Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2007, 22:34   #201
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En als u toch zo'n groot wantrouwen hebt, dien dan een klacht in tegen Digipolis, weet je het ineens.
Ik hoorde kort voor de verkiezingen iemand op RadioI in 'Voor de dag' uitleggen dat het idd mogelijk is dat degene die het programma schrijft het ook kan manipuleren. Niemand beweerde dat dit gebeurde maar de kans bestaat dus wel degelijk. Er er is tot nu toe geen enkele controle op.

Zou jij de verkiezinsuitslag vertrouwen als het programma door een VB-lid geschreven was? Ook als er rare toevalligheden plaatsvinden?

Herinner je nog wat een show het onlangs in Hoboken is geweest om een minderheidsbestuur op poten te krijgen?

Dit zei Hugo Coveliers daarover:

Citaat:
Hij wees ook op de twijfel op de avond van de lokale verkiezingen over het uitblijven van de uitslagen, met name in het Antwerpse. "Toen op 8 oktober het twee uren duurde vooraleer de verkiezingen van het district Hoboken konden worden uitgeteld en bleek dat die vermaledijde rechtse partijen Vlaams Belang-Vlott daar slechts één zetel te weinig hadden voor de meerderheid, werd mijn argwaan ten top gedreven", verklaarde Hugo Coveliers.

http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/belgie/349775

Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 maart 2007 om 22:34.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 22:36   #202
Dynamics
Burger

Dynamics's schermafbeelding

Standaard

Awel, dien een klacht in heb ik toch gezegd. Volgt een onderzoek en heb je antwoorden. Waarom is dat nog niet gebeurd?

En tuurlijk kan degene die het programma schrijft het ook beïnvloeden, daar heb ik 'voor de dag' niet voor nodig, elemantaire Pc-kennis. Als je toch zo twijfelt vraag dan de broncode op hè en controleer of die gemanipuleerd is om een bepaalde partij te bevooroordelen of een bepaalde partij te benadelen.

Laatst gewijzigd door Dynamics : 1 maart 2007 om 22:40.
Dynamics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 22:39   #203
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
Awel, dien een klacht in heb ik toch gezegd. Volgt een onderzoek en heb je antwoorden. Waarom is dat nog niet gebeurd?
Omdat niemand tot nu toe iets kan bewijzen.
Er is immers niet eens controle mogelijk.
Oud 1 maart 2007, 22:41   #204
Dynamics
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Omdat niemand tot nu toe iets kan bewijzen.
Er is immers niet eens controle mogelijk.
Alstublieft hè, programma's bestaan altijd uit programmeertaal dus controle is altijd mogelijk.

Laatst gewijzigd door Dynamics : 1 maart 2007 om 22:45.
Oud 1 maart 2007, 22:43   #205
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Volgens de prof op de radio niet.
Oud 1 maart 2007, 23:20   #206
Dynamics
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Volgens de prof op de radio niet.
Welke prof? Het is toch simpel. De verkiezingen zijn niet over internet verlopen hè. Ofwel kan je op broncode zien of alles naar wens verliep ofwel kan je controleren of bij het toekennen van de blanco stemkaarten iets mis is gegaan of bij d verzameling van de gegevens. En trouwens, ik dacht toch dat het VB niet verloren had, dat zeiden ze zelf toch.
Oud 1 maart 2007, 23:55   #207
Dynamics
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
"Voorstanders
Harry Mulisch is of was een vurig aanhanger van Castro. Hij bezocht Cuba en had talloze ontmoetingen met Castro. Mulisch publiceerde hierover het boek Het woord bij de daad (1968). In Vlaanderen is voormalig SP.A-voorzitter Steve Stevaert eveneens een vurig aanhanger van Castro."

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fidel_Castro

"Stevaert en Cuba: wat schrijven de Cubaanse media?"

http://lvb.net/item/608

"Stevaert, Fidel en Che

Steve Stevaert bezocht onlangs Cuba en chaperonneerde het België-bezoek van de communistische dochter van Che Guevara. De Vlaamse succespoliticus was amper opgestegen in Havana of de Cubaanse dictator veroordeelde een rij dissidenten tot levenslang. Stevaert zal beschaamd zijn over zijn Castro-passie. Laat het koketteren met seniel-links aan Kristien Hemmerechts en haar Bart. "

Frans Crols in Trends van 22 mei 2003

2 minuten opzoekwerk op google volstaan hoor...
Manneke, daar gaat het mij niet over. Als zij tot grote aanhangers van het communisme gerekend moeten worden, is FdW minstens even erg als ons Dolfke. Altijd met dat karikaturieel gedoe, ik weet wel dat linksen zich daar ook vrolijk aan bezondigen. Maar wees gerust, ik heb iets tegen het Vlaams Belang omdat ik het een partij voor agressieve bangeriken vind, net zoals die moslims die zich op hun religie keren en niet meer open staan voor andere meningen. Jullie en dat soort allochtonen zijn één pot nat. Gaan jullie elkaar toch lekker gezellig op een eiland tegen elkaar discussiëren waarom jullie cultuur superieur is.

Laatst gewijzigd door Dynamics : 1 maart 2007 om 23:57.
Oud 2 maart 2007, 00:00   #208
Dynamics
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Je verwijt mij te geloven wat andere partijen mij wijsmaken maar gelooft je eigen partij wel blindelings blijkbaar.
Inderdaad, ze hebben altijd elke partij door. En wat ze nog niet doorhebben zal de partij hun wel zeggen door te hebben!
Oud 2 maart 2007, 00:12   #209
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad, ze hebben altijd elke partij door. En wat ze nog niet doorhebben zal de partij hun wel zeggen door te hebben!

Moest ik blindelings mijn partij volgen dan zou ik dus ook tegen de doodstraf zijn en dat klopt al niet want ik ben voor de doodstraf en ik kan gerust nog een beetje doorgaan.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 00:20   #210
Dynamics
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Nope,denk jij nu echt dat andere partijen u en mij alles wijsmaken,lol.
Je moet nog veel leren.

Als ik naar de vergadering ga en er word bv gezegd van kijk;dit en dit mag niet naar buiten worden gebracht dan zal dat ook zo zijn,dan moet je je klep houden.
Waarom hou je dan in zo'n gevallen je klep?
Oud 2 maart 2007, 00:24   #211
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom hou je dan in zo'n gevallen je klep?
Als wij een nieuw agenda punt hebben en een heel goeie die de andere partijen niet aan gedacht hebben dan moet dit voor een bepaalde tijd behouden worden in de groep en mag alleen naar buiten worden gebracht als de tijd er rijp voor is en dat is iets waar iedereen akkoord mee moet zijn.
Oud 2 maart 2007, 00:28   #212
Dynamics
Burger

Standaard

Citaat:
Als wij een nieuw agenda punt hebben en een heel goeie die de andere partijen niet aan gedacht hebben dan moet dit voor een bepaalde tijd behouden worden in de groep en mag alleen naar buiten worden gebracht als de tijd er rijp voor is en dat is iets waar iedereen akkoord mee moet zijn.
Ah, als u nieuw agendapunt hebben u dat geheim moeten houden. Wat voor agendapunten u dan hebben, moeten wel rare punten zijn, want normaal partijen direct met nieuwe standpunten naar buiten komen om anderen voor te zijn.
Oud 2 maart 2007, 00:35   #213
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, als u nieuw agendapunt hebben u dat geheim moeten houden. Wat voor agendapunten u dan hebben, moeten wel rare punten zijn, want normaal partijen direct met nieuwe standpunten naar buiten komen om anderen voor te zijn.
Ik spreek dus wel op gemeentelijk vlak.

Ik zal u eens uitleggen;iedere maand is er een vergadering/bijeen komst.
Dan word er natuurlijk het één en ander nagegaan en voorgelegd enz....
We bekijken zoveel mogelijk opties en nieuwe dingetjes en als we daarop komen dan houden we het heel eventjes stil.
Je kan niet zomaar de dag nadien ermee naar buiten komen.Waarom niet;je kan niet altijd op 2-3 uren meteen alles in orde brengen en we gaan ook nog altijd eens extra na of de andere partijen ons niet kunnen pakken natuurlijk en willen er dus zeker van zijn dat ook alles klopt ect....

Er komt nog heel wat bij bekijken.

Er komt ook een krantje uit van ons in onze gemeente om de zovele maanden.De artikels die we/men schrijft moeten eerst goedgekeurd worden door hoger hand en ik denk dat dit bij de meeste partijen wel het geval zal zijn.
Oud 2 maart 2007, 00:44   #214
Dynamics
Burger

Standaard

Citaat:
Ik spreek dus wel op gemeentelijk vlak.

Ik zal u eens uitleggen;iedere maand is er een vergadering/bijeen komst.
Dan word er natuurlijk het één en ander nagegaan en voorgelegd enz....
We bekijken zoveel mogelijk opties en nieuwe dingetjes en als we daarop komen dan houden we het heel eventjes stil.
Je kan niet zomaar de dag nadien ermee naar buiten komen.Waarom niet;je kan niet altijd op 2-3 uren meteen alles in orde brengen en we gaan ook nog altijd eens extra na of de andere partijen ons niet kunnen pakken natuurlijk en willen er dus zeker van zijn dat ook alles klopt ect....

Er komt nog heel wat bij bekijken.

Er komt ook een krantje uit van ons in onze gemeente om de zovele maanden.De artikels die we/men schrijft moeten eerst goedgekeurd worden door hoger hand en ik denk dat dit bij de meeste partijen wel het geval zal zijn.
Daar kan ik niets tegen inbrengen, dat zal inderdaad in andere partijen ook zo zijn Ik sprak met mijn opmerking over geloven wat de partij zegt ook algemeen, als u oprecht in de meeste van hun standunten gelooft, ze ook kent en uw stemgedrag niet wordt bepaald vanuit een enorme wrok tegenover politiek in het algemeen, vind ik dat allemaal OK. Zolang het je eigen mening is. Veel VB aanhangers d enken iedereeen door te hebben maar geloven blindelings wat hun partij zegt.
Oud 2 maart 2007, 00:48   #215
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar kan ik niets tegen inbrengen, dat zal inderdaad in andere partijen ook zo zijn Ik sprak met mijn opmerking over geloven wat de partij zegt ook algemeen, als u oprecht in de meeste van hun standunten gelooft, ze ook kent en uw stemgedrag niet wordt bepaald vanuit een enorme wrok tegenover politiek in het algemeen, vind ik dat allemaal OK. Zolang het je eigen mening is. Veel VB aanhangers d enken iedereeen door te hebben maar geloven blindelings wat hun partij zegt.
Ik zal u nog wat meer duidelijkheid geven.
Nog voor ik ooit van het vb had gehoord had ik al m'n mening over bv homo's,criminaliteit,allochtonen enz...

Mijn ouders hebben daar niets mee te maken.Het is gewoonweg allemaal uit eigen ondervinding zalk maar zeggen.
Vlaanderen onafhankelijk is vooral dankzij het vb dat ik daar vanop de hoogte ben gebracht en dat klopt dus ook weldegelijk zeker nadat ik karel de gucht het een aantal jaar geleden zelf horen toegeven heb in een debat en dan spreek ik over die onterechte geldstroom van vlaanderen naar wallonie.

Met cijfers het ik wat meer moeite want iedere partij goochelt daar soms een beetje teveel mee vind ik.
Oud 2 maart 2007, 00:53   #216
Dynamics
Burger

Standaard

Ik ben het helemaal oneens met uw mening, maar het is in mijn ogen uw recht die mening te hebben.
Oud 2 maart 2007, 00:56   #217
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben het helemaal oneens met uw mening, maar het is in mijn ogen uw recht die mening te hebben.
Oneens met wat?
Oud 2 maart 2007, 01:01   #218
Dynamics
Burger

Standaard

Citaat:
Oneens met wat?
Ik ben het oneens met zowat elk standpunt van het VB. Ik vind ze destructief ipv van constructief (veel partijen nemen trouwens onder invloed van het VB ook destructieve standpunten in, gericht op beshuldiging, ipv oplossingzoekend.

Maar ik zal één ding zeggen. Ik heb nog altijd liever een VB-er die rechts is omdat dat zijn of haar mening is dan een linkse die links is en even blindelings hun partij volgt als de gemiddelde VB-er.

Laatst gewijzigd door Dynamics : 2 maart 2007 om 01:02.
Oud 2 maart 2007, 01:04   #219
Marlboro
Banneling

Standaard

Elk standpunt,amaai,gij zijt ook nog niet vlug tevreden.
Ik vind onze programmapunten om de criminaliteit bv aan te pakken tenminste met inhoud en zeker en vast heel wat oplossingen tussen.

Maar goed.Ik ga het hier bij laten dan,ben moe.
Het was leuk mee u babbelke te slaan want er zijn er hier bij waar dat gewoonweg niet mogelijk is door hun haat tegenover het vb en tegen zo'n mensen kan je niet eens discussieren.

bye.
Oud 2 maart 2007, 08:42   #220
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Altijd met dat karikaturieel gedoe, ik weet wel dat linksen zich daar ook vrolijk aan bezondigen. Maar wees gerust, ik heb iets tegen het Vlaams Belang omdat ik het een partij voor agressieve bangeriken vind, net zoals die moslims die zich op hun religie keren en niet meer open staan voor andere meningen. Jullie en dat soort allochtonen zijn één pot nat. Gaan jullie elkaar toch lekker gezellig op een eiland tegen elkaar discussiëren waarom jullie cultuur superieur is.
Kijk, kijk, eindelijk iemand waarmee ik het volledig eens kan zijn. Verstandige praat op politics.be; er zijn geen zekerheden meer.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be