![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() da kan ik begrijpen heb da ook al gedaan met mijn stervend katje , ma et heeft ook nie geholpen
![]() |
#202 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een Moslim of een Jood kan dus net zoals een Vlaming, perfect en wettelijk een schaap thuis slachten, als hij de algemene wetten op de slachting (verdoving, afvalverwerking, ....) volgt. Als een Moslim of een Jood RITUEEL wil slachten, iets dat bij europese en belgische wet toegelaten is, DAN is daar een voorwaarde aan verbonden, en dient hij naar een ERKENDE slachtplaats te gaan, waar er toezicht is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#204 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als ik het beest niét ritueel wil slachten, mag ik het thuis doen (mits wat formaliteiten), maar als ik eerst een rondje rond het beest wil lopen en het dier wil opdragen aan het Grote Bellenblazende Macaronimonster moet ik ermee naar een erkende slachtplaats?
![]() |
#207 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vorig jaar gezien op 'Peking Express' hoe een Mongoolse steppebewoner annex paardenkweker een schaap slachtte ter bereiding van een maaltijd met zijn aangewaaide Europese gasten.
Deze kerel legde het schaap ruggelings op de grond en maakte een kleine snede ergens ter hoogte van het hart van het dier. Hierop stak hij enkele vingers in de wonde en trok een zenuwbundel over zodat het dier geen pijn meer voelde. En inderdaad, het dier bleef bij bewustzijn tot het was leeggebloed en leek zich niet te verzetten noch pijn te voelen. Het was de meest correcte dierdoding die ik ooit gezien heb. Mss moeten onze eigen slachthuizen én moslims zich hierover maar eens informeren op VT4 ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 21 juni 2006 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar aangezien er in praktijk geen controle is, heb je alle vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() En de voodoo rituelen, waarbij kippen geslacht worden en mensen het bloed over hen moeten krijgen, bij wijze van zegening?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() 't is een zwijnerij as ge het mij vraagt... maar niemand vroeg mij iets...
oeps varkens zullen ze niet slachten .. de moslims... of het moeten mensen zijn zoals Van Goch of zo... |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee bellenblazende macaronimonsters bestaan natuurlijk niet! Het is inderdaad enkel het vliegende spagettimonster, zelfs liever aangesproken als FSM
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
een noodslacht moet ook gebeuren door een ERKENDE slager! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom verbaasd het mij niet dat ge hier wéér eens de moslims, en hun bloeddorstige manieren, zit te verdedigen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |