![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was het uit "verdraagzaamheid"? of gewoon bedoeld als beoefening van hun hobby?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 november 2006 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() ik onderdruk niemand.En ik ga de moslims niet lastig vallen in HUN land...Gij komt hier in mijn weg lopen, en mijn leefwereld verpesten met uw ongewenste aanwezigheid, uw grenzeloze arrogantie en uw rot-religie....Ge zijt hier even ongewenst als de Amerikanen in Irak...
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 24 november 2006 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Prachtige objectieve bron!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Schepen
|
![]() Het vervolg van u tekst bewijst dit
![]() Citaat:
Wat betrijft u leefwereld te verpesten. Vergeef mij daarvoor. Die bezoek in het psychiatrische instelling, was een didactische schooluitstap. Ik zal het nooit beter doen ![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Schepen
|
![]() Voor hem zijn ze nieuw, aangezien hij er nooit van gehoord heeft
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn bestaan geen "mohammedanen" op deze wereld, dat is altijd een christelijk misverstand geweest. De volgelingen van Mohammed worden nu eenmaal mohammedanen genoemd. En onrechte heeft de Vrije Wereld vandaag de termen "islam" en "moslim" geadopteerd.
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 24 november 2006 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Ga trouwens maar es aan Joden vragen hoe hun pasje hen geholpen heeft als ze het nodig hadden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Schepen
|
![]() Dvarek, dat pasje zegt dat ik belg ben, dus evenveel rechten en plichten heb als jij.
En mag ik u aub vragen om mij nooit met een Jood te vergelijken dank je wel En Bobke: ik denk dat Khalid genoeg vrienden heeft, jij valt hem persoonlijk aan omdat je hem op geen andere ding kunt tegenspreken. Wat een niveau zeg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Schepen
|
![]() Andev: ben je uw zelfbeklag aan het doen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Minister
|
![]() Voor wie er nog aan twijfelen zou: de respectloze uitlatingen van Sarmah zijn duidelijk gestoeld op de mohammedaanse schrifturen, die leren dat joden apen en zwijnen zijn, christenen honden, dat alleen Mohammed's mannelijke volgelingen volwaardige mensen zijn, dan de vrouwelijke, en dat zij die zich niet willen onderwerpen aan Mohammed of zijn volgelingen Untermenschen zijn die misschien mogen blijven als zij zich nederig opstellen en opdraaien voor de "sociale zekerheid" van de volgelingen, zoniet zonder schroom dienen gekeeld te worden.
Laatst gewijzigd door Basy Lys : 24 november 2006 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik u was zou ik mijn ogen eens uitwrijven of er het zwijgen toe doen als ik niets te vertellen heb.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De joods-christelijke traditie is gewoon één pot nat. Het is erg hypocriet om enkel de Islam te bekritiseren voor diezelfde intollerantie waar de andere religies ook schuldig aan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Schepen
|
![]() Als ik zeg: ik wil niet vergeleken worden met een Joodse , dan is dat een respectloze uitlating want o wee als ik iets zeg over een jood of wat dan ook maar men mag moslims beledigen tot en met: maar dan is het geen respectloze uitlating maar een mening.. Twee maten , twee gewichten!
En derbij, ik heb nog nooit zoals de grote meerderheid het Christendom of het Jodendom beledigd zoals er bij de Islaam gedaan wordt! Ik zeg enkel wat de Waarheid mij zegt: dat de niet-moslims Het Paradijs niet zullen intreden maar heb ik ooit gezegd dat Jezus een klootzak was of een verkrachter?? NEEN, ik heb respect voor andere "geloven" maar geloof wel dat Mijn Geloof de enige echte is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() ![]() ![]() Meisje toch, hoe kan een geloof dat geen naastenliefde predikt het enige ware zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe weet gij wat de waarheid is ? Waarom zou ik geloven dat Mo de waarheid sprak en Jezus niet ? Feit is dat Jezus vrede predikte en Mo oorlog. Dus indien ik zou geloven koos ik voor Jezus hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
(dit laatste wil ik natuurlijk zelf niet geloven, maar ja, men moet het objectief houden)
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
![]() |