![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Glijdt de BuB af naar extreem-rechts? | |||
Duidelijk |
![]() ![]() ![]() |
18 | 62,07% |
Niet meer dan andere windhanen uit politiek opportunisme |
![]() ![]() ![]() |
11 | 37,93% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#202 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#203 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het echt een beetje bedroevend.
Ik had gedacht om met mijn artikeltje een vinnige discussie uit te lokken, maar het ontaardt hier in een spelletje moddercatch. Willen jullie mekaars vuile was uithangen, dan is dat niet echt mijn probleem, maar betrek er mij dan liever niet zonder reden in. Iedereen weet hier best dat ik Geert Bourgeois en zijn partij véél te Vlaamsgezind en te autoritair vind om ook maar een gram sympathie voor op te brengen. Hun officieel standpunt i.v.m. België gaat lijnrecht in tegen wat ik persoonlijk wens. Hun officiëel standpunt over directe democratie is zo elitair en minachtend tegenover hun kiesvee dat ik ervan over mijn nek ga. Mij dus aanwrijven dat ik GB zou zijn, dat is er vér over. ![]() Jullie zijn gewoon slachtoffer van het particratische denkpatroon en van wat jullie onder partijtucht verstaan. Eens iemand omwille van één programmapunt sympathie betuigt, zou hij voor de rest onvoorwaardelijk achter een partij moeten staan en vervolgens de grootste derrie kritiekloos slikken en de partij tot in het absurde verdedigen. Dat is nu net waarom ik nooit zou toetreden tot een partij. Ik kan BuB's Belgicisme hogelijk waarderen, maar de rest van hun standpunten zijn me te bruin gebakken. Voor de N-VA heb ik geen gram sympathie, maar dat neemt niet weg dat ze onterecht door de kiesdrempelwet bestolen zijn. Door dit te beklemtonen wordt ik plots als N-VA'er en godbetere het zelfs hun voorzitter gebrandmerkt. Waar zijn jullie droeve gedachten? Ik sta in een positie om te prijzen wat me zint, maar af te breken wat ik dégoûtant vind, zonder de zweep van de partijtucht of het zwaard van de zwijgplicht achter me aan. Welk partijlid zit zo comfortabel?
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#206 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#207 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met U? ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#208 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#210 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#211 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#212 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#213 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#214 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan niet van iedereen gezegd worden 8) |
||||
![]() |
![]() |
#215 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#216 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#217 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat staat als een paal (boven water). 3. Er is een regelmatige afvloeiing naar het zuiden. 4. Ik mag niet klagen. Mocht Freya VDB erbij komen zou de partij natuurlijk wel een pak groter worden. 5. Er zitten twee kloten bij, maar de rest is gelukkig rechtlijnig. 6. Ja, al komt er wel wat manipulatie aan te pas. 7. Uiteraard niet. Dan druipt het het af. |
|||
![]() |
![]() |
#218 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn maandag begint goed.
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
PS: Is het geoorloofd je eigen topics te verkloten? ![]()
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet?
Morgen staat hij er immers nog en heeft 'em betekenis op zichzelf. En niemand die nog weet hoe het allemaal begon. ![]()
#220 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat hangt er vanaf. 3. Er stromen toch heel wat liquide middelen naar ginder. 4. Ik noem het liever een stevige basis met groeipotentieel. 5. Neen, de rest is rechtuit en kan met opgeheven hoofd rondparaderen. Die twee kloten verschrompelen erbij in het niets. 6. Zij is van de harde aanpak. Dan knijp ik hem liever. 7. Eerder van neerslachtigheid. Ze zullen hem niet temmen, de fiere Vlaams lul... P.S.: Dat interesseert mij geen fluit. ![]() |
||||||||
![]() |