![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Doe maar verder met jullie semantische spelletjes, die allochtone criminelen zullen voor immer geboekstaafd blijven in het collectief geheugen als de moordenaars van G. Demoor. (Met uitzondering van de progressieve mierenbreinen : daar is enkel plaats voor progressief minimaliseringsgelul). |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Banneling
|
Een linkje? Als ik al de dhimmitude-afzeik van Bazilfunk hier wil plaatsen, moet ik eerst een server bijvragen aan de mods.
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vraag geen bloemlezing; ik vraag één linkje... Dat zal de server nog wel net aankunnen, denk je ook niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedereen is onschuldig tot dat de schuld bewezen is. En dat bewijs van schuld krijg ik het liefst van een rechtbank en niet van een paar schuimbekkende haatdragers.
Laatst gewijzigd door Pietje : 25 december 2006 om 22:26. |
|
|
|
|
|
#207 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ga uwe flauwekul elders verkopen
|
|
|
#209 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je zou het bijvoorbeeld kunnen doen omdat je geloofwaardigheid hier op het spel staat...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trouwens je moet nog niet zo hypocriet doen Pietje, jouw eerste stellingkje verkondig je ook alleen maar als er allochtoon crapuul of moordenaars deze draden halen. In andere gevallen zal je die stelling niet snel bovenhalen hé. |
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"is mijn naam Guido Domoor?" Bazilfunk-21/10/2006 "wow wow ge gaat ons nu wijsmaken dat vlamingen heilige boontjes zijn terwijl iedereen wel weet dat het een nest is van neo -nazis, skinheads, marginalen en leeglopers" Bazilfunk-09/10/2006 |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het verdict van een rechtbank of assisenjury.
|
|
|
#213 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke waarheid ?? De waarheid die jij hier terplaatse uitvindt ??
|
|
|
#216 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Banneling
|
het is enkel een staaltje van Bazilfunk's mentaliteit.Dat verklaart dan ook waarom hij allochtonen verkiest te verdedigen inplaats van de door hem duidelijk geminachtte en/of gehate Vlamingen.Je niet onnozeler voordoen als je bent hé Raf...Het is zo al erg genoeg.
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je toogpraat maakt niet de minste indruk.
|
|
|
#220 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals ik al zei: ik heb geen zin om al de berichten van die mens te doorworstelen naar iets wat ik meer dan waarschijnlijk toch niet zal vinden. Ik leid uit uw pertinente weigering om een linkje te plaatsen af dat uw beschuldiging aan het adres van Bazilfunk uit de lucht gegrepen is. Zo, daarmee weten we dan ook weer wat uw geloofwaardigheid voor u betekent. Evenveel als ze waard is: niets.
|
|
|