![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Tot nader order ben ik nog niet ontploft! ![]()
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geef je eigenlijk toe dat er een kans is dat het Vlaams Belang de grote winnaar zal worden?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Staatssecretaris
|
![]() ik denk eerder voor de nva, ofwel gaan ze plat op hun bek met de staatshervorming en worden ze afgemaakt ofwel slagen ze er toch nog in
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Staatssecretaris
|
![]() de nva heeft al vele principes verloochtent, de staatshervorming wordt de volgende
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 16 februari 2007 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Elke dag een verrijzenis! ![]() Ze moesten je heilig verklaren! ![]()
![]() |
![]() |
#207 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik sluit zelfs de Open VLD nog niet eens uit, want in verkiezingstijd lopen er een heel arsenaal rond aan nuttige idioten.
![]() |
#208 |
|
![]() Weet je dat ik dat al jaren zeg tegen iedereen, eindelijk iemand gevonden die me gelijk geeft!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Minister-President
|
![]() "Niveau" zijn we gewoon van Blokkers Luc, en dat weet ge best... ![]() Hoedanook is de vergelijking treffend, ze staan nog op hun plaats ook. Filip kan zijn pret niet op en den Ananas steekt zich weg uit (eerlijke !? woeha)schaamte... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() Dat deze affichecampagne nu al een succes is kan afgemeten worden aan de reacties van de verzuurden. Tjonge, die ergernis ... ze moeten zich bijzonder aangesproken voelen door de boodschap van die affiche, anders zouden ze zo niet zitten schuimbekken.
Hoe hoger de zuurtegraad , hoe meer de Filosofen, Brugge &V , en consoorten zich aangesproken weten omwille van hun horen-zien-en zwijgen apengedrag. Dat apengedrag onderlijnen ze dan nog eens extra door wild om zich heen te springen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Minister
|
![]() Ook Verhofstadt gaat de beestige toer op...
PS: de Vb'ers moeten dringend eens leren wat humor is. Zo'n affiche introduceren (ik vind het marketinggewijs trouwens goed gevonden) is de deur voor spot openen. Of vinden VB'ers dat het lachen met hun affiches een vorm van heilschennis is die beter kan verboden worden?
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 17 februari 2007 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Minister
|
![]() PvdA doet niet mee aan al dat beestig gedoe en houdt het menselijk...
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je meer apen hebben per partij!
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 17 februari 2007 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |