![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Thuis blijven en Nederlands leren.
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() Gelukkig dat homo's zichzelf doen uitroeien: ze kunnen zich niet voortplanten!
![]() Blijft natuurlijk de vraag waarom het aantal homo's stabiel blijft. Volledig genetisch is nooit bewezen dus heeft de opvoeding er ook veel mee te maken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie discussieert er nooit in andere topics over andere onderwerpen? Wie ligt er zelf in de knoop met zijn geaardheid? Wie weet er diep van binnen iets, maar wil het niet toegeven? Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 augustus 2009 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luister eens, pinda: De stelling dat als A incompleet is, B dus klopt, is allang weerlegd. Bovendien is men welzeker er vrijwel van overtuigd in wetenschappelijke kringen dat het puur genetisch/biologisch is. Dennoch, als het toch met opvoeding te maken heeft, waarom dan dat zelfs de strengst religieuze gezinnen homokinderen baren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gelukkig, anders zouden er wel mensen zijn die met plezier een handje helpen met de uitroeing, nietwaar? Opvoeding is nog veel minder bewezen dan genetica (mijn 2 broers zijn hetero). Voor de biologische "oorzaak" zijn er echter heel wat echte aanwijzingen (genengroep Xn28, hersenstructuur, lengte van de ringvinger, moeders van homozonen hebben vaak een homobroer, enz...) Holebi's kunnen zich trouwens perfect voort planten, enkel kiezen ze er voor om dat via een proefbuis te doen, ipv seks. Indien het niet anders zou kunnen en de wens naar kinderen is voldoende groot, dan zouden ze zich wel perfect kunnen voort planten via seks, maar de daad zelf een stuk minder leuk vinden dan met hun partner. Ik mag er van uit gaan dat jij je ook niet voort plant met een vrouw die je totaal niet aantrekkelijk vindt? Als het zou moeten zou je het wel kunnen, maar dan niet van ganser harte. Trouwens, die afkeer voor holebi's van jou, is die genetisch of door de opvoeding? Of gewoon een ziekte?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 12 augustus 2009 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben moeder van twee kinderen die bi zijn en homo, leg me maar uit wat mijn opvoedkundige kwaliteiten of volgens u het ontbreken hiervan daarmee te maken hebben, ben benieuwd naar uw " verklaring"!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
honkballen. ![]() Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat zo'n suggestie helemaal niet klopt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
je geeft het zelf aan dat al je geleuter over 'promotie maken voor homoseksualiteit, homoseksualiteit als modeverschijnsel etc, alleen maar praat voor de vaak is, aangezien het aantal homo's stabiel blijft.
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() Hmm, liberalist NL, is dit een eerste hint dat jij homo bent?
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Hou op met zagen . Volgens mij ben jij een gast die voor zijn examen als leraar gebuisd was...Totaal gefrustreerd komt die dan hier wat zagen en zeveren over schrijffoutjes of een vergeten komma. Je bijdragen aan de discussie zijn verder beneden alle niveau : 0 / 100.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Als het genetisch is zoals sommigen zeggen, kan het van jou komen. Of van je man ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |