![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn de evenementen tegen het Vlaams Belang? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
103 | 96,26% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 11,21% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 107. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet meer. Bahar Kimyongur heeft geen enkele terroristische daad gepleegd, de afdeling van het DHKC in België evenmin. Bahar werd veroordeeld omdat hij persmededelingen heeft vertaald.
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De artiesten wisten niet dat de concerten tegen het Vlaams belang waren gericht. Had men ons gevraagd om mee te doen aan een concert tégen het Vlaams Belang, dan hadden we vriendelijk bedankt. Het ligt niet in onze aard om mensen te gaan zeggen wat ze wel of niet moeten doen. Kris Wouters op hun website onder de rubriek Broer van...: Ook Laura lyn wist in het VRT-journaal te vertellen dat het haar niet gezegd is geweest dat het concert tegen het Vlaams Belang was. Einde discussie? Tom Barman had het uitsluitend over een concert voor verdraagzaamheid en heel juist, welke onverlaat kan daar nu tegen zijn? Ook het Vlaams Belang is voor verdraagzaamheid. Pas nadien werd duidelijk wat de ware aard van de concerten was en uiteraard vallen de artiesten in kwestie uit de lucht. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is het wel gemakkelijk om schijnheilig te komen zeggen dat men van niks wist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat zij de waarheid spreken. Mochten ze liegen dan kan Tom Barman gemakkelijk één of ander contract voorleggen waaruit zou blijken dat zij het wel wisten. Laura Lynn bijvoorbeeld schrijft op haar website: Het management én de platenfirma van Laura Lynn benadrukken dat de organisatie schriftelijk de garantie heeft gegeven dat het gaat om een concert voor verdraagzaamheid met een non-politiek karakter. Maar die Tom Barman zwijgt wijselijk in alle talen. Ik zou mij in elk geval zoiets niet laten zeggen. Tom blijkbaar wel. Omdat hij niet anders kan uiteraard. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 juli 2006 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Minister-President
|
![]() hoe kan je spreken van een non-politiek karakter als er op de voorpagina van de stek juist het tegeovergetselde staat. Eindeloos hypocriet als je het mij vraagt..
het zou zo wat hetzelfde zijn mocht een partij zeggen dat ze tegen het cordon is en da iedereen die met het VB praat er uit gooit. Of omgekeerd een coalitie vormen met het Vb en dan zeggen dat je het cordon respecteert. Een week voor de verkeizingen met die boodschap is zo politiek als maar zijn kan.. Dus ofwel trekken de artiesten hun conclusie ofwel volgen ze tom barman. Waarom in de zomer geen concert voor verdraagzaamheid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ooit al 'es goed naar Eddy Wally's pupillen gekeken? Eddy staat spijker van de benzedrine, Ertveldes speedkikker met neuslengte voorsprong. Analyseer Eddy's teksten maar even : "ik spring uit een vliegmasjien." kicken, jong, kicken! "1000 maal bedrogen", Ik zou niet weten hoe dat voor mekaar te krijgen. Wat moet een mens daar al niet voor slikken? "Fell off the floor". Champignons dat wel, maar vind maar 'es het knopje voor deze groente op de weegschalen in de GB. "Arme Joe!". Visionair die Will.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat ze die schriftelijke garantie dan maar gauw tonen. Tot dan geloof ik er juist niks van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar enfin Circe, alsof U het bestaan van de vrijheid van meningsuiting in België zou kunnen betwisten. Kan U hier niet op dit forum ongemoeid de meest krankjorummige ongein trompetteren over moslims? Wilt U dat ik even een paar voorbeeldjes opsnor?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die dan doorgaans de enige kandidaat is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer moeten rockbands voorbeelden voor de jeugd zijn ??
![]() |
#211 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus pro vb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() neen voor u maak ik een uitzondering
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard dat die ook drugs gebruiken. Will Tura gaat meestal geen podium op zonder plusminus 1/3 van een fles whisky naar binnen te werken. En of je drugs nu spuit, drinkt, rookt of snuift maakt weinig uit, het effect is meestal niet zo verschillend.
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat heeft uiteindelijk het vb hiermede te maken (neem wel aan dat ze een hard optreden tegen het dhkc genegen zijn, maar dat zal wel het gros van de bevolking zijn). Nu kom, gelijk het vb een hard optreden tegen linkse terroristen toejuicht, zo juicht bvb groen een hard optreden tegen rechtse terroristen toe. En persoonlijk vind ik dat groen het op dit punt bruiner bakt dan het vb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja. Maar zij worden "hier" alleszins meer "gespaard" dan andere drugverslaafden.
![]() |
#219 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij mogen ze op dezelfde manier behandeld worden. Geen probleem. Ben trouwens al overgeschakeld op alcoholvrij bier (maar kan potverdorie nergens gene bruine tourtel meer vinden).
|
![]() |
![]() |