![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik respect moeten tonen voor mensen die nog niet eens respect tonen voor de taalwetten, voor de taal van de meerderheid? Laten die mensen maar de hun schuld inlossen. Dan zullen we eens spreken over wederzijds respect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() U haat wel degelijk de Vlamingen beste driewerf, aangezien u het grondgebied van het Vlaams Gewest niet respecteert. Hoe komt het eigenlijk dat u, als Vlaming, de verfransing van uw regio goedkeurt?
Laatst gewijzigd door stropdrager : 3 juni 2007 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Alleen de flaminganten onder hen, NiVeAnen op kop, gevolgd door de excuusflaminganten van het Vlaams Blok.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat met linkse nationalisten?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() U verwerpt internationaal recht, de grondwet, etc... Is genoteerd, ik neem aan dat u ook nooit een beroep zult doen op de politie wanneer nodig aangezien zij die "vodjes papier" vertegenwoordigen.
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn dat u mensne haat die lid zijn van een partij die in uw onderschrift staat.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
|
![]() Er bestaat een uiterst lange lijst van gelegehenden waarbij de overheid en de heersende klasse de wetten en verdragen hebben opzij geschoven als hun belangen in het gedrang kom. Zonder volledig te zijn kunnen de coup Van Franco, de coup van Pinochet, de recentste inval in Irak, Guantanoma en Abu Graib elk voldoende zijn om staande te houden dat inderdaad de wetten en vredragen maar vodjes papier zijn.
![]() |
#214 |
|
![]() Neen. Maar tegenover uw racisme moet geen politiemacht staan, maar een gezonde arbeidersklasse die de eenheid van de proletariers hoog in het vaandel voert.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 3 juni 2007 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het sterkste dat ik tot hiertoe hoorde was 'omdat het de wet is'. Wauw! Zelden dat er iets is waar zoveel om te doen is, waar ik me zo weinig mee kan inleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van die eenheid zal er weinig sprake zijn, als er geen respect is voor de andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
wow. edit: en van 't verschiet maak, ik nog een dt-fout ook.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 3 juni 2007 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens uw redenering wel, aangezien u het internationaal recht verwerpt. |
|
![]() |
![]() |