Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2007, 18:47   #201
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Chemische castratie? Niks chemisch, gewoon benen open houden en spel afknippen met een betonschaar!
Normaal is onverdoofde biggencastratie verboden. Maar voor deze drie biggetje moeten we toch een oogje dichtknijpen.
Oud 23 maart 2007, 18:47   #202
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Chemische castratie? Niks chemisch, gewoon benen open houden en spel afknippen met een betonschaar!
Ik ga toch mijn roeping nog vinden in het arbeidsmilieu...beul zou mij echt liggen
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 18:48   #203
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Ik ga toch mijn roeping nog vinden in het arbeidsmilieu...beul zou mij echt liggen
Is de vacature M/V en hebben ze er meerdere nodig? Ik solliciteer mee.
Oud 23 maart 2007, 18:49   #204
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is ook allemaal krapuul.
Het is enkel om je avatar dat ik nu geen gemene opmerking maak.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 19:00   #205
Einzelkämpfer
Burger

Einzelkämpfer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die hun kop mag er gelijk af van mij...ineens mooi verpakt dan ook!
schoan verpakking! Daar ben ik het mee eens, maar ik zou liever hun rok aftrekken.
Eerlijk mannen: vragen jullie je soms ni af wa marchandise der in die lange kleren verstopt is? 't moet wel goe zijn, als ulle mannen zo flippen.
Einzelkämpfer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 19:01   #206
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Het is enkel om je avatar dat ik nu geen gemene opmerking maak.
k'Zou het denken...respect hebben voor mij!
Zeker als mogelijk toekomstige beul...die linksen laat ik traag gaan

Laatst gewijzigd door jurgen79 : 23 maart 2007 om 19:02.
Oud 23 maart 2007, 19:02   #207
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Ik heb het niet over het VB en hun site. Ik heb het over Jan "rechts" Modaal en Jan "Links" Modaal.

Er wordt nogal veel gediscussieerd over "De" Islam, "De" allochtoon, "De" VB-kiezer, ... terwijl de zaken in het echte leven veel genuanceerder zijn.

Soms heb ik het idee dat het aantal mensen dat genuanceerd over een probleem discussieert bijna nihil is. De anderen zijn per definitie allemaal slecht.

Alle allochtonen zijn luie criminelen. Alle VB-kiezers zijn racisten. Alle linksen zijn voor Stalin. Alle rechtsen willen alle allochtonen buitengooien.

Het lijkt me dat met zo een standpunten er totaal geen vergelijk mogelijk is en dat de samenleving meer en meer gepolariseerd wordt.

Niet echt bemoedigend en een bron voor depressiviteit.
Enter, je hebt hier overschot van gelijk!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 19:08   #208
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Lantjes, we zijn praktisch buren, wil je dat zelf eens tegen mijn man komen zeggen?
Wat komen zeggen? Dat Europa een dal-al-harb zone is en dat de koran hem bijgevolg het heilige recht heeft om het plaatselijk vrouwvolk te neuken, rücksichtloss, zonder genade en zonder voorafgaandelijke toestemming van van de (nu ja) gegadigde? Kom kom, een volwassen moslimman die dit niet zou weten ....
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 19:19   #209
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

In Nederland zijn er uiteraard ook al verscheidene gevallen geweest. (zie: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=...ami_van_geweld )

Maar dit vind ik toch wel het schrijnendste, en zeker de "aandacht" die eraan werd gegeven!!

Lees en doe dan nadien uw mond terug dicht. Met dank aan de LINKSE VERRIJKENDE knuffelaars:

Groepsverkrachting
meisje in doofpot

door Marjolein Schipper

AMSTERDAM - Het Amsterdamse Stadsdeelraad Westerpark heeft een groepsverkrachting door veertien jongens van een 13-jarig meisje in de Amsterdamse Spaarndammerbuurt bewust geheim gehouden. De deelraad zette onmiddellijk na de verkrachting in januari 2000 een projectgroep op die vooral tot doel had onrust in de wijk te voorkomen. Het slachtoffertje en haar familie werden daarbij, zo blijkt nu, volledig uit het oog verloren.

Het meisje en haar familie werden na het drama niet professioneel opgevangen maar daarentegen geterroriseerd door de voornamelijk Marokkaanse daders in de leeftijd van negen tot zestien jaar. Het zwakbegaafde slachtoffer en haar ouders werden op straat bedreigd, uitgescholden en geïntimideerd. Twee maanden geleden zijn zij verhuisd.

Onderzoek van De Telegraaf leert dat Stadsdeel Westerpark het vooral belangrijk vond dat de zaak 'niet verkeerd in de pers kwam', zodat de wijk, die toch al geen goede naam heeft, niet verder zou worden gestigmatiseerd. Zo werd door de projectgroep een uitgebreid programma opgezet voor de daders en hun ouders: cursussen, bijeenkomsten compleet met Marokkaanse tolken en velerlei opvoedingsactiviteiten.

