Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2006, 12:41   #201
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w

dat gedracht heb ik vroeger reeds gezien toen ik met school naar de zoo ging ... of is dit een belediging aan de apen in de zoo?
waarvoor "protesteerden" (woord dat ze nog niet kennen denk ik) ze toen alweer? was dat voor een tekeningetje dat ze niet mooi vonden ? of was dat omdat de paus iets had gezegd dat ze niet leuk vonden?
Was het uit "verdraagzaamheid"? of gewoon bedoeld als beoefening van hun hobby?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 24 november 2006 om 12:43.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 15:04   #202
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
inderdaad, want die onderdrukking mag maar vanuit ene kant komen. Zolang u uw gang kunt gaan is het goed. Maar o wee als u tegengesproken wordt.
ik onderdruk niemand.En ik ga de moslims niet lastig vallen in HUN land...Gij komt hier in mijn weg lopen, en mijn leefwereld verpesten met uw ongewenste aanwezigheid, uw grenzeloze arrogantie en uw rot-religie....Ge zijt hier even ongewenst als de Amerikanen in Irak...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 24 november 2006 om 15:05.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 16:13   #203
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht

Prachtige objectieve bron!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 18:16   #204
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik onderdruk niemand.
Het vervolg van u tekst bewijst dit

Citaat:
.En ik ga de moslims niet lastig vallen in HUN land...Gij komt hier in mijn weg lopen, en mijn leefwereld verpesten met uw ongewenste aanwezigheid, uw grenzeloze arrogantie en uw rot-religie....Ge zijt hier even ongewenst als de Amerikanen in Irak...
Slecht nieuws. Dit is eveneens MIJN land
Wat betrijft u leefwereld te verpesten. Vergeef mij daarvoor. Die bezoek in het psychiatrische instelling, was een didactische schooluitstap.
Ik zal het nooit beter doen

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 18:18   #205
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat was de nieuwe spelling.
Voor hem zijn ze nieuw, aangezien hij er nooit van gehoord heeft

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 18:55   #206
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
Dat 95 % van de Belgen, ongelovige honden zijn, heb jij gezegd.. Ik niet..
Vergelijk jezelf niet met een hond aub ...

Dieren zijn onschuldig.. En staan in een hoge rang in de Islaam.. Dieren zijn heel belangrijk voor ons..
Ongelovigen daarin tegen.. Zijn niet onschuldig.. ze kiezen erzelf voor om ongelovig te zijn...
Is dit bedoeld als klucht of vorm van grappig zijn? Bedoel je dat een achterlijke gevaarlijke godsdienst en zijn onder de knoet gehouden onderdanen de les mogen spellen aan anderen en die als "ongelovigen" bestempelen, of als "ongelovige honden"??? Ocharme die sukkelaars die toevallig op de verkeerde plaats geboren zijn en aldus automatisch onderdanen van een pedofiele rovershoofdman...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 19:25   #207
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Als je iets wist over de Islam, dan wist je dat "de mohammedaanse ideologie" niet bestaat... Er zijn bestaan geen "mohammedanen" op deze wereld, dat is altijd een christelijk misverstand geweest.
Er zijn bestaan??

Er zijn bestaan geen "mohammedanen" op deze wereld, dat is altijd een christelijk misverstand geweest.

De volgelingen van Mohammed worden nu eenmaal mohammedanen genoemd. En onrechte heeft de Vrije Wereld vandaag de termen "islam" en "moslim" geadopteerd.

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 24 november 2006 om 19:26.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 20:49   #208
gladiator
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ja inderdaad, ik ben Moslim, mij intresseert dat pasje niet, maar ik kan er wel gebruik van maken als ik het nodig heb hahaha
En weer val je door de mand. Bevestigt ook mooi wat steeds meer mensen hier reeds wisten. Bedankt!

Ga trouwens maar es aan Joden vragen hoe hun pasje hen geholpen heeft als ze het nodig hadden.
gladiator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 21:10   #209
Samrah
Schepen

Standaard

Dvarek, dat pasje zegt dat ik belg ben, dus evenveel rechten en plichten heb als jij.
En mag ik u aub vragen om mij nooit met een Jood te vergelijken dank je wel

En Bobke: ik denk dat Khalid genoeg vrienden heeft, jij valt hem persoonlijk aan omdat je hem op geen andere ding kunt tegenspreken.
Wat een niveau zeg..
Samrah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 21:10   #210
Samrah
Schepen

Standaard

Andev: ben je uw zelfbeklag aan het doen??
Oud 24 november 2006, 21:20   #211
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Voor wie er nog aan twijfelen zou: de respectloze uitlatingen van Sarmah zijn duidelijk gestoeld op de mohammedaanse schrifturen, die leren dat joden apen en zwijnen zijn, christenen honden, dat alleen Mohammed's mannelijke volgelingen volwaardige mensen zijn, dan de vrouwelijke, en dat zij die zich niet willen onderwerpen aan Mohammed of zijn volgelingen Untermenschen zijn die misschien mogen blijven als zij zich nederig opstellen en opdraaien voor de "sociale zekerheid" van de volgelingen, zoniet zonder schroom dienen gekeeld te worden.

