![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je spreekt me opzettelijk aan op een wijze die ik uitdrukkelijk en uitgesproken niet op prijs stel. De lust om inhoudelijk te reageren ontgaat me dan ook volledig. Meer nog...
Je vliegt voor een weekje op mijn negeerlijst en dan neem ik een nieuwe beslissing. Paulus. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=205 Laatst gewijzigd door Paulus : 1 maart 2007 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik insinueer niks. Al wat ik zeg omtrent jouw persoon kan ik staven en dat weet je best. Ik citeer alleen maar wat je zelf gezegd hebt en nooit hebt teruggenomen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#204 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Volgens mij gaat het hier helemaal niet over angsten, maar over een elementaire vorm van beleefdheid. Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar omwille van jouw woord haal ik Doki terug van mijn negeerlijst en doe ik alsof niks gebeurd is. Per slot van rekening is het wel mooi dat forummers voor elkaar opkomen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 maart 2007 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
Evengoed bestaat die negeerlijst niet voor niets, de mijne begint de 20 namen te benaderen waar ik per-1 lang genoeg bij nagedacht heb om zeker te weten dat ik ze niet terugzet zelfs al weet ik (zoals van de helft ongeveer) allang niet meer wie en waarom.
![]() |
![]() |
#207 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In dit land is een groepsverkrachting nog altijd fout. Dat wordt bestraft. Stellen dat verkrachting gelijk is aan integratie, is geen kritiek op het vreemdelingenbeleid, maar het zegt dat alle vreemdelingen verkrachters zijn. Dát is pas onaanvaardbaar. En mensen die zeggen: Hij heeft gelijk, die zijn racist geworden door dit discours. Ik zeg niet dat er zo mensen zijn, maar het is ook niet uit te sluiten dat er zo géén mensen zijn. Citaat:
Citaat:
Het gaat dan ook niet om beleefdheid, want dan zou het geldig zijn voor wanneer hetero's het zeggen en wanneer homo's het zeggen. Maar dat is niet zo. Het gaat hem specifiek over het feit dat een homo die woorden in de mond neemt (en dat is géén poging tot humor, Geertje ![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er wordt ook niet gezegd dat alle vreemdelingen aan groepsverkrachtingen doen hé? En ja, het waren alleen vreemdelingen. Citaat:
Citaat:
Van wie weet jij het? Citaat:
Citaat:
Dan is 95% homofoob denk ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 maart 2007 om 18:33. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() Niet-Blokker Paulus gaat weer de leugen tour op.
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft de rechter geoordeeld aan de hand van de bewijsstukken dat deze aanzetten tot racisme, of heeft ie dat niet?
Ben jij dan een racist geworden door het lezen van de bewijsstukken die zogezegd aanzetten tot racisme? Zeg je ja, dan ben je een racist, Zeg je nee, dan zetten ze blijkbaar toch niet aan tot racisme. En neen, ik ben inderdaad geen Blokker. Of jij dat nu gelooft of niet, verandert daar niks aan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 maart 2007 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zover staan we dus. Je sluit de deuren van je hart voor mij en drukt op de negeerknop. Toen ik het las - ik was net aan het ontbijten met de laptop erbij - viel de toast met aardbeienconfituur pardoes uit mijn mond om met een plons in mijn koffie te belanden - met rampzalige gevolgen voor mijn witte overhemd trouwens, maar daar kon ik op dat moment zelfs niet aan beginnen denken. Ik kan begrijpen schat dat je wat tijd nodig hebt om na te denken, en dat de lust er na al die tijd een beetje uit is. Ik gun je die tijd met heel mijn hart, maar sluit me alsjeblieft niet uit! Ik wordt gek als ik er nog maar aan denk! Paulusje, als je dit leest, open alsjeblieft terug je hart voor me, voor mij, voor je dokietje! Pleaaaaase!!! Maar ik laat je vrij als je dat wilt. Het is jouw beslissing. Denk er alleen goed over na. Je wanhopige maar nog steeds hoopvolle Doki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() Nouja zeg
![]()
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Partijlid
|
![]() Die mens zal de kwaliteit van het VB verbinden aan het niveau van jouw reacties Marlboro.
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|