![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nee toch liever nie! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 20 juni 2007 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nee toch niet, alles zit snor. (wordt dit zo gezegd?) ![]() lief dat je mij niet dood wilt Laatst gewijzigd door styllo_ben : 20 juni 2007 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
#203 |
|
![]() Nee ik bedoelde: nee dat doe ik liever nie na!
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister-President
|
![]() een vraag voor de andere studenten:
zuipen jullie ook zoveel reb bulls tijdens examens. Ik doe dat altijd, zeker als het door blokken wordt. Nochtans voel ik niet dat ik erdoor beter wakker blijf. jullie wel? |
![]() |
![]() |
#205 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik houd het bij koffie. ![]()
![]() |
#207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
alleen, heel raar... na een paar blikjes krijg ik altijd een wondje of irritatie achteraan mijn tong ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 20 juni 2007 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
#208 |
|
![]() Ik studeer meestal niet langer dan negen uur, tien uur 's avonds. En dan ga ik doorgaans boeken over libertarisme lezen.
![]()
![]() |
#209 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
![]() Niet identiek hetzelfde verhaal maar toch, check. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
Redbull = stoffen die de energiereserves van je lichaam laten vrijkomen! Er wordt dus een buffer aangesproken die normaal gezien enkel dient voor in noodgevallen. -> na enkele blikjes red bull zijn die reserves op -> geen energie meer. -> weer red bull drinken -> ... Cafeïne -> eerst meer concentratie en minder vermoeid -> habituatie: meer cafeïne nodig om hetzelfde effect te bekomen -> na een tijdje bijnierschors die overbelast wordt -> vermoeidheid -> ... Suiker -> eerst energiepiek, dan snel dal en nieuwe lading nodig. Voordat je het weet wordt dat dal hypoglycemie en in een nog wat (veel) later stadium eet je jezelf diabetes type II aan ... (Doordat ons lichaam anticipeert op de energie-inname die gaat komen laat het haar suikerspiegel zakken -> je krijgt honger en gaat weer suiker eten -> ...) Er zijn natuurlijke interindividuele verschillen bij dit alles. De ene persoon kan meer verdragen dan de andere. Edit: Mja, ik wil niemand ongerust maken ofzo hé. Ik overdrijf het natuurlijk allemaal wat. Ik wil enkel zeggen, vooral voor red bull: gebruik dat pas op het einde van de examens als je weet dat je erna voldoend slaap kan krijgen en in combinatie met gezonde voeding zodat je lichaam zijn reservestoffen terug kan aanvullen. En nu ga ik mij naar het examenlokaal begeven. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 juni 2007 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
#213 |
Minister-President
|
![]() wat studeer je, groentje-18?
|
![]() |
![]() |
#214 |
Minister-President
|
![]() het lijkt wel alsof hetgeen je net allemaal zei, examenstof is voor vandaag
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Examen gehad deze voormiddag en het ging zeer goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik echt moe ben en toch nog iets wil hebben om wakker te blijven dan drink ik 2 blikken cola na elkaar en neem ik 4 druivensuikers vlak achter elkaar. Dat helpt toch wat beter als die redbulls ![]() |
|
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() Psychologie.
De volgende post kan ik niet confirmeren dus, helaas.
![]() |
#218 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Redbulls hebben bij mij geen echt effect.
Maar ik ben wel iemand die het hele jaar door een liter koffie per dag drinkt. Caffeïne heeft dus niet veel effect meer bij mij. Van het merk Redbull zelf drink ik nooit iets (Golden Power van de Aldi of Rodeo van de Lidl is net hetzelfde maar veel goedkoper). Ik drink die drankjes wanneer ik de koffie echt beu ben (tijdens de examens drink ik nog meer van dat goedje dan onder het academiejaar). |
![]() |
![]() |
#219 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
Dankzij de bama-hervorming 3e bachelor met een paar vakken uit 2e lic. Aan de KULeuven. Wat doe jij? ![]()
![]() |