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 24 november 2006 om 21:21.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 21:46   #212
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En Bobke: ik denk dat Khalid genoeg vrienden heeft, jij valt hem persoonlijk aan omdat je hem op geen andere ding kunt tegenspreken.
Wat een niveau zeg..
Wie val ik aan ?
Als ik u was zou ik mijn ogen eens uitwrijven of er het zwijgen toe doen als ik niets te vertellen heb..
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 22:17   #213
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvarek Bekijk bericht
Ga trouwens maar es aan Joden vragen hoe hun pasje hen geholpen heeft als ze het nodig hadden.
Mag ik toch nog een klein verschil opmerken? De joden hadden namelijk geen land van herkomst met kernwapens.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 22:28   #214
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 22:50   #215
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Voor wie er nog aan twijfelen zou: de respectloze uitlatingen van Sarmah zijn duidelijk gestoeld op de mohammedaanse schrifturen, die leren dat joden apen en zwijnen zijn, christenen honden, dat alleen Mohammed's mannelijke volgelingen volwaardige mensen zijn, dan de vrouwelijke, en dat zij die zich niet willen onderwerpen aan Mohammed of zijn volgelingen Untermenschen zijn die misschien mogen blijven als zij zich nederig opstellen en opdraaien voor de "sociale zekerheid" van de volgelingen, zoniet zonder schroom dienen gekeeld te worden.
En wat met de joodse schrifturen (Talmud) die enkel joden als volwaardige mensen verschouwen en de niet-joden zien als vee waar een jood zo ongeveer mee mag doen wat hij wil? Wat met de eeuwen van vervolging door de katholieke kerk van andersdenkenden evenals de vaak gedwongen kerstening van niet-Europese volkeren?

De joods-christelijke traditie is gewoon één pot nat. Het is erg hypocriet om enkel de Islam te bekritiseren voor diezelfde intollerantie waar de andere religies ook schuldig aan zijn.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 22:59   #216
Samrah
Schepen

Standaard

Als ik zeg: ik wil niet vergeleken worden met een Joodse , dan is dat een respectloze uitlating want o wee als ik iets zeg over een jood of wat dan ook maar men mag moslims beledigen tot en met: maar dan is het geen respectloze uitlating maar een mening.. Twee maten , twee gewichten!
En derbij, ik heb nog nooit zoals de grote meerderheid het Christendom of het Jodendom beledigd zoals er bij de Islaam gedaan wordt! Ik zeg enkel wat de Waarheid mij zegt: dat de niet-moslims Het Paradijs niet zullen intreden maar heb ik ooit gezegd dat Jezus een klootzak was of een verkrachter?? NEEN, ik heb respect voor andere "geloven" maar geloof wel dat Mijn Geloof de enige echte is!
Oud 24 november 2006, 23:18   #217
van Maerlant

Standaard

Tuurlijk. Na onze dood gaan wij Christenen allemaal branden in de hel; omdat we een dier eten dat mohammed niet kende, en een drank drinken die toen nog niet bestond
Meisje toch, hoe kan een geloof dat geen naastenliefde predikt het enige ware zijn?
Oud 24 november 2006, 23:24   #218
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeg enkel wat de Waarheid mij zegt: dat de niet-moslims Het Paradijs niet zullen intreden maar heb ik ooit gezegd dat Jezus een klootzak was of een verkrachter?? NEEN, ik heb respect voor andere "geloven" maar geloof wel dat Mijn Geloof de enige echte is!
Dat is juist het punt.
Hoe weet gij wat de waarheid is ?
Waarom zou ik geloven dat Mo de waarheid sprak en Jezus niet ?
Feit is dat Jezus vrede predikte en Mo oorlog.
Dus indien ik zou geloven koos ik voor Jezus hoor.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 23:26   #219
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat is juist het punt.
Hoe weet gij wat de waarheid is ?
Waarom zou ik geloven dat Mo de waarheid sprak en Jezus niet ?
Feit is dat Jezus vrede predikte en Mo oorlog.
Dus indien ik zou geloven koos ik voor Jezus hoor.
Niemand heeft de waarheid in pacht. De Bisschop in zijn kathedraal, noch de heremiet in zijn grot. Misschien is er niet één waarheid, maar meerdere? Misschien is er geen waarheid?

(dit laatste wil ik natuurlijk zelf niet geloven, maar ja, men moet het objectief houden)
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 24 november 2006, 23:30   #220
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik zeg: ik wil niet vergeleken worden met een Joodse , dan is dat een respectloze uitlating want o wee als ik iets zeg over een jood of wat dan ook maar men mag moslims beledigen tot en met: maar dan is het geen respectloze uitlating maar een mening.. Twee maten , twee gewichten!
En derbij, ik heb nog nooit zoals de grote meerderheid het Christendom of het Jodendom beledigd zoals er bij de Islaam gedaan wordt! Ik zeg enkel wat de Waarheid mij zegt: dat de niet-moslims Het Paradijs niet zullen intreden maar heb ik ooit gezegd dat Jezus een klootzak was of een verkrachter?? NEEN, ik heb respect voor andere "geloven" maar geloof wel dat Mijn Geloof de enige echte is!
Je hoeft enkel de feiten te zeggen. Feit is dat Jezus geen klootzak of een verkrachter was. Rotmo wel. Dit zijn feiten. En of je dat nu graag hoort of niet. Ik ga geen feiten verzwijgen omdat jij dit als 'respectloos' aanziet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be