De projectgroep wordt in een rapport, opgesteld door een PvdA-deelraadslid, vernietigend omschreven als een 'waterhoofd'. Volgens het rapport is er veel misgegaan en hebben de instanties ernstig gefaald. De daders zouden nog regelmatig politiecontact hebben vanwege 'akkefietjes'.

Het zwaar getraumatiseerde slachtoffer, dat door de veertien jongens onder bedreiging van een neppistool en messen werd geslagen, geschopt, verkracht en anderszins misbruikt, staat inmiddels op het punt gedwongen opgenomen te worden in een psychiatrisch jeugd- en kinderziekenhuis, omdat er geen plaats is in de Amsterdamse dagopvang. Dit tot ontzetting van haar pleegouders: "Wij willen haar thuishouden. Dit is toch de omgekeerde wereld? Onze dochter moet naar een psychiatrische gevangenis en de daders lopen alweer vrij rond!"

Stadsdeelraadvoorzitter Annemarie Hoogland geeft toe dat er dingen zijn fout gegaan: "Maar we hebben deze zaak niet geheim willen houden. We hebben alleen geprobeerd een volksgericht te voorkomen."

bron

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 19:26   #210
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Stadsdeelraadvoorzitter Annemarie Hoogland geeft toe dat er dingen zijn fout gegaan: "Maar we hebben deze zaak niet geheim willen houden. We hebben alleen geprobeerd een volksgerecht te voorkomen."
bron
Wat ik hieruit opmaak is het volgende : er worden extreem veel vuil dingen verzwegen door al die poco's om een nakende burgeroorlog af te houden.
Oud 23 maart 2007, 19:29   #211
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik zie dat er hier zware straffen (van castratie tot doodstraf) geëist worden tegen deze drie MINDERJARIGEN.

Houdt er iemand wel rekening mee dat deze gasten binnen de kortstmogelijke tijd terug vrij zullen rondlopen nadat ze een paar internationale voetbalmatchen hebben mogen meemaken?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 23 maart 2007, 19:30   #212
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie dat er hier zware straffen (van castratie tot doodstraf) geëist worden tegen deze drie MINDERJARIGEN.

Houdt er iemand wel rekening mee dat deze gasten binnen de kortstmogelijke tijd terug vrij zullen rondlopen nadat ze een paar internationale voetbalmatchen hebben mogen meemaken?
Je komt wat laat...had ik al gepost dat ze maximum 3 maandjes binnen gaan zitten op jeugdhotel...en eens naar de voetbal mogen gaan.
Maar daar is iedereen overgefietst.
Oud 23 maart 2007, 19:32   #213
Banneling

Standaard

Citaat:
In Nederland zijn er uiteraard ook al verscheidene gevallen geweest. (zie: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=...ami_van_geweld )

Maar dit vind ik toch wel het schrijnendste, en zeker de "aandacht" die eraan werd gegeven!!

Lees en doe dan nadien uw mond terug dicht. Met dank aan de LINKSE VERRIJKENDE knuffelaars:

Groepsverkrachting
meisje in doofpot

door Marjolein Schipper

AMSTERDAM - Het Amsterdamse Stadsdeelraad Westerpark heeft een groepsverkrachting door veertien jongens van een 13-jarig meisje in de Amsterdamse Spaarndammerbuurt bewust geheim gehouden. De deelraad zette onmiddellijk na de verkrachting in januari 2000 een projectgroep op die vooral tot doel had onrust in de wijk te voorkomen. Het slachtoffertje en haar familie werden daarbij, zo blijkt nu, volledig uit het oog verloren.

Het meisje en haar familie werden na het drama niet professioneel opgevangen maar daarentegen geterroriseerd door de voornamelijk Marokkaanse daders in de leeftijd van negen tot zestien jaar. Het zwakbegaafde slachtoffer en haar ouders werden op straat bedreigd, uitgescholden en geïntimideerd. Twee maanden geleden zijn zij verhuisd.

Onderzoek van De Telegraaf leert dat Stadsdeel Westerpark het vooral belangrijk vond dat de zaak 'niet verkeerd in de pers kwam', zodat de wijk, die toch al geen goede naam heeft, niet verder zou worden gestigmatiseerd. Zo werd door de projectgroep een uitgebreid programma opgezet voor de daders en hun ouders: cursussen, bijeenkomsten compleet met Marokkaanse tolken en velerlei opvoedingsactiviteiten.

De projectgroep wordt in een rapport, opgesteld door een PvdA-deelraadslid, vernietigend omschreven als een 'waterhoofd'. Volgens het rapport is er veel misgegaan en hebben de instanties ernstig gefaald. De daders zouden nog regelmatig politiecontact hebben vanwege 'akkefietjes'.

Het zwaar getraumatiseerde slachtoffer, dat door de veertien jongens onder bedreiging van een neppistool en messen werd geslagen, geschopt, verkracht en anderszins misbruikt, staat inmiddels op het punt gedwongen opgenomen te worden in een psychiatrisch jeugd- en kinderziekenhuis, omdat er geen plaats is in de Amsterdamse dagopvang. Dit tot ontzetting van haar pleegouders: "Wij willen haar thuishouden. Dit is toch de omgekeerde wereld? Onze dochter moet naar een psychiatrische gevangenis en de daders lopen alweer vrij rond!"

