![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Vreemdeling
|
![]() Ben zowat een star-trek fan vanaf het begin.
In mijn kinderjaren zagen wij in Oostende de zwart/wit versies op tv en daar moest alles voor wijken. Nu vele jaren later had ik alles op video, onlangs buitengezet bij het groot vuil omdat ik de banden niet meer aan de straatstenen kwijtgeraakte en alles op dvd gekocht. Van al wat er van star-trek is uitgebracht, vond ik "Voyager" het minst leuk, omdat dat vrouwmens (Catherine Janeway, of hoe ze ook heete), die kapitein wou spelen, totaal geen ballen aan haar lijf had en de bemanning het voor het zeggen had. Waarom kijk/keek ik naar star-trek? Heel simpel... Wegens mijn druk werkschema, werk-tv-en andere dingen, was dit voor mij een vlucht uit de realiteit naar de fictie, een ander spannend leven in je pure fantasie. Dat ontstrestte mij eigenlijk en je wordt één met één van de figuranten/spelers. Ikzelf, als ik op mijn karakter en logica verderga, was eigenlijk altijd wel een beetje "Vulcan", vond ik van mezelf. En had natuurlijk mn vrouwtje snel gevonden als je de afleveringen van "Enterprise" ne keer bekeek ![]() (klein-dapper-logisch-onbegrepen door de rest) |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Welkom |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar toch geen langspeelfilm? Ambetante aliens die in de tijd teruggaan om de geschiedenis te veranderen, hebben we dat niet al gehad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu is hetr anders, de geruchten zeggen dat die aliens lukken in hun opdracht en dat men dan vanaf daar opnieuw begint. Zo beschadigt men de bestaande canon niet en kan men doen wat men wil. De schrijver fantaseerde (of weet hij echt meer?) dat de vulcans (die met hun lange oren) bv een totaal andere persoonlijkheid zouden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg ge moet mij niet inwijden in de star trek wereld ze
![]() Ik denk alleen dat het niet zo bijzonder interessant is om echt die richting uit te gaan. En hoe Vulcans met een totaal andere persoonlijkheid er uitzien weten we ook al: dat zijn de Romulans. Dat hebben we dus ook al gezien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het was ook voor civilisten bedoeld. Citaat:
Alhoewel er ook interesante ideeën bestaan met Vulcans in de toekomst. klik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En in Enterprise ook, door die grijze gevallen met hun rooi oogskes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Minister
|
![]() vroeger weleens nr star trek gekeken, niets slecht,mr ook geen fan.
vind star wars beter. mr ieder zijn smaak
![]() |
#209 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Minister
|
![]() Patrick Stewart zou graag eens een gastrol spelen in Dr Who.
Click De rollen van (de jonge)Spock, Chekov en nu ook Uhura zijn bekend. Geruchten over Scotty en Kirk zijn er ook nog. De oude Spock zou door Leonard Nimoy, die we als Spock kennen, gespeeld worden. William Shatner zou er nog niet bij zijn omdat hij volgens geruchten teveel geld zou vragen. Het ziet er dus echt naar een terugkeer zijn naar de oude reeks. Ik hoop dat ze de canon respecteren, maar één van de plotmogelijkheden zou een alternatieve tijdlijn zijn, zodat ze kunnen doen wat ze willen. En als je de gehele TNG reeks wilt kopen, een "koopje" (rond de driehonderd Euro) kan je binnenkort bij Amazon bestellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Minister
|
![]() ![]() 16 jaar geleden overleed het brein achter een geniale tv-show. Live long and Prosper, Gene! Ondertussen is de gehele cast bekend. James Kirk - Chris Pine Spock - Zachary Quinto Leonard McCoy - Karl Urban Montgomery Scott - Simon Pegg Uhura - Zoe Saldana Hikaru Sulu - John Cho Pavel Chekov - Anton Yelchin |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hoewel ik de nieuwe film eigenlijk minder en minder zie zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zag in London (forbidden planet) een picardbox maar vonde de prijs van 30 pound wat veel. (ik denk dat er maar goed 6 a 8 episodes op stonden) Zelf heb ik alle andere fanboxen hier liggen net zoals alle reeksen zelfs TAS ![]() Wie leest er hier nog de novels??
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() De eerste fotos van de nieuwe jonge spock (in make-up), gespeeld door Quinto.
Quinto seen in Spock Makeup! |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heeft wat weg van een Romulan, maar dit verwonderd me niet. ![]()
![]() |
![]() |