promoot? Wat is het verschil tussen twee homo-broers die met elkaar zouden trouwen of twee homo niet-broers? Geen natuurlijk. En als twee broers kunnen trouwen, dan ook broer en zus. Zo wordt de betekenis van het huwelijk tenietgedaan. Het homohuwelijk is niet meer en niet minder dan de ideologische afschaffing van het huwelijk. En dat is beledigend!"[/SIZE] |
|
|
|