![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=eno2;1873764]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar toen hoorde ik onlangs die radio-uitzending van het Humanistisch Verbond. Daar verbond die vereniging zich ertoe om het gebruik van privé-auto's te gaan bestrijden uit humanitaire redenen. Hun prognose is eveneens dat het binnen een paar generaties afgelopen is met de proliferatie van dat onding. Het gaat vooruit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Ik heb de eerste 25 jaar van mijn leven doorgebracht op een druk kruispunt van een provincie- stadje, waar de hoekhuizen, en die er onmiddelijk naast, allemaal met regelmaat bezoek kregen van (personenvoertuigen en ) tientonners als geveltoerist, maar die ook soms dieper in de woning penetreerden, zodat de voorgevels en de voorkamers van al die woningen permanent door de verzekeringen in spiksplinsternieuwe staat gehouden werden.
Ik had het geluk dat mijn grootmoeder bij het snorken 's nachts het gedender, gerem en gepiep van deze mastodonten van de chemie-express overstemde. Dat geluid was tenminste iets menselijks, verdomd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() als ge zo een blonde babe wilt, moet ge toch dringend de plaatselijk porsche dealer eens een bezoekje brengen... ![]() Pas op voor mij persoonlijk, moet het vooral een machien zijn da veilig, is groot, (voor veel te kunnen vervoeren) en nen diesel zijn voor veel kilometers te vreten. Nen break, monovolume of (mini)-SUV dus , en voor de rest kan mij da nie veel geven, ne stevige zetel, waar ik een paar uur achtereen in kan zitten goe audio entertainment systeem, en voilla, karren maar, Ja verbrand wa meer mazout dan de doorsnee mazoutstoof, maar ik ga er de trein nie voor pakken, ... wa op een perron staan wachten om dan in een overvolle blikkedoos te kruipen waar nauwelijks airco, is, ge door mekaar geschud wordt, etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ze al aankomen, dan bekaf en gestresseerd. 350 verkeersdoden in de Provincie West-Vlaanderen in 2005. Over auto's, vrouwen en sex heb ik mijn bek nog niet opengetrokken. Dat was niet uit schuchterheid. Ik moet mijn herinneringen eerst ordenen... Laatst gewijzigd door eno2 : 18 augustus 2006 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#207 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Binnen 50 jaar rijden er geen milieubelastende auto's meer rond en dan zullen de losers die zich geen auto kunnen veroorloven wel met andere zever in pakskes afkomen om het privéautogebruik te verbieden. Vooral commieorganisaties zullen dan nog veel meer dan nu, wat zinloos staan roepen in de woestijn.
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral in Amerika. Op stervens na dood. De miljoenen losers die hun leven verloren achter het stuur kunnen zich natuurlijk niet komen beklagen, meneer de winner-voor -zolang- je- household -gods je beschermen. Een weapon of mass destruction blijft een weapon, propere uitlaat of niet. Jouw uitlaatpijpmuziek moet ik ook niet. Het lawaaiprobleem blijft. De congestie in de steden en de files wordt er ook niet mee opgelost. Het is ook mogelijk dat de losers waar je naar verwijst zo snel je banden lossen dat je constant op de velgen moet gaan rijden. Dat banden lossen is trouwens niet strafbaar, zeg ik er maar bij. Ik kom al tien jaar tot mijn groot genoegen niet in een auto meer in, onvoorstelbaar hoe bevrijdend dat werkt: loser te zijn van een metalen kooi op wielen met annex explosievat dat ik kan missen als oorpijn. Jij met je arrogant economische opvattingen over winners en losers. Moeders bekrompenste thuis zeker? Laatst gewijzigd door eno2 : 18 augustus 2006 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 augustus 2006 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mijn banden platzetten mag je van mij doen, als ik het niet zie of te weten kom natuurlijk. Door mij is dit immers wel strafbaar. Als ik het niet zie, en je hebt geluk, start ik geeuwend mijn anti losercompressor, die ik sinds enige tijd heb, waardoor mijn motor dankzij ecofascisten gedurende enkele minuten meer uitlaatgassen uitbraakt, maar who cares. Ik mag nog bij iedereen die ik ken binnen en buiten, wordt zelfs graag gezien. ![]() Ik besef dat ik veel geluk heb.(maar ook keihard WERK) En jij? ![]()
![]() |
![]() |
#211 |
Europees Commissaris
|
![]() Uw uitlatingen over uitlaatgassen laten uitschijnen dat het milieu u niet veel uitmaakt... (?)
Laatst gewijzigd door Havana : 18 augustus 2006 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tsja, zo'n loserantwoord zou ik in jouw plaats misschien ook geven. Alhoewel...
![]() |
#214 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Klachten? Contacteer de ecoloserbrigade.
![]() |
![]() |
#215 |
Europees Commissaris
|
![]() antilosercompressor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge kunt misschien ineens een verbod op admenen uitvaardigen, kwestie van ineens naar het objectief te springen zonder al die tussenstappen.
![]() |
#217 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() loser, band platgezet, compressor, lucht, pompen, banden,...enz...
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() According to research from the World Bank and World Health Organisation,
an estimated 1,2 million fatalities and up to 50 million injuries each year are attributable to traffic accidents. Afijn, een atoombom van tien keer Hiroshima elk jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je bent nog niet eens in staat behoorlijke antwoorden te fantaseren, behalve terugvallen op persoonlijke aanvallen. Je hebt ongetwijfeld een grote auto en een grote bek, maar je intellectuele capaciteiten als forummer blijken peanuts. Stink maar verder alleen uit je bek. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 augustus 2006 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Vertel dat tegen de inwoners van door de auto vervuilde miljoenensteden die nu al in een nauwelijks inadembare olienevel leven...
|
![]() |
![]() |