Stadsdeelraadvoorzitter Annemarie Hoogland geeft toe dat er dingen zijn fout gegaan: "Maar we hebben deze zaak niet geheim willen houden. We hebben alleen geprobeerd een volksgericht te voorkomen."

bron
Walgelijk. Ik acht de progressieve knuffelkolonne moreel medeverantwoordelijk voor deze religieus-racistische gruweldaden.

Het stilzwijgen van Edina in de religieus-racistische gruwelzaak uit Middelkerke is trouwens tekenend : uiteraard geen woord van veroordeling naar de allahtone verrijkers toe, en zeker geen woord van empathie voor het autochtone slachtoffer. Deze keer verraadt ze haar ware aard zonder zelfs maar haar grote bek open te doen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 20:01   #214
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Groepsverkrachting
meisje in doofpot

door Marjolein Schipper

bron
Lang leve de multiculturele samenleving: een walgelijke verrijking die het merendeel van de bevolking door de strot wordt geduwd.
Oud 23 maart 2007, 20:14   #215
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Eéntje is blijkbaar al veroordeeld:

23/03 Vijf jaar cel voor man die minderjarige chatsters verkrachtte
De Antwerpse strafrechter heeft de 22-jarige Huseyin M. uit Antwerpen vrijdag veroordeeld tot vijf jaar cel. Hij heeft drie minderjarige meisjes die hij tijdens chatsessies had leren kennen misbruikt.

De feiten kwamen aan het licht nadat een 17-jarig meisje uit Brasschaat op 31 augustus 2006 klacht indiende wegens verkrachting. Ze verklaarde dat ze met een man had afgesproken die ze tijdens een chatsessie op msn had leren kennen. Hij had haar meegenomen naar het Noordkasteel in de Antwerpse haven en haar gedwongen tot seks.

Telefoononderzoek leidde de politie naar Huseyin M. Verder speurwerk bracht nog twee andere slachtoffers van dezelfde leeftijd naar voor die eveneens door hem verkracht waren. Een van de meisjes heeft zich burgerlijke partij gesteld en krijgt een schadevergoeding van 5.000 euro toegekend.
Haar vader en moeder krijgen elk 1.000 euro.

uit GVA

Laatst gewijzigd door circe : 23 maart 2007 om 20:14.
Oud 23 maart 2007, 20:46   #216
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ik hieruit opmaak is het volgende : er worden extreem veel vuil dingen verzwegen door al die poco's om een nakende burgeroorlog af te houden.
Doet onderlijfke Janssens ook. Als het rapport van een van zijn ambtenaren betreffende criminaliteit in probleemwijken hem niet aanstaat gooit hij ze buiten! Hij vergeet dan wel dat die ambtenaar via het enige nog min of meer vrije communicatiekanaal klokkenluider wordt!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.

Laatst gewijzigd door metten : 23 maart 2007 om 20:46.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 20:49   #217
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ik moet toch ook niet 'reagereren' als een atheïst iets verkeerd doet.Daarentegen als iemand het atheïsme an sich zou beledigen zou ik daar wel tegen optreden.Dat is pure logica.
Wat voor zeveraar ben jij eigenlijk? Daarom dat we een hoop vlaamse flut zangerkes hebben laten zingen? Daarom dat duizenden mensen opgestapt hebben in diverse marsen.
Oud 23 maart 2007, 20:50   #218
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Doet onderlijfke Janssens ook. Als het rapport van een van zijn ambtenaren betreffende criminaliteit in probleemwijken hem niet aanstaat gooit hij ze buiten! Hij vergeet dan wel dat die ambtenaar via het enige nog min of meer vrije communicatiekanaal klokkenluider wordt!
En denk je dat die ene spreekwoordelijke druppel hier iets kan aan verhelpen?
Zolang de massa de ogen niet gaat openen en in het ongewisse blijft zal er niks veranderen...de toestand zal enkel maar verergeren tot heel het boeltje hier ontploft.
Oud 23 maart 2007, 21:39   #219
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Het stilzwijgen van Edina in de religieus-racistische gruwelzaak uit Middelkerke is trouwens tekenend : uiteraard geen woord van veroordeling naar de allahtone verrijkers toe, en zeker geen woord van empathie voor het autochtone slachtoffer. Deze keer verraadt ze haar ware aard zonder zelfs maar haar grote bek open te doen.
Ben je daar nu echt van verwonderd? Ze zit alleen te wachten om ergens iets onbenullig te kunnen inbrengen...
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 22:06   #220
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Walgelijk. Ik acht de progressieve knuffelkolonne moreel medeverantwoordelijk voor deze religieus-racistische gruweldaden.

Frustrend hé als er zo weinig weerwerk komt tegen jullie islambashingparty hier? Ik denk dat zelfs Edina het zo onderhand een beetje moe wordt om steeds weer dezelfde haveloze onzin te moeten counteren